1+дәріс-1

Содержание

Слайд 2

Пәндік аймақ матрицасы

Пәндік аймақ матрицасы

Слайд 3

ОБъект

Объектіге бағытталған бағдарламалау - бұл объектілерді қолдануға мүмкіндік беретін бағдарламалау әдісі.
Объектілер

ОБъект Объектіге бағытталған бағдарламалау - бұл объектілерді қолдануға мүмкіндік беретін бағдарламалау әдісі.
- қасиеттерден, әдістерден және оқиғалардан тұратын дербес деректер құрылымы.
Қасиеттер объект ұсынатын деректерді көрсетеді
Әдістер объектінің әрекетін анықтайды
Оқиғалар объектілер арасындағы байланысты қамтамасыз етеді

Слайд 4

Кластар

Класс объектінің жобасын анықтайды.
Класс объектілер қалай құрылу керектігін және олар қалай қалай

Кластар Класс объектінің жобасын анықтайды. Класс объектілер қалай құрылу керектігін және олар
жұмыс жасау керектігін анықтайды.
Объект класс экземпляры ретінде де белгілі.

Слайд 5

С # класын анықтау

С # класын анықтау

Слайд 6

Әдістер

Әдіс дегеніміз - бірнеше операторлардан тұратын код блогы.
Әдіс класс қолдайтын әрекеттерді немесе

Әдістер Әдіс дегеніміз - бірнеше операторлардан тұратын код блогы. Әдіс класс қолдайтын
операцияларды анықтайды.
Әдіс жақшадағы қолжетімділік деңгейін, қайтарылатын мәлімет типін, әдіс атауын және қосымша параметрлер тізімін, содан кейін фигуралық жақшалармен қоршалған код блогын көрсету арқылы анықталады.

Слайд 7

Әдіс мысалы

InitFields әдісі екі параметрді қабылдайды және деректер өрісінің ұзындығы мен енін

Әдіс мысалы InitFields әдісі екі параметрді қабылдайды және деректер өрісінің ұзындығы мен
тиісті түрде белгілеу үшін параметр мәндерін пайдаланады.
Егер әдістің қайтарылатын мән типі void болса, қайтару операторын мәнсіз пайдалануға болады.
Егер InitFields әдісіндегідей return операторы қолданылмаса, әдіс код блогының соңына жеткенде орындалуды тоқтатады.

Слайд 8

Конструкторлар

Конструкторлар - бұл класстың жаңа экземпляры құрылған кезде орындалатын арнайы класс әдістері.
Конструкторлар

Конструкторлар Конструкторлар - бұл класстың жаңа экземпляры құрылған кезде орындалатын арнайы класс
мәліметтерді - объект мүшелерін инициализациялау үшін қолданылады.
Конструкторлар атауы класс атауымен сәйкес аталуы керек, бірақ оларда қайтару типі жоқ.
Класс үшін әрқайсысы жеке сигнатураға ие бірнеше конструкторларды анықтауға болады.

Слайд 9

Объектілерді құру

Объектілерге олардың қалай құрылу керектігін анықтайтын шаблон қажет.
Бір шаблоннан жасалған барлық

Объектілерді құру Объектілерге олардың қалай құрылу керектігін анықтайтын шаблон қажет. Бір шаблоннан
объектілер бірдей көрінеді және әрекет етеді.

Слайд 10

Қаситеттер

Қасиеттер - бұл мәліметтер өрісі ретінде қолжеткізуге болатын, бірақ әдіс ретінде кодты

Қаситеттер Қасиеттер - бұл мәліметтер өрісі ретінде қолжеткізуге болатын, бірақ әдіс ретінде
қамтитын класс мүшелері.
Қасиеттің екі қол жетімділік әдісі бар: get және set. Get қолжетімділік әдісі қасиет мәнін қайтару үшін қолданылады, ал set қолжетімділік әдісі қасиетrt жаңа мән тағайындау үшін қолданылады.

Слайд 11

this кілттік сөзі

This кілттік сөзі - класстың ағымдағы экземпплярына сілтеме.
Бұл түйінді сөзді

this кілттік сөзі This кілттік сөзі - класстың ағымдағы экземпплярына сілтеме. Бұл
ағымдағыобъекттінің кез келген мүшесіне сілтеме жасау үшін пайдалануға болады.

Слайд 12

Делегаттар

Делегаттар дегеніміз - арнайы қолтаңбасы бар әдіске сілтемені қамтуы мүмкін арнайы объектілер.
Мұнда

Делегаттар Делегаттар дегеніміз - арнайы қолтаңбасы бар әдіске сілтемені қамтуы мүмкін арнайы
сіз RectangleHandler делегатын анықтайсыз және ол void қайтаратын және Rectangle типінің бір ғана параметрін қабылдайтын әдіске сілтемені қамтуы мүмкін.
DisplayArea әдісінің қолтаңбасы RectangleHandler делегатына сәйкес келеді, сондықтан оны оның бір экземплярына тағайындауға болады.

