Содержание
- 2. Повторення Що таке клас в ООП? Класи - це, по суті, шаблони, за якими можна створювати
- 3. Повторення Що таке наслідування? Наслідування – процес, завдяки якому один клас може отримати(наслідувати) властивості іншого класу
- 4. Повторення Як реалізувати обмін даними для системи Scoring? Слід створити скрипт ScoreManager, через який відбуватиметься обмін
- 5. Анімація На даному етапі, не залежно від напрямку руху, наш персонаж дивиться лише вправо. Щоб при
- 6. Анімація В скрипті _player створимо об’єкт класу SpriteRenderer: В методі void Awake() передамо створеному об’єкту компоненти
- 7. Анімація Слід змінити ще скрипт _bullet, щоб, залежно від повороту персонажу, снаряди летіли вправо/вліво: private Vector3
- 8. Тернарна умовна операція Тернарна умовна операція — в багатьох мовах програмування операція, яка повертає свій другий
- 9. Анімація Якщо персонаж повернутий вліво (sprite.flipX = true) – генеруємо об’єкт bullet з відступом -1.5f (за
- 10. Анімація Виділимо нашого героя і відкриємо вікно анімації:
- 11. Анімація Скачати заготовки для анімації героя можна із сайту opengameart.org, або ж скачати SpriteSheet і за
- 12. Анімація Після того, як ви порізали на слайди – розділіть їх по окремим папкам (Run, Jump,
- 13. Анімація Натисніть Add Property та, прокрутивши вниз, оберіть Sprite :
- 14. Анімація Перетягніть слайди почергово на часову шкалу. Натисніть play для перегляду:
- 15. Анімація На герої з’явиться компонент Animator:
- 16. Анімація У вас в папці Animations має вийти декілька файлів анімації та Animator: Подвійним кліком відкрийте
- 17. Анімація Нам слід створити керуючий параметр state:
- 18. Анімація Виділіть стрілочку, та задайте умову переходу в стан Idle - State = 0 і зніміть
- 19. Анімація В скрипті _player на початку створюємо об’єкт Animator, в методі Awake передаємо йому компоненти аніматора:
- 20. Анімація В скрипті _player (поза класом!!), додамо перелік (enumerator): public enum CharState { Idle, Run, Jump
- 21. Анімація Змінимо метод FixedUpdate: Тобто, якщо торкаємось землі – стан Idle, в іншому випадку – стан
- 23. Скачать презентацию