Авангардизм

Содержание

Слайд 2

Авангардизм (з франц.avantgarde – передовий загін)

Найбільш радикальна мистецька течія ХХ століття. Запозичений

Авангардизм (з франц.avantgarde – передовий загін) Найбільш радикальна мистецька течія ХХ століття.
із військової лексики термін підкреслює роль авангардистів як першовідкривачів небаченого донедавна мистецтва, що стало співзвучним новому століттю та ідеї боротьби нового і сміливого з старим та традиційним .

Слайд 3

Мистецтво авангардизму складне і суперечливе, воно містить у собі продуктивні пошуки нових художніх

Мистецтво авангардизму складне і суперечливе, воно містить у собі продуктивні пошуки нових
форм і бачення світу. Серед його експериментів є невдалі «одноднівки», данина швидкоплинній моді, але залишається й те, що визначило нові імпульси в культурі нашого часу.

Слайд 4

В образотворчому мистецтві, авангардизм тісно переплітається з такими поняттями:

Абстрактний експресіонізм
Абстракціонізм
Баугауз
Дадаїзм
Конструктивізм
Кубізм
Лучизм
Фовізм
Примітивізм
Супрематизм
Футуризм
Систематизм

«Зимовий пейзаж», кінець

В образотворчому мистецтві, авангардизм тісно переплітається з такими поняттями: Абстрактний експресіонізм Абстракціонізм
1920-х років,
Казимир Малевич

Слайд 5

Фовізм (фр.les Fauves – “ дикі ”)

Стиль певної групи французьких художників початку

Фовізм (фр.les Fauves – “ дикі ”) Стиль певної групи французьких художників
ХХ століття, чиї роботи були швидше зосереджені на мальовничості, декоративності та насиченості кольорів, аніж на зображувальних та реалістичних аспектах.

Альфред Морер. «Пейзаж у Провансі», 1912 р.

Слайд 6

Задокументований початок фовізму — Осінній салон в Парижі 1905 року — виставка

Задокументований початок фовізму — Осінній салон в Парижі 1905 року — виставка
групи «диких» (1905—07 рр)
Витоки фовізму:
примітив (народне мистецтво),
дитячий малюнок,
мистецтво нецивілізованих народів
символізм  
специфіка живописної техніки:
активація «агресивного», чистого, «плаского» кольору (червоний, жовтий -- метафора щастя, тепла, пристрасті)
роль динамічного, пастозного мазка,
роль фактури (товстий шар фарби),
роль контуру (як жесту)

Слайд 7

Анрі Матісс

французький художник, 
скульптор, графік, майстер декоративного мистецтва, один з найоригінальніших представників образотворчого мистецтва початку 20 століття. Малював портрети,

Анрі Матісс французький художник, скульптор, графік, майстер декоративного мистецтва, один з найоригінальніших
жанрові картини, натюрморти, картони для вітражів і 
гобеленів.

Слайд 8

Танець

Червоні рибки

Танець Червоні рибки

Слайд 9

Жінка в капелюсі

Вид Колліура

Жінка в капелюсі Вид Колліура

Слайд 10

Андре Дерен

французький живописець, графік, театральний 
декоратор, скульптор, кераміст; яскравий представник фовізму.

Андре Дерен французький живописець, графік, театральний декоратор, скульптор, кераміст; яскравий представник фовізму.

Слайд 11

«Околиці Коллюра», 1905

«Собор Св. Павла, вид з Темзи », 1906

«Околиці Коллюра», 1905 «Собор Св. Павла, вид з Темзи », 1906

Слайд 12

Кубізм

Авангардна течія в образотворчому мистецтві початку ХХ століття, яка передувала абстрактному мистецтву.

Кубізм Авангардна течія в образотворчому мистецтві початку ХХ століття, яка передувала абстрактному
Кубізму притаманні підкреслено геометризовані форми, прагнення подрібнити об’єкти на стереометричні складові.

