Слайд 3План
Вступ
Одяг - це спосіб життя
Бог моди
Мода-як спосіб вираження особистості
Джон Гальяно-останній романтик
Екстравагантність
кутюр"є
Образ жінки Dior
Фанат моди
Ефектні дефіле Гальяно
Висновок
Слайд 4 Вступ
"Одяг - це спосіб самовираження, частина творчого процесу і культурний розвиток
кожного із нас»
Слайд 7 Одяг - це спосіб життя
Ще недавно його називали вундеркіндом. Тепер він
- зірка світової моди. Джон Гальяно - головний дизайнер Будинку Діор.
Джон Гальяно веде подвійне життя. Сьогодні він - дизайнер Будинку Christian Dior, і завдяки йому цей Будинок асоціюється тепер не з поважною матроною, а з ваблячою сиреною. У Будинку Діора Гальяно - "месьє Комільфо": на ньому зшитий на замовлення діорівському костюм-трійка з темної вовни, м'які фетровий капелюх хвацько заломивши набакир, нігті ідеально відполіровані. Його ательє знаходиться на шикарній авеню Монтень, саме над головним бутіком Діора, а сам він займає старовинний особняк.
Слайд 12 Бог моди
"Месьє Діор був Богом моди, - говорить Гальяно. - Він
той, про кого мрієш в дитинстві. Я ніколи не припускав, що стану дизайнером у Діора - ніколи, навіть у самих божевільних мріях. Іноді мені хочеться вщипнути себе, щоб переконатися, що це не сон ".
Слайд 17Він став головним дизайнером Будинку Діора і дав цьому застиглому у своїй
респектабельності будинку друге дихання: струсив нафталін, вніс свіжий струмінь, зробив модним і бажаним. Продажі зростають, бізнес процвітає. А на показах у першому ряді - ціла галерея зірок: від Ніколь Кідман і Демі Мур до Селін Діон і Крістін Скотт Томас.
Тепер він звернув свої погляди до Росії - перший бутік Діора відкрився в Москві в листопаді 1997 року. Сам Гальяно ніколи тут не був, але Росія надихає його, і він каже, що мріє приїхати.
Слайд 22Мода-як спосіб вираження особистості
Назавтра він - Джон Гальяно, дизайнер власного будинку моди,
розташованого в приміщенні колишньої лялькової фабрики. Одягнений, як важкий підліток, - величезного розміру шорти і майка, чорний берет, здоровенний медальйон на голих грудей і гірськолижні темні окуляри в золоченій оправі. Він слухає клубну музику і ходить в спортзал. Не п'є, відмовився від кави, але пачка "Мальборо" у нього завжди з собою.
Джон Гальяно - улюбленець модного істеблішменту, один з найвпливовіших творців моди у світі.
Слайд 27 Джон Гальяно-останній романтик
«Я перетворювався то в торговця автомобілями, то в цигана
або матадора". Він говорить в минулому часі, тому що тепер намагається одягатися нейтрально: "Я видавав занадто багато секретів, використовуючи у власному вигляді характерні деталі майбутньої колекції".
Викликавши в уяві жіночий образ, Гальяно починає збирати колекцію ескізів, книжкових ілюстрацій, гравюр, цитат, вирізок зі старих ілюстрованих журналів. Його цікавить усе: зачіски, гудзики, вишивка.
Слайд 32 Екстравагантність кутюр"є
Кульмінацією творчого процесу стає шоу - показ мод і театральне
дійство одночасно. Замість звичайного запрошення кожному гостю надсилають сувенір - наприклад, браслет з підвісками, балетну туфельку, сумочку "під леопарда", - щоб відразу настроїти його на очікування чогось незвичайного. Потім Гальяно заманює гостей в екзотичне місце - це може бути зруйнований театр, ботанічний сад або паризька дах, населені такими колоритними постатями, як танцюристи танго, канатохідці або індійські раджі.
Слайд 35 Образ жінки Dior
Так, жінка Діора існує в атмосфері аристократичного декадансу -
ось вона в своєму будуарі, падає на кушетку з високо збитими подушками, а ось вона ковзає по щаблях паризької Гранд Опери, супроводжувана ароматом тисячі квітучих троянд. Жінці Гальяно потрібен більш ексцентричний сценарій: Циганський табір, чаювання в середньовічному замку, зубожілому берлінське кабаре або автостоянка.
