Содержание
- 2. Група Animals, сформована спочатку як Alan Price Combo, була однією з декількох британських ритм-енд-блюзових груп, що
- 3. Група збалансувала жорсткі, рок-сингли проти ритм-енд-блюз-орієнтованого альбомного матеріалу і була частиною британського вторгнення в США. Британське
- 4. Того ж року, коли «Бітлз» вторглися в Америку, Animals не відставали — але ці новачки блюз-року
- 6. В даний час можна виділити три основні напрямки у вивченні популярної музики.
- 7. вивчення популярної музики у рамках культурних досліджень (popular music studies). Цей напрямок склалося на початку 90-х.
- 9. Скачать презентацию
Слайд 2Група Animals, сформована спочатку як Alan Price Combo, була однією з декількох
Група Animals, сформована спочатку як Alan Price Combo, була однією з декількох
![Група Animals, сформована спочатку як Alan Price Combo, була однією з декількох](/_ipx/f_webp&q_80&fit_contain&s_1440x1080/imagesDir/jpg/1059498/slide-1.jpg)
Слайд 3Група збалансувала жорсткі, рок-сингли проти ритм-енд-блюз-орієнтованого альбомного матеріалу і була частиною британського
Група збалансувала жорсткі, рок-сингли проти ритм-енд-блюз-орієнтованого альбомного матеріалу і була частиною британського
![Група збалансувала жорсткі, рок-сингли проти ритм-енд-блюз-орієнтованого альбомного матеріалу і була частиною британського](/_ipx/f_webp&q_80&fit_contain&s_1440x1080/imagesDir/jpg/1059498/slide-2.jpg)
Британське вторгнення було культурним явищем середини 1960-х років, коли рок-і поп-музика виступає з Великобританії[2] та інших аспектів британської культури стала популярною в США і значною для зростаючої «контркультури» по обидва боки Атлантичного океану. [3] Поп-і рок-групи, такі як The Beatles, The Rolling Stones, Zombies, Kinks,[4] Small Faces, Дейв Кларк п'ять,[5] Відлюдники Германа, Холлі, Тварини, Джеррі і Пейсмейкери, Шукачі, Yardbirds, The Who and Them, а також сольні співаки, такі як Дасті Спрінгфілд, Сілла Блек, Петула Кларк, Том Джонс, і Донован, були на передньому краї "вторгнення".
Бунтівний тон і образ американських рок-н-ролу і блюзових музикантів стали популярні серед британської молоді в кінці 1950-х років. Хоча ранні комерційні спроби відтворити американський рок-н-рол в основному зазнали невдачі, тред-джаз-натхненний захоплення скіфлом,[7] з його ставленням зробити це самостійно, справив два десятки кращих хітів у США Лонні Донегана. [8] Молоді британські групи почали поєднувати різні британські та американські стилі в різних частинах Сполученого Королівства, такі як рух у Ліверпулі, відомий як Мерсібет, або «бум бітів».
Слайд 4Того ж року, коли «Бітлз» вторглися в Америку, Animals не відставали —
Того ж року, коли «Бітлз» вторглися в Америку, Animals не відставали —
![Того ж року, коли «Бітлз» вторглися в Америку, Animals не відставали —](/_ipx/f_webp&q_80&fit_contain&s_1440x1080/imagesDir/jpg/1059498/slide-3.jpg)
Слайд 7вивчення популярної музики у рамках культурних досліджень (popular music studies). Цей напрямок
вивчення популярної музики у рамках культурних досліджень (popular music studies). Цей напрямок
![вивчення популярної музики у рамках культурних досліджень (popular music studies). Цей напрямок](/_ipx/f_webp&q_80&fit_contain&s_1440x1080/imagesDir/jpg/1059498/slide-6.jpg)