Картина Хуана Ґріса Stilleben mit Fruchtschale und Mandoline

Слайд 13

Кубісти оголосили, що МИСТЕЦТВО ІСНУЄ ЗАРАДИ САМОГО СЕБЕ, а не для

Кубісти оголосили, що МИСТЕЦТВО ІСНУЄ ЗАРАДИ САМОГО СЕБЕ, а не для відтворення
відтворення дійсності.
Шляхом розкладання всіх предметів і форм на прості геометричні фігури та їх перекомбінування (відповідно до задуму митця) кубісти сподівалися прийти до створення інтелектуального й аналітичного живопису, здатного розкривати структуру речей,їхню внутрішню сутність;
Кубізм — НЕ «образотворчість», оскільки не слідує природі. В картинах кубістів — «пластичне відчуття», «пластичні якості», «пластична мова», «пластичний код».

Попова Любов Сергіївна. Портрет філософа. 1915

Слайд 14

Жорж Брак

 французький художник, графік, сценограф, скульптор і декоратор; разом із Пабло Пікассо започаткував 
кубізм у світовому мистецтві.

Жорж Брак французький художник, графік, сценограф, скульптор і декоратор; разом із Пабло

Слайд 15

Португалець

Гавань в Нормандії

Португалець Гавань в Нормандії

Слайд 16

Пабло Пікассо

 іспанський і французький художник, працював в основному у Франції, один із найвидатніших митців XX століття.

Експерти називають

Пабло Пікассо іспанський і французький художник, працював в основному у Франції, один
Пікассо «найдорожчим» художником у світі — 4 травня 2010 року картину митця «Оголена на тлі бюста і зеленого листя» було продано на аукціоні Christie's за 106.482 млн. доларів США, що стало рекордом, тобто найдорожчим шедевром мистецтва, будь-коли проданим у світі[

Слайд 17

Картина «Авіньйонські панянки»

«Скрипка та гітара», 1913

Картина «Авіньйонські панянки» «Скрипка та гітара», 1913

Слайд 18

Герніка  
картина Пабло Пікассо, написана в травні 1937 р. на замовлення уряду Іспанської Республіки для павільйону

Герніка картина Пабло Пікассо, написана в травні 1937 р. на замовлення уряду
на Всесвітній виставці в Парижі. Тема картини, виконаної в манері кубізму й чорно-білій палітрі, — бомбардування баскійського міста Герніка, яке сталося в квітні 1937 р.

Слайд 19

Футуризм (від італ.futurismo та лат.futurum-майбутнє)

Авангардний напрям у мистецтві, що розвинувся на початку

Футуризм (від італ.futurismo та лат.futurum-майбутнє) Авангардний напрям у мистецтві, що розвинувся на
ХХ століття здебільшого в Італії та Росії й відстоював крайній формалізм, пропагував культ індивідуалізму, відкидав загальноприйняті мовні та поетично-мистецькі норми.

Слайд 20

1908 — з’являється слово «футуризм» (Марінетті). За Марінетті
Минуле= смерть (естетичний канон,

1908 — з’являється слово «футуризм» (Марінетті). За Марінетті Минуле= смерть (естетичний канон,
статика). ТЕПЕРІШНЄ = ЖИТТЯ (естетична свобода, динамізм)
Футуризм — це мистецтво антигуманізму, яке має відбити настання часу техніки. Спрямування футуризму можна виразити трьома «М»: місто, машина, маса. Дві головні ознаки футуризму: по-перше, нове мистецтво зовсім не цікавиться людиною. По-друге, для цього мистецтва характерний винятковий динамізм, опоетизування руху, швидкості, зорові пошуки засобів зображення руху. Зупинка є злом.

Слайд 21

Умберто Боччоні

кружляння долі

#07671

Умберто Боччоні кружляння долі #07671

Слайд 22

Джакомо Балла

«Лінії в русі + динамічні послідовності. Політ ластівок », 1913

Джакомо Балла «Лінії в русі + динамічні послідовності. Політ ластівок », 1913
рік

Швидкість автомобіля і світло. 1913

Слайд 23

Карло Карра

Карло Карра

Слайд 24

Джино Северіні

Джино Северіні
Имя файла: Авангардизм.pptx
Количество просмотров: 30
Количество скачиваний: 0