Презентація мистецтво

Содержание

Слайд 2

Без сумніву, найбільший вплив на наступні покоління справило мистецтво Давньої Греції, а

Без сумніву, найбільший вплив на наступні покоління справило мистецтво Давньої Греції, а
особливо архітектура. Її спокійна і велична краса, гармонія і ясність служили зразком і джерелом для пізніших епох історії культури.

Р.т

Слайд 3

Історія архітектури та культури Стародавньої Греції поділяється на три періоди:

Цей період закінчився

Історія архітектури та культури Стародавньої Греції поділяється на три періоди: Цей період
в тридцятому роцідо нашої ери при завоюванні Стародавнього Єгипту римлянами,який знаходився під грецьким впливом

Відбивши навалу персівзвільнивши свої землі , греки отримали можливість вільно творити (600-480 роки до нашої ери).

Олександр Македонський підкорив величезні території з різними культурами, знайомство з ними й було причиною занепаду грецького класичного мистецтва. Період розквіту настав після смерті Македонського (480-323 роки до нашої ери).

Пізній період – еллінізм

Період розквіту – класика

Стародавній період – архаїка

Р.т

Слайд 4

Храм Артеміди Заснування храму Артеміди (Артемісіону) належить до 7 сторіччя до н.

Храм Артеміди Заснування храму Артеміди (Артемісіону) належить до 7 сторіччя до н.
е., сама споруда була побудована у 450 році до н. е. Будівництво субсидував лідійський цар Крез (Кросус), а проект розробив грецький архітектор Персіфон (Херсіфрон) із Кносса, який почав будівництво, але після його смерті будівництво продовжували його син Метаген, а потім архітектори Пеоніт та Деметрій. Будівлю прикрашали бронзові статуї, створені такими скульпторами, як Фідій, Поліклет, Кресилус і Фрадмон.Артеміди7 сторіччя до н. е.450 році до н. е.Будівництволідійськийцар КрезпроектархітекторПерсіфонсмертісинархітектори бронзовістатуїскульпторамиФідійПоліклетКресилус Фрадмон

Р.т

Слайд 5

4Статуя Зевса єдине з Семи чудес світу, яке розташовувалося в материковій частині

4Статуя Зевса єдине з Семи чудес світу, яке розташовувалося в материковій частині
Європи (в місті Олімпія). Статуя Зевса в Олімпії - третя чудо світу Стародавнього світу. Була споруджена в V столітті до нашої ери. Мармуровий Зевс перевершував за розмірами всі існуючі на той момент храми. Масивну дах будівлі розміром 27 на 64 м підтримували колони, виконані з вапняку. На мармурових фронтонах храму були зображені подвиги Зевса. Статую Зевса звів Фідій.

Р.т

Слайд 6

Олімпія давньогрецьке поселення в Еліді, північно-західній області Пелопоннесу, яке ніколи не слугувало

Олімпія давньогрецьке поселення в Еліді, північно-західній області Пелопоннесу, яке ніколи не слугувало
власне містом. Тут розташовувалися лише постійні житла жерців Храму Зевса і проводилися Олімпійські ігри.грец.давньогрецькеЕліді Пелопоннесу містом Храму Зевса Олімпійські ігри Нині Олімпія муніципалітет в номі Еліда. Населення станом на 2001 рік становило осіб .муніципалітетЕліда

Р.т

Слайд 7

6 Колос Родоський величезна статуя грецького бога Сонця Геліоса, споруджена між 292 та

6 Колос Родоський величезна статуя грецького бога Сонця Геліоса, споруджена між 292
280 роками до н. е. на вході до гавані острова Родос, Греція, учнем Лісіппа, Харесом із Ліндоса. Статуя вважалася одним із Семи Чудес Античного Світу: за час свого існування була вона найвищою статуєю світу, висотою 70 ліктів (31,5 м). Геліоса Родос Греція Лісіппа Харесом Ліндоса Семи Чудес Античного Світуліктів

Р.т

Слайд 8

Р.т

Грецьку архітектуру відрізняє чистота і єдність стилю. Було вироблено три основних архітектурних

Р.т Грецьку архітектуру відрізняє чистота і єдність стилю. Було вироблено три основних
ордери («ордер» — в перекладі з грецького «порядок») — вони розрізняються типами колон і перекриттів,пропорціями, декоративним  оздобленням. Доричний та іонічний стилі виникли у полісний період. Найчепурніший  коринфський  ордер з’являється у добу еллінізму.

