Содержание
- 2. Зустріч в літературному кафе “Перехрестя” присвячена фантастам-ювілярам
- 4. ФАНТАСТИКА (від грец. Phantastike - мистецтво уявляти), форма відображення світу, при якій на основі реальних уявлень
- 5. таймпанк; фентезі; соціальна фантастика; наукова фантастика; бойовабойова і пригодницька фантастика; апокаліпсисапокаліпсис і постапокаліпсис; альтернативна історіяальтернативна історія
- 6. Реймонд Дуглас Бредбері Олександр Степанович Гріневський (Грін) Антуан де Сент-Екзюпері Айзек Азімов Символи світової фантастики
- 7. Витоки фантастики Витоки фантастики - в пост-міфотворчій фольклорній свідомості, перш за все у чарівній казці. Первісне
- 8. «Метаморфози» Апулея — антична социальна фантастика
- 9. Фантастика в середньовічній літературі Починаючи з XII століття мотиви чарівних казок (які відбуваються з кельтських міфів)
- 10. Фантастика в епоху Відродження Розвиток фантастики в період Ренесансу завершують «Дон Кіхот» М. Сервантеса - і
- 11. Фантастика в XVII і XVIII ст. У романах XVII-XVIII століть мотиви і образи фантастики використовуються для
- 12. Фантастика в романтизмі «Сховища у царстві фантазії» шукали всі романтики. Німецькі романтики звернулися до її першоджерел,
- 13. Фантастика в реалізмі В епоху реалізму фантастика знову опинилася на периферії літератури, хоча нерідко залучалася для
- 14. Фантастика в кінці XIX ст. Інтерес до фантастики як такої відроджується до кінця XIX століття у
- 15. Письменник-романтик О.С. Грін Когда дни начинают пылиться и краски блекнуть, я беру Грина. Я раскрываю его
- 16. Александр Грин распахнул дверь в мир веселых и смешных людей, открыл прекрасную землю, которой пока еще
- 17. «Вигадана письменником, ніколи не існуюча на географічних картах Країна Грінландія, зовні реалістична і художньо досконала, також
- 18. Грін створює глибоко символічну "Бегущую по волнам", Бєляєв – "Голову професора Доуеля" "Блистающий мир", "Дорога никуда",
- 19. Фантаст -романтик Он пришел на время, ненадолго, Он пришел, чтоб нас предупредить- Разобьется сердце на осколки,
- 20. «Казка потрібна не тільки дітям, але і дорослим », - писав Костянтин Паустовський. Саме таку казку
- 21. «Читаючи цю книгу, разом з її героями входиш …» - У світ любові і мрії; –
- 22. Мечта разыскивает путь, - Закрыты все пути; Мечта разыскивает путь, - Намечены пути; Мечта разыскивает путь,
- 23. Символи світової фантастики Различные ветви одного литературного течения Зараз практично всі твори Гріна викладені на найбільшому
- 24. Фантастика на початку XX століття Перша половина XX століття ознаменувалася розквітом наукової фантастики. Ключовою фігурою цього
- 25. (1900-1944) Антуан де Сент-Екзюпері «Бути людиною-це значить відчувати, що ти несеш за все відповідальність»
- 26. Шукайте мене в тому, що я пишу Антуан де Сент-Екзюпері – людина, що за життя стала
- 27. В одному з листів до матері Сент-Екзюпері зізнався: “ Мені ненависні люди, які пишуть заради забави,
- 28. взаємини між дітьми і дорослими, пізнання навколишнього світу, прагнення привести людей до мудрості і щастя. Ця
- 29. Головне у казці полягає в тому, що Маленький принц лише тоді відкриває свої таємниці, коли людина
- 30. Є на світі чимало книжок, Що наповнюють душу по вінця. Та з усіх оберу я стежок
- 31. Друга половина XX ст. Нове покоління авторів НФ поступово розчарувалося в передбаченні прогресу. Все частіше публікуються
- 32. Рей Ду́глас Бре́дбері— Рея Бредбері часто називають метром фантастики, одним з кращих письменників-фантастів і основоположником багатьох
- 33. Передумови творчості "Жуль Верн був моїм батьком. Уелс - мудрим дядьком. Едгар Алан По доводився мені
- 34. Своєрідність фантастики Фантастика Бредбері своєрідна. Вона дуже мало стурбована досягненнями науки і техніки як такими. Сам
- 35. "Фантастика, - якось сказав Бредбері, - це наша реальність, доведена до абсурду ". Бредбері - видатний
- 36. ЧАС ВІДКРИТТІВ ТА ЗНАХІДОК * Мобільні телефони – в оповіданні "Убивця" описується радіобраслет, що дозволяє розмовляти
- 37. Світ Азімова АЗІМОВ, Айзек (Asimov, Isaac — 02.01.1920, Петровичі, тепер Білорусь — 06.04.1992, Нью-Йорк) — американський
- 38. Центральні теми творчості Айзека Азімова В Азімова-фантаста дві центральні теми, два магістральні напрями розвитку його думки
- 39. Перша тема — створення і використання роботів. Повісті, оповідання, романи про роботів зібрані у книгах, що
- 40. Три Закони роботехніки: 1. Робот не може заподіяти шкоду людині або своєю бездіяльністю допустити, щоб людині
- 41. розселення людей у космосі, освоєння ближніх планет, а потім вихід за межі Галактики. Ця ідея Азімова
- 42. Азімов - неодноразовий лауреат багатьох національних і міжнародних літературних премій, у тому числі «Х'юго» та «Неб'юла»,
- 43. «Історія сягла моменту, коли людству вже не можна ворогувати. На землі повинна запанувати дружба. Я завжди
- 44. Призначення творчості: Сам письменник убачав високе призначення своєї творчості у тому, що вона допомагає людству вижити:
- 45. Кінець XX- початок XXI ст. На зламі тисячоліть соціальні та філософські проблеми у фантастиці відживають свій
- 46. Один із дослідників наукової фантастики й укладач антології "Фантастика століття" (1995) В.Гаков так оцінив місце наукової
- 47. Ресурсы Интернет: http://www.litera.ru http://www.forward.topl.tversu.ru http://www.frlib.ru/literature/ http://www.shkla.spv.ru http://kolibri.astroguru.com http://www.bradbury.org.ru
- 49. Скачать презентацию