Рендеринг тривимірної сцени

Содержание

Слайд 2

Рендеринг тривимірної сцени

Розділ 2 § 17

Render (рендер, рендеринг) – прорахунок фінальної картинки,

Рендеринг тривимірної сцени Розділ 2 § 17 Render (рендер, рендеринг) – прорахунок
з точки, в якій розташована камера.

На цьому етапі враховуються всі ефекти оточення у Вашій сцені, і генерується фінальна картинка, з урахуванням всіх зроблених установок

Слайд 3

Рендеринг тривимірної сцени

Розділ 2 § 17

Pображення — результат рендерингу може бути описане

Рендеринг тривимірної сцени Розділ 2 § 17 Pображення — результат рендерингу може
як набір певних візуальних особливостей, що відповідають справжнім фізичним явищам, властивостям об'єкту.

Дослідження та розробки у області рендерингу продовжують шукати найкращі шляхи для більш кращої та ефективної їх симуляції. Деякі з цих особливостей можуть бути прив'язані до конкретного алгоритму або методу, інші ж являти їх сукупність.

Слайд 4

Особливості рендерингу

Розділ 2 § 17

текстурна карта

спосіб нанесення на поверхню матеріалу;

шейдинг

визначає, як колір

Особливості рендерингу Розділ 2 § 17 текстурна карта спосіб нанесення на поверхню
і яскравість поверхні змінюється в залежності від освітлення (справжній фізичний відповідник альбедо);

відобра-ження

дзеркальне або глянцеве відображення;

глибина різкості

об'єкти здаються розмитими або не в фокусі, якщо вони знаходяться занадто далеко попереду або позаду об'єкта у фокусі;

Слайд 5

Особливості рендерингу

Розділ 2 § 17

дифракція

визначає вигин, поширення та інтерференцію світла, що проходить

Особливості рендерингу Розділ 2 § 17 дифракція визначає вигин, поширення та інтерференцію
поблизу границі об'єкта, або крізь вузьку діафрагму;

залом-лення

вигин світла, пов'язаний з коефіцієнтом заломлення матеріалів;

рельєфне текстуру-вання

метод імітації дрібних нерівностей на поверхні;

каустика

(форма непрямого освітлення) — відбиття світла від блискучого об'єкта, або фокусування світла через прозорий об'єкт, для отримання яскравих відблисків на інший об'єкт;

Слайд 6

Особливості рендерингу

Розділ 2 § 17

м'які тіні

ефект перешкод, що частково приховують джерела світла;

нефотореалістична

Особливості рендерингу Розділ 2 § 17 м'які тіні ефект перешкод, що частково
візуалізація

рендеринг сцен в художньому стилі, призначена, щоб виглядати як картина або малюнок.

прозорість

непрозорість — визначає передачу світла крізь тверді неповністю прозорі об'єкти, прозорість — передача світла крізь прозорі об'єкти;

тінь

ефект перешкод для світла;

ефект туману

як світло проходить через нечисту атмосферу або туман;

Слайд 7

Рендеринг тривимірної сцени

Розділ 2 § 17

Рендеринг в Blender

1

2

Рендеринг тривимірної сцени Розділ 2 § 17 Рендеринг в Blender 1 2

Слайд 8

Рендеринг тривимірної сцени

Розділ 2 § 17

Налаштування рендерингу в Blender

1

2

Рендеринг тривимірної сцени Розділ 2 § 17 Налаштування рендерингу в Blender 1 2

Слайд 9

Працюємо за комп’ютером

Розділ 2 § 17

Робота в 3D редакторі Blender

Створити слона з

Працюємо за комп’ютером Розділ 2 § 17 Робота в 3D редакторі Blender
таких елементів: тіло і голова – сфери, вуха – кола, ноги – циліндри, хвостик – конус, шия – усічений конус. Хобот складається з усіченого конусу та 3 циліндрів.

Слайд 10

Працюємо за комп’ютером

Розділ 2 § 17

Можливий результат виконання:

Працюємо за комп’ютером Розділ 2 § 17 Можливий результат виконання:
Имя файла: Рендеринг-тривимірної-сцени.pptx
Количество просмотров: 29
Количество скачиваний: 0