Слайд 9

Р.т

Греція – країна з великим архітектурним минулим , в якій приділялося багато

Р.т Греція – країна з великим архітектурним минулим , в якій приділялося
уваги будівництву храмів. Греки в будівництві найдавніших храмів ще в епоху архаїки замінили дерево білим мармуром і вапняком. Такий матеріал не тільки виглядав благородно , але і відрізнявся своєю багатовіковою міцністю.

Греція

Слайд 10

Доричний ордер

Самий ранній – доричний.
Він пов’язаний з культурою
дорійців , що жили в
материковій

Доричний ордер Самий ранній – доричний. Він пов’язаний з культурою дорійців ,
Греції. У
доричному ордері колони
потужні і короткі ,що
Звужуються догори, мають
канелюри закінчуються
капітеллю з квадратною
абакою і не мають бази.

Р.т

Слайд 11

Іоничний ордер

Іоничний ордер розвинувся в
острівній і малоазійської
Греції. Іонічні колони , більш
тонкі і

Іоничний ордер Іоничний ордер розвинувся в острівній і малоазійської Греції. Іонічні колони
витягнуті, спираються
на базу і завершуються
капітеллю, висіченою з
прямокутного блоку. Капітель
утворена двома завитками
(волютами). У більшості
дійшовших до нас храмів
застосовані доричний і
Іонічний ордера.

Р.т

Слайд 12

Коринфський ордер

Коринфський ордер
з’явився в Афінах в 5 ст.
до н. е. Колону вінчає
пишна

Коринфський ордер Коринфський ордер з’явився в Афінах в 5 ст. до н.
капітель , що
представляє собою
кучеряві пагони аканта.
Цей ордер отримав
широке застосування в
епоху еллінізму.

Р.т

Слайд 13

Храми

Планування кожного храму було індивідуальним. Але
деякі особливості залишилися однаковими.
Наприклад, у всіх храмів

Храми Планування кожного храму було індивідуальним. Але деякі особливості залишилися однаковими. Наприклад,
була ступінчаста основа. Храм
являв собою приміщення без вікон , які оточували в
кілька рядів колони , а всередині будівлі стояла статуя
божества. Колони підтримували двосхилий дах і балки
перекриття . Народу не дозволялося входити в храм ,
тут мали право бути присутніми тільки жреці , тому всі
інші милувалися його красою зовні.

Р.т

Слайд 14

Парфенон

Р.т

Парфенон розташований на найвищій точці Акрополя й відомий як найкращий приклад доричного

Парфенон Р.т Парфенон розташований на найвищій точці Акрополя й відомий як найкращий
стилю. Храм збудований із місцевого мармуру, який при добуванні білий, а з часом набуває жовтого відтінку. Храм оточений 50 колонами. У центральному сховищі храму, яке називали "целла " розміщувалася статуя Афіни, виконана із золота та слонової кістки. Навколо целли - ланцюг красивого барельєфу, що зображує Панафінейську процесію – головне свято стародавніх Афін.

Слайд 15

На метопах Парфенону можна було відслідкувати всю стародавню історію цього краю:

На метопах Парфенону можна було відслідкувати всю стародавню історію цього краю: тут
тут зображувалися битви греків з амазонками, битви Богів і Гігантів, падіння Трої та ін. Нині скульптури Парфенону можна знайти у Британському Музеї в Лондоні.

Р.т

Слайд 16

Театри

Театр Епідавра найкраще зберігся серед інших
давньогрецьких театрів та є типовим прикладом
елліністичної архітектури.

Театри Театр Епідавра найкраще зберігся серед інших давньогрецьких театрів та є типовим
Будівництво театру Епідавра
почалося в 4 ст. до нашої ери й закінчилося десь у
середині другого століття до нашої ери. Спроектував
античний театр архітектор Поліклет Молодший із міста
Аргос. Театр збудували, щоб розважати пацієнтів
асклепіона (храм медицини) в Епідаврі, оскільки давні
греки вважали, що театр позитивно впливає на
фізичний та психічний стан пацієнтів. Театр Епідавра
міг умістити 14 тисяч глядачів.

Р.т

Слайд 17

Театр в Епідаврі

Р.т

Театр в Епідаврі Р.т

Слайд 18

План грецьких театрів

Р.т

План грецьких театрів Р.т

Слайд 19

Кноський палац

Р.т

Кноський палац Р.т
Имя файла: Презентація-мистецтво.pptx
Количество просмотров: 40
Количество скачиваний: 0