Слайд 13

Оқиғалар

Оқиғалар - бұл класс үшін қызықты нәрсе болған кезде басқа кластарға немесе

Оқиғалар Оқиғалар - бұл класс үшін қызықты нәрсе болған кезде басқа кластарға
объектілерге хабарлау тәсілі.
Хабарлама жіберетін класс оқиға жариялаушы деп аталады.
Хабарламаны алған класс оқиға жазылушысы деп аталады.

Слайд 14

Оқиғаларға жазылу

Оқиғаларды өңдеуші әдіс қолтаңбасы оқиға делегатының талаптарына сәйкес келеді.

Оқиғаларға жазылу Оқиғаларды өңдеуші әдіс қолтаңбасы оқиға делегатының талаптарына сәйкес келеді.

Слайд 15

Атаулар кеңістігі

Атаулар кеңістігі - бұл кодты ұйымдастыруға және глобальды ерекше класс атауларын

Атаулар кеңістігі Атаулар кеңістігі - бұл кодты ұйымдастыруға және глобальды ерекше класс
жасауға мүмкіндік беретін тіл элементі.
.NET Framework өзінің барлық кластарын ұйымдастыру үшін аттар кеңістігін пайдаланады.
System аттар кеңістігі барлық іргелі кластарды топтайды.
System.Data аттар кеңістігі мәліметтерге қол жеткізу үшін кластарды ұйымдастырады.
System.Web аттар кеңістігі веб-кластарда қолданылады.

Слайд 16

Static мүшелері

static кілттік сөзі жекелеген объектілерге емес, кластың өзіне тиесілі мүшелерді жариялау

Static мүшелері static кілттік сөзі жекелеген объектілерге емес, кластың өзіне тиесілі мүшелерді
үшін қолданылады.
Класс экземпляры құрылған кезде, экземплярдың әр өрісі үшін жеке көшірме жасалады, бірақ барлық экземплярға статикалық өрістің тек бір көшірмесі беріледі.
Статикалық мүшеге экземпляр объектісі арқылы сілтеме жасау мүмкін емес. Оның орнына статикалық мүшеге класс атауы арқылы сілтеме жасалады.

Слайд 17

Құндылықтар мен сілтемелер

Мән типі деректерді тікелей өзінің жадында сақтайды.
Сілтеме түрлері тек жадтағы

Құндылықтар мен сілтемелер Мән типі деректерді тікелей өзінің жадында сақтайды. Сілтеме түрлері
орынға сілтемені сақтайды. Нақты деректер сілтеме жасалған жадта сақталады.
Сілтеме типті айнымалыныны дәл сол типті басқа айнымалыға көшіргенде, тек сілтемелер көшірмеленеді.Нәтижесінде көшірмеленген соң екі айнымалы да бір ғана объектіні көрсететін болады.

Слайд 18

Инкапсуляция

Инкапсуляция - бұл өзгеруі мүмкін конструктивті шешімдерді жасыру мақсатында класқа немесе оның

Инкапсуляция Инкапсуляция - бұл өзгеруі мүмкін конструктивті шешімдерді жасыру мақсатында класқа немесе
мүшелеріне кіруді шектейтін механизм.
Қол жетімділік модификаторлары қай типті немесе тип элементін қолдануға болатындығын анықтайды.

Слайд 19

Мұрагерлік

Мұрагерлік - бұл , ол классты бір рет жасап, содан кейін бұл

Мұрагерлік Мұрагерлік - бұл , ол классты бір рет жасап, содан кейін
кодты жаңа кластардың негізі ретінде қайта-қайта қолданадуға мүмкіндік беретін OOП функциясы.
Функционалдығы мұраланған класс базалық класс деп аталады.
Функционалдылықты мұра ететін класс туынды класс деп аталады.
Туынды класс негізгі кластан ерекшеленетін қосымша функцияларды да анықтай алады.Класстан айырмашылығы, құрылымдар мұрагерлікті қолдамайды.

Слайд 20

Мұрагерлік-мысал

Мұрагерлік-мысал

Слайд 21

Абстрактылы кластар

Абстрактылы кластар негізгі кластың жалпы анықтамасын береді, оны бірнеше туынды кластар

Абстрактылы кластар Абстрактылы кластар негізгі кластың жалпы анықтамасын береді, оны бірнеше туынды
ортақ қолдана алады.
Абстрактылы кластар көбінесе толық емес орындалуды қамтамасыз етеді.
Абстрактылы класс экземплярын құру үшін сіз оны мұрагерлеп, оның орындалуын аяқтауыңыз керек.

