Дослідження технологій Slam в доповненій реальності

Содержание

Слайд 2

Зміст

Вступ
Вступ до SLAM
SLAM в доповненій реальності
Проблеми в доповненій реальності
Пропозиції покращення розробки додатків

Зміст Вступ Вступ до SLAM SLAM в доповненій реальності Проблеми в доповненій
доповненої реальності
Висновки

Слайд 3

Вступ

Доповнена реальність (в перекладі з англійської augmented reality або AR) – це

Вступ Доповнена реальність (в перекладі з англійської augmented reality або AR) –
доповнення фізичного світу за допомогою цифрових даних, яке забезпечується комп'ютерними пристроями (смартфонами, планшетами та окулярами AR) в режимі реального часу.
Можливості використання AR технологій практично безмежні. З кожним днем вони змінюють способи нашого спілкування, споживання інформації та ведення бізнесу. Доповнена реальність застосовується в освіті, медицині, авіації, маркетингу, туризмі, дизайні, шопінгу та іграх.

Слайд 4

Вступ до SLAM

SLAM (simultaneous localization and mapping – одночасна локалізація і картографування)

Вступ до SLAM SLAM (simultaneous localization and mapping – одночасна локалізація і
– це алгоритмічні обчислювальні задачі побудови і оновлення карти невідомого оточення з одночасним відстежуванням місцеположення об’єкту, що виконує сканування, рухаючись в просторі.
SLAM використовується в безпілотних автомобілях, безпілотних літаючих засобах, автономних підводних апаратах, планетоходах, побутових роботах і навіть всередині людського тіла, в віртуальній реальності та доповненій реальності.

Слайд 5

EKF SLAM;
FastSLAM 1.0;
FastSLAM 2.0;
L-SLAM;
Graph SLAM;
DP-SLAM;
Parallel Tracking and Maping (PTAM);
Occupancy grid SLAM;
LSD-SLAM;
S-PTAM;
ORB-SLAM;
ORB-SLAM2;
MonoSLAM;
Visual Slam;
CoSLAM;
SeqSLAM;
Incremental

EKF SLAM; FastSLAM 1.0; FastSLAM 2.0; L-SLAM; Graph SLAM; DP-SLAM; Parallel Tracking
Smoothing and Maping (iSAM);
Topological SLAM.

Технології SLAM

Слайд 6

SLAM в доповненій реальності

Плагін ARKit;
Плагін ARCore;
Плагін Wikitude;
Плагін Kudan;
Плагін

SLAM в доповненій реальності Плагін ARKit; Плагін ARCore; Плагін Wikitude; Плагін Kudan;
Vuforia 7;
Плагін AR Foundation;
Середовище Facebook AR;
Проект Tango.

Слайд 7

Плагін ARKit

Плагін ARKit

Слайд 8

Плагін ARKit

Плагін ARKit

Слайд 9

Плагін ARCore

Плагін ARCore

Слайд 10

Плагін Wikitude

Плагін Wikitude

Слайд 11

Плагін Kudan

Плагін Kudan

Слайд 12

Середовище Facebook AR

Середовище Facebook AR

Слайд 13

Плагін Vuforia 7

Плагін Vuforia 7

Слайд 14

Плагін AR Foundation

Плагін AR Foundation

Слайд 15

Проект Tango

Проект Tango

Слайд 16

Проблеми в доповненій реальності

Обмеженість в доступі для користувачів.
Швидке розряджання пристроїв.
Проблеми взаємодії користувачів

Проблеми в доповненій реальності Обмеженість в доступі для користувачів. Швидке розряджання пристроїв.
з додатками.
Низька якість контенту.
Обмеження з апаратної частини.
Відсутність стандартів та документації.
Приватність та безпека даних.
Безпека життя.
Відсутність різноманіття в додатках.

Слайд 17

Пропозиції покращення розробки додатків доповненої реальності

Додати стандартну інструкцію користувача до плагінів, яка

Пропозиції покращення розробки додатків доповненої реальності Додати стандартну інструкцію користувача до плагінів,
б показувалась на початку роботи додатка.
Додати стандартні інструкції для випадків, коли поверхня не сканується, з порадою зміни приміщення чи ввімкнення світла.
При поганому освітленні додати опцію «Ввімкнути спалах» під час роботи додатку.

Слайд 18

Висновки

Найпопулярніший плагін – ARKit.
Найзручніший плагін – AR Foundation
Основні проблеми: апаратне забезпечення та

Висновки Найпопулярніший плагін – ARKit. Найзручніший плагін – AR Foundation Основні проблеми:
нерозвиненість галузі через її новизну
Имя файла: Дослідження-технологій-Slam-в-доповненій-реальності.pptx
Количество просмотров: 45
Количество скачиваний: 0