Слайд 2З історії листівок
Існує декілька версій щодо дати виникнення листівки. Згідно з першою,
новорічна листівка з'явилася в туманному Альбіоні в 1794 році. Якийсь художник Добсон відправив своєму другові вітання зі святом, на якому намалював зі зворотної сторони картинку із зображенням сімейства навколо ялинки. Другові це сподобалося, і на наступний рік новоявлені листівки розлетілися вже по всіх знайомих спритного художника. Звичайно, незабаром ідею підхопили підприємці, що пустилися малювати вітальні картки на продаж.
Слайд 3За пальму першості сперечаються й французи. Стверджуючи, що одне з перших згадувань
про новорічні листівки ставиться до 1777 року, коли "Паризький поштовий альманах" помістив повідомлення про те, що "поштою пересилаються як поздоровлення на всілякі випадки мальовані картинки, часто з текстом; вони пересилаються відкритими для всякого".
Яка із цих версій правдива, точно не знає ніхто. Одне безсумнівно - що перша поштова листівка з'явилася з приводу Нового Року. І сьогодні різдвяні й новорічні листівки, мабуть, користуються найбільшою популярністю серед усіх поштових карток.
Слайд 4Вимоги до матеріалів
У процесі виготовлення та оздоблення листівки мною були використані
такі інструменти та матеріали:
-ножиці
- голка
-клей
-різнокольоровий картон
-різнокольоровий і білий папір
-різнокольорові олівці
- різнокольорові нитки
-шпалери
-пелюстки айстр
- волога серветка
Слайд 5Економічний розрахунок. Інструменти
Слайд 6Економічний розрахунок.
Матеріали
Слайд 8Підсумок розрахунку
Амортизація: ножиці – 6-50, голка – 0-25, олівці – 5-00,
клей – 4-00.
Разом: 15-75/100% = 0,16 грн.
Матеріали: кольоровий картон – 7-00*25%, кольоровий папір – 4*0,5, білий папір – 0-25, волога серветка – 0-15, шпалери - 25-00*10%.
Разом: 1,75+2+0,25+0,15+2,5 = 6,65 грн.
ВСЬОГО: 6,81 грн.
Слайд 9Попередній розрахунок показав суму в 7-89 грн. Тобто на практиці листівка вийшла
трохи дешевшою, ніж у теорії, проте діапазон обчислень не є занадто широким, що вказує на коректність попереднього підрахунку.
Слайд 11Так виглядала листівка на самому початку ІІІ етапу роботи. На превеликий жаль,
фотознімки, на яких зображені більш ранні етапи роботи, не збереглися.
Слайд 12 Спочатку титул листівки мав такий вигляд: коричневе тло з блакитною каймою.
На каймі був приклеєний візерунок зі шпалери. Мені дуже хотілося використати якийсь нестандартний матеріал.
У центрі листівки містилися два графіки: червоний – тангенса, жовтий – котангенса, хоча пізніше я вирішив відмовитися від цієї ідеї.
Картон, що я використав як основу, односторонній, тобто розгортка листівки не була кольоровою.
Слайд 13Титул листівки був допрацьований до такого вигляду. Метелик виконаний у техніках кіригамі
та квілінгу.
Слайд 14Так листівка виглядала наприкінці ІІІ етапу
Слайд 15На першій стороні розгортки міститься напис червоними літерами “Зі святом, бро!” (бро
– від англ. Brother – брат). Літери, що не являються цілісними (“В”, “Я”, “О”, “Б”, “Р”) зображені за допомогою зелених вставок.
Тло розгортки – абстракція зі смужок рожевого, синього, білого та салатового кольорів.
Друга сторона розгортки містить коричневий напис “Бажаю добра”. Її тло являє собою складнішу та більш поліхроматичну абстракцію з жовтого, червоного, білого, рожевого та зеленого кольорів. У лівому нижньому кутку наклеєно смугу вологої серветки. Коли я вирішив зробити таке оздоблення, я керувався бажанням отримати в результаті модерну річ, що відповідала б вимогам часу.
Слайд 16Останні корекції внесено. На першу сторону розгортки додано ще два знаки оклику.
Це – пелюстки айстри, абсолютно екологічні. Друга сторінка розгортки дооздоблена квілінгом.
Слайд 18Детальний екологічний аналіз
Техннологія виконання листівки не забруднює води планети.
Забруднення повітря: спочатку планувалося
використовувати акрилові фарби, але, на щастя, цього вдалося уникнути. Викорситання клею-олівця замість ПВА також звело можливе забруднення до мінімуму.
Проте варто визнати, що відходи від використання картону та паперу не зазнали належної утилізації, і просто були викинуті на смітник.
Були використані екологічно чисті матеріали, такі як пелюстки айстр.
Слідкувати за екологічністю технології виготовлення виробу – надзвичайно важливо, і вкрай нерозумно ігнорувати це. Я намагався так розпланувати виготовлення листівки, щоб завдати довкіллю якомога меншої шкоди.