Слайд 38Він повністю переніс акцент на вечірній одяг (продаж одягу для вечора тепер
становить 80% від всієї готової продукції, в порівнянні з 20% у минулому), увів свій знаменитий крій по косій і оновив хутряну колекцію.
І все ж Гальяно не говорить про головне - про те культі Діора, який йому вдалося відродити. Цей культ означає, що Діор зараз знову ультрамоден; що його покази пропустити не можна ні в якому разі; що в першому ряду сидить Ніколь Кідман; що подружки Гальяно Кейт Мосс і Наомі Кемпбелл з'являються на урочистостях в одязі від Діора.
Слайд 41 Фанат моди
Перша колекція (на сезон весна / літо 1985 р.) Була
представлена на тижні прет-а-порте в Лондоні і називалася «Афганістан відкидає західні ідеали». За нею послідували «Абсурдні ігри», «Занепалі ангели» і «Забута невинність». Подібні назви колекцій характерні для творчості Галльяно: Спочатку він завжди придумує літературну історію, для персонажів якої був створює костюми. У цих колекціях вже були присутні характерні для Гальяно прийоми - крій по косій, двосторонні моделі, що трансформуються речі-«хамелеони», коли брюки перетворювалися, наприклад, в жакети.
Слайд 42
Джон Гальяно є справжнім фанатиком моди, відроджуючи забуті прийоми крою (він
вивчив усі старовинні костюми в лондонському музеї Вікторії та Альберта), створюючи нові тканини і прагнучи до такої досконалості виконання, домогтися якого можна тільки в майстернях будинків високої моди. Вже в 1980-і рр.. професіонали зі світу моди оцінили його віртуозні конструкції, що відроджує крій по косій, придуманий М. Віонье і майже забутий після війни. У 1987 р. за колекцію на сезон весна / літо 1988 Гальяно була присуджена премія «Кращий дизайнер року». Колекція була присвячена героїні п'єси Т. Вільямса «Трамвай« Бажання »і в ній відчувався вплив не тільки великих кутюр'є минулого, але і японських дизайнерів-деконструктівістов. Асиметричні лінії крою, нерівні подоли, нові ефекти посадки нагадували моделі Ямамото і Кавакубо, але в пом'якшеному, більш жіночному варіанті.
Слайд 46Він влаштовував незвичайні театралізовані покази, перетворюючи стадіон у Булонском лісі в лісові
хащі, вокзал Ватерлоо - у пустелю, а Оранжерею Версальського палацу - у 150-метровий подіум, залитий водою. Під час показів топ-моделі не просто демонстрували одяг, а грали персонажів історій, придуманих Гальяно. Але при цьому шоу у нього не перетворюється на самоціль. Гальяно вважає, що якщо навіть занадто багато працює над шоу, то все ж таки більше уваги приділяє колекції, придуманої і збалансованою, тієї, яка продається повсему світу. Гальяно говорить, що його команда працює в основному над новим одягом, а не над тим, щоб зробити черговий скандал.
Слайд 49 Ефектні дефіле Гальяно
Останні дефіле нагадували справжній маскарад з дивним намальованим гримом
на обличчях манекенниць, абажурами від лампи замість капелюхів, паперовими сукнями і фантастичною взуттям. Гальяно пояснював це тим, що «мода стала надто серйозною, всі забули про те, що існує радість переодягання і модою можна насолоджуватися, як гарною їжею і вином». Так чи інакше, Джон Гальяно залишається одним з найбільш «креативних» сучасних дизайнерів одягу, який вже вніс великий внесок у розвиток сучасної моди.
Слайд 50Неприборкана уява - характерна риса Джона Гальяно. Нариси, ескізи, шматочки тканин -
все це буде потім. Дизайн Гальяно починається з жіночого образу. Це може бути історична фігура, героїня роману чи просто плід його уяви. "Мене надихає особистість. Я уявляю, якою була ця жінка, що вона носила, що хотіла б носити, де жила, хто були її коханці, - розповідає Гальяно. - Може бути вона втекла з Росії, як Велика Княжна Анастасія «
Слайд 54 Висновок
Він не тільки створює образи рідкої краси, але і володіє вражаючим
людським магнетизмом. Магнетизмом, який змушує моделей лагідно приймати від нього будь-які сюрпризи - навіть відро холодної води перед виходом на подіум.