Содержание
- 2. Дивізіонізм — метод живопису, заснований на розкладанні складного колірного тону на чисті кольори, які наносили на
- 3. Постімпресіонізм (фр. postimpressionisme, лат. post— після, тобто після імпресіонізму) — збірна назва кількох напрямів французького мистецтва
- 4. В останній третині XIX ст. у Франції виник імпресіонізм. Він завершив реалістичну традицію і відкрив інноваційну
- 5. Цікава історія походження назви стилю. Літопис імпресіонізму починається з першої художньої виставки, що відбулася на бульварі
- 6. Невдовзі після цієї події в одному гумористичному виданні вийшла стаття з назвою «Виставка імпресіоністів», згодом ще
- 7. Критика й публіка різко демонстрували негативні оцінки й іронічно від гукувалися про представлені роботи, особливо про
- 8. Клод Моне
- 9. Щ о ж так вразило сучасників, які осуджували імпресіоністів? Спочатку нове бачення сформу валося в пейзажі.
- 10. Клод Моне. Імпресія. Схід Сонця
- 11. Клод Моне. Картини із серії «Руанський собор»
- 13. Водяні лілеї
- 14. Весна, 1872
- 15. Жінка з парасолькою
- 16. Скелі в Етреті, 1885
- 17. Тополі на сонці, 1887
- 18. Художники писали свої картини переважно на пленері. Також вони використовували чисті кольори, часто контрастні (наприклад, червоний
- 19. Імпресіоністи фіксували ніби випадково вихоплені моменти життя городян: сценки на вулицях, у театрі, під час відпочинку
- 20. Імпресіоністи вперше відтворили на полотні панораму життя міста. Серію картин Каміля Піссарро (1830-1903) присвячено бульвару Монмартр
- 21. Каміль Піссарро. Бульвар Монмартр навесні
- 22. Альфред Сіслей (1839-1899) надавав перевагу ліричним замальовкам паризьких околиць із затишними будиночками, мостами через річку.
- 23. Альфред Сіслей. Міст у Вільнев-ла-Гаренн
- 26. Тема балету приваблювала Едгара Дега (1834-1917), який зображував танцівниць у граційних позах під час репетицій чи
- 27. Едгар Дега. Танцівниці у блакитному
- 28. Зірка балету
- 29. Художники-імпресіоністи нерідко обирали ідентичні сюжети, адже для них здебільшого важливо було не ЩО, а ЯК це
- 30. Наприклад, популярною була тема літнього відпочинку на човнах. Художники передавали переливи і рух води, відблиски сонячного
- 31. Огюст Ренуар
- 32. «Жаб'ятник» (1868)
- 33. «Сніданок у солом'яних брилях»
- 34. «Діти на узбережжі в Гернсі»
- 35. Мері Кессетт. Літо (фрагмент)
- 36. Берта Морізо. Літній день
- 37. Деякі принципи імпресіонізму — передача миттєвого руху, плинність форми — позначилися й на скульптурі. Засновником напряму
- 38. Знаменитий «Мислитель», як і популярна мармурова скульптура «Поцілунок», — це композиції до семиметрової «Брами пекла» (більше
- 39. Огюст Роден. Мислитель
- 40. Огюст Роден. Поцілунок
- 41. Громадяни Кале
- 42. Українські митці не пройшли повз імпресіонізм, використовували його живописні техніки та прийоми для оновлення художньої мови.
- 43. Микола Бурачек
- 44. Микола Бурачек (1871-1942) Один із засновників і викладачів (1917Один із засновників і викладачів (1917—1921Один із засновників
- 45. Микола Бурачек. Березень
- 46. Реве та стогне Дніпр широкий
- 47. Один з найвиразніших “європейців” українського малярства тої епохи, він мав ґрунтовну мистецьку ерудицію, якою палко бажав
- 48. Олександр Мурашко Похорон кошового Дівчина в червонім капелюшку
- 49. Імпресіонізм зробив своєрідну художню революцію в живописі. У його надрах зародилися постімпресіонізм і неоімпресіонізм.
- 50. Постімпресіонізм охоплює період з останньої виставки імпресіоністів 1886 р. до 1910-х років. До французьких майстрів-постімпресіоністів належать:
- 51. Поль Сезанн (1839-1906) не вважав живопис мистецтвом, він називав його одним із засобів пізнання, що дає
- 52. Поль Сезанн. Стіл, серветка, фрукти
- 53. Вінсент Ван Гог
- 54. Візитною карткою Вінсента Ван Гога (1853-1890) вважають натюрморт «Соняшники». Одним із творчих досягнень живописця стало опанування
- 55. На картині з домінуванням у палітрі насичених відтінків жовтої фарби цей колір набуває особливого сяйва, а
- 56. Соняшники
- 57. «Спальна кімната в Арлі»
- 58. «Міст де л'Англуа» (1888)
- 59. «Іриси»(1889)
- 60. «Церква в Овері»
- 61. Зоряна ніч
- 62. «Зоряна ніч»
- 63. Поль Гоген
- 64. Живопису невтомного мандрівника Поля Гогена (1848-1903) притаманні символічність образів, підкреслена декоративність, використання спрощених форм і яскравих
- 65. «Вожирар. Овочеві лани»
- 66. «Сіножать в Бретані», 1888
- 67. «Натюрморт з яблуками, грушею та фігурним кухликом», 1889
- 68. Основна тема творчості Анрі де Тулуз-Лотрека (1864-1901) — розваги й побут паризької богеми. Ц і сценки
- 69. Анрі де Тулуз-Лотрек
- 70. At the Moulin Rouge: Two Women Waltzing (1892)
- 71. Портрет Габріель (1891)
- 72. Таким чином, конструктивістське бачення світу Сезанна, символізм і декоративність Гогена, пронизлива виразність кольору Ван Гога, гра
- 73. У музичному мистецтві основоположником імпресіонізму став французький композитор Клод Дебюссі (1862-1918). У молоді роки він зблизився
- 74. Клод Дебюссі
- 75. У Дебюссі деякі назви творів перегукуються з тематикою художників: «Естампи» для фортепіано, симфонічні ескізи «Море», ноктюрн
- 76. До імпресіонізму належить також перший період творчості Моріса Равеля (1875-1937), учня Г. Форе. Композитор продовжив і
- 77. Моріс Равель
- 78. Загалом у стилістиці М. Равеля домінують енергійні, нерідко екзотичні ритми, барвиста гармонія, милування «прекрасною миттю».
- 79. Для прослуховування К.Дебюссі. Прелюдія «Післяполудневий відпочинок фавна». М. Равель. «Гра води» для фортепіано.
- 80. Таким чином, імпресіонізм став рубіжним явищем в історії мистецтва. Він завершував традиції реалізму і дав старт
- 82. Скачать презентацию