Содержание
- 2. Проблеми людино-машинної взаємодії та проектування інтерфейсів користувача Мета та завдання HCI Cтруктура та класифікація інтерфейсів користувача
- 3. Людино-комп'ютерна взаємодія (HCI) - це вивчення, планування та розробка взаємодії між людьми ( користувачами) і комп'ютерами.
- 4. Людино-комп'ютерна взаємодія займається: методологією і розвитком проектування інтерфейсів (тобто, виходячи з вимог і класу користувачів, проектування
- 6. Властивості і принципи розробки користувацького інтерфейсу
- 7. Айсберг користувацького інтерфейсу 10 % - зовнішній вигляд: візуальне оформлення; 30% - функціональність: меню, кнопки, управління
- 8. UI/UX UX - це User Experience (дослівно: «досвід користувача»). Тобто це те, який досвід / враження
- 9. UI/UX Мета UI / UX дизайнера - довести користувача до якоїсь логічної точки в інтерфейсі. Зробити
- 10. UI/UX Ще один давніший і примітивний приклад - точильний камінь (колесо). Уже навіть в ранньому середньовіччі
- 11. UI/UX Так ось, коли винахідник чергового точильного каменю думав: чи буде він сидіти і сам натискати
- 12. UI vs UX Популярна картинка в інтернеті
- 13. UI vs UX Спроектована і більш вірна версія
- 17. UI vs UX Висновки UI/UX мають відношення до користувача
- 18. UI дизайнер – проектує (продумує, відмальовує, створює, розробляє, програмує тощо) інтерфейс об’єкта, через який буде взаємодіять
- 19. UX – рішення, яке задовольняє всім вимогам
- 20. Нескінченний UX цикл
- 21. Шлях рішення з переходом по екранам
- 22. Як може виглядати перелік елементів екрану
- 23. Які бувають задачі
- 24. ЯК ОЦІНИТИ ЕФЕКТИВНІСТЬ ДИЗАЙНУ Утримання Сценарії поведінки Користувацька вартість
- 25. ПРОЦЕС
- 26. «Картина світу» Людино-машинна взаємодія
- 27. Обмін інформацією між людиною і комп'ютером можна визначити як вузол взаємодії: Область завдань: умови і цілі,
- 28. У дизайні інтерфейсу можна умовно виділити декоративну та активну складові. До першої належать елементи , що
- 29. Критерії дружнього інтерфейсу: Ефективність Продуктивність Задоволення Безпека
- 30. Приклад перевантаженого інтерфейсу:
- 31. Приклад «простого» інтерфейсу:
- 32. Сучасні види інтерфейсів: 1 ) Командний інтерфейс - користувач дає команди комп'ютеру , який їх виконує
- 33. Підходи до проектування: 1 Інженерно-технічний – процес розробки з точки зору функціональних можливостей комп’ютера. 2 .
- 34. Стандарти і керівництво IBM – (представлення інтерфейсу, склад компонент, принципи проектування); ISO – 14915 регламентує мулитимедійний
- 35. Методи створення UI Метод зворотнього карткового сортування.
- 37. Приклади
- 38. Приклади
- 39. Два аспекти інтерфейсу - функціональний і ергономічний. Якість функціональності інтерфейсу - ступень «відповідності завданню». Якість інтерфейсу
- 40. Правила побудови КІ 1. Органи керування мають бути однозначно ідентифіковані у всіх визначених станах і розміщені
- 41. 7 . Органи керування повинні бути логічно згруповані згідно їх експлуатаційного або функціонального взаємозв'язку необхідним для
- 42. Основні правила діалогу : по-перше , учасники діалогу повинні розуміти мову один одного ; по-друге ,
- 43. Типи структури діалогу: діалог типу «питання - відповідь» діалог на основі меню діалог на основі екранних
- 44. Цілями розробки сценарію діалогу є: • виявлення та усунення можливих тупикових ситуацій в ході розвитку діалогу
- 45. Рис. Крок діалогу Допустимий часу відповіді інтерактивної системи : 0,1 ... 0,2 с - для підтвердження
- 46. Методи розробки гнучкого інтерфейсу: Існують три види адаптації: фіксована, повна і косметична. Візуальні атрибути відображення інформації:
- 47. Контрольні питання Що таке UI/UX інтерфейс? Види інтерфейсів Принципи розробки інтерфейсів Підходи до проектування Визначити області
- 49. Скачать презентацию