Слайд 22

Жабық кластар

Жабық кластар толық функционалдылықты қамтамасыз етеді, бірақ оны негізгі класс ретінде

Жабық кластар Жабық кластар толық функционалдылықты қамтамасыз етеді, бірақ оны негізгі класс
пайдалануға болмайды.
Сіздің орындалуыңыз (реализацияңыз) аяқталған кезде және сіз класс немесе оның мүшелері мұрагерленгенін қаламасаңыз, sealed кілттік сөзін қолданыңыз.

Слайд 23

Объектттен мұрагерлеу

Object класы - .NET Framework-тағы барлық кластардың негізгі базасы.
.NET Framework барлық

Объектттен мұрагерлеу Object класы - .NET Framework-тағы барлық кластардың негізгі базасы. .NET
кластары тікелей немесе жанама түрде Object класынан мұрагерленеді.

Слайд 24

Casting

C # тілінде объектті оның кез-келген негізгі типіне келтіре аласыз.
.NET Framework барлық

Casting C # тілінде объектті оның кез-келген негізгі типіне келтіре аласыз. .NET
кластары тікелей немесе жанама түрде Object класынан мұрагерленеді.
Туынды кластардың объектісін негізгі класс объектісіне тағайындау арнайы синтаксисті қажет етпейді:
Негізгі класс объектісін туынды класс объектісіне тағайындау нақты берілуі керек:
Орындалу уақытында, егер o мәні Rectangle класына сәйкес келмесе, орындалу ортасы System.InvalidCastException қателігін береді.

Слайд 25

is операторы

Программа орындалу барысында InvalidCastException секілді қателерді болдырмау үшін is операторын

is операторы Программа орындалу барысында InvalidCastException секілді қателерді болдырмау үшін is операторын
қолдануға болады
Мұнда жұмыс ортасы o объектісінің мәнін тексереді. cast операторы егер o Rectangle объектісін қамтитын жағдайда ғана орындалады.

Слайд 26

as операторы

as операторы cast операциясына ұқсайды, бірақ егер типтерді түрлендіру мүмкін

as операторы as операторы cast операциясына ұқсайды, бірақ егер типтерді түрлендіру мүмкін
болмаса, ерекшелік алынып тасталудың (exception) орнына null қайтарылады.
Жұмыс уақытында, егер O айнымалы мәнін тіктөртбұрышқа айналдыру мүмкін болмаса, n айнымалысына null мәні тіркеледі. Ерекшеліктер болмайды.

Слайд 27

Полиморфизм

Полиморфизм дегеніміз - туынды кластардың базалық класстармен ортақ функционалдылықты бөлісу қабілеті, бірақ

Полиморфизм Полиморфизм дегеніміз - туынды кластардың базалық класстармен ортақ функционалдылықты бөлісу қабілеті,
бәрібір өзінің ерекше мінез-құлқын анықтайды.
Полиморфизм сізге туынды класс объектілерін жұмыс уақытында негізгі класстың объектілері ретінде өңдеуге мүмкіндік береді. Егер әдіс орындалу уақытында шақырылса, оның нақты түрі анықталады, ал сәйкес әдіс туынды кластан шақырылады.

Слайд 28

Полиморфизм - Мысал

Келесі кластар жиынтығын қарастырыңыз:

Полиморфизм - Мысал Келесі кластар жиынтығын қарастырыңыз:

Слайд 29

Полиморфизм - Мысал

Полиморфизм - Мысал

Слайд 30

Қайта анықтау және жаңа кілттік сөздер

override кілттік сөзі туынды кластағы негізгі класс

Қайта анықтау және жаңа кілттік сөздер override кілттік сөзі туынды кластағы негізгі
мүшелерін алмастырады.
new кілттік сөзі туынды класта бірдей атпен жаңа мүше жасайды және негізгі кластың орындалуын жасырады.

Слайд 31

Интерфейстер

Интерфейстер объектілерді бір-бірімен жүзеге асырудың егжей-тегжейін білместен әрекеттесе алатын келісім-шарттар құру үшін

Интерфейстер Интерфейстер объектілерді бір-бірімен жүзеге асырудың егжей-тегжейін білместен әрекеттесе алатын келісім-шарттар құру
қолданылады.
Интерфейс анықтамасы кез-келген деректер өрісінен немесе әдіс денелері сияқтыжүзеге асыру туралы мәліметтерден тұра алмайды..
System аттар кеңістігінде анықталған жалпы интерфейс - бұл IComparable аттар кеңістігі. Бұл қарапайым интерфейс келесідей анықталған:
IComparable қолданатын әр класс CompareTo әдісінің ішінде өзінің салыстыру логикасын ұсына алады.