Комп'ютерний навчальний засіб для практичного освоєння проектування систем управління за методом СОМЕТ
Содержание
- 2. Актуальність роботи Робота присвячена вдосконаленню засобів електронної підтримки навчального процесу підготовки у вищих навчальних закладах фахівців
- 3. Об’єкт дослідження: навчальний процес підготовки у вищому технічному навчальному закладі фахівців з автоматизації та комп’ютерно-інтегрованих технологій.
- 4. Практичне значення отриманих результатів: програмні рішення комп’ютерного навчального засобу на основі розповсюдженого офісного додатка можуть бути
- 5. Стандартний процес розробки за методом СОМЕТ 5 Модель проектування
- 6. Вдосконалена фізична модель ліфта 6 Методика використання комп’ютерного тренажера у навчальному процесі (з частини 1 МКР)
- 7. Модель освоєння навчального матеріалу в ході тренування 7 Для етапу проектування АСУ ліфта, виходячи з рекомендацій
- 8. 8 Дидактичне забезпечення комп’ютерного тренажера Розбивка АСУ на підсистеми
- 9. 9 Структура об’єкту "Підсистема Ліфту" Дидактичне забезпечення комп’ютерного тренажера
- 10. 10 Дидактичне забезпечення комп’ютерного тренажера Структура об’єкту "Підсистеми Поверху"
- 11. 11 Дидактичне забезпечення комп’ютерного тренажера Діаграма кооперації для прецеденту “Відправити Ліфт”
- 12. 12 Дидактичне забезпечення комп’ютерного тренажера Класи інтерфейсу пристроїв
- 13. 13 Дидактичне забезпечення комп’ютерного тренажера Детальний проект задачі “Контролер Ліфту”
- 14. 14 Дидактичне забезпечення комп’ютерного тренажера Діаграма розгортання розподіленої системи управління
- 15. Розробка сценарію навчальної гри Загальний принцип відтворення процесу розробки моделі проектування в комп’ютерному тренажері 15
- 16. Розробка сценарію навчальної гри (з частини 1 МКР) 16 Узагальнена модель діалогу (сценарій) для окремої задачі
- 17. Розробка сценарію навчальної гри 17 Деталізована модель діалогу (сценарій) для окремої задачі проектного моделювання
- 18. Архітектура програмної реалізації сценарію Процес відображення моделі аналізу АСУ у модель проектування Навчальний процес відображення предметної
- 19. Алгоритмічне забезпечення комп’ютерного тренажера 19 Схема програми для реалізації ускладненої тренувальної задачі з розробки UML-моделі проектування
- 20. Алгоритмічне забезпечення комп’ютерного тренажера 20 Схема програми для реалізації ускладненої тренувальної задачі з розробки UML-моделі проектування
- 21. Алгоритмічне забезпечення комп’ютерного тренажера 21 Схема програми для реалізації ускладненої тренувальної задачі з розробки UML-моделі проектування
- 22. Алгоритмічне забезпечення комп’ютерного тренажера 22 Схема програми для реалізації ускладненої тренувальної задачі з розробки UML-моделі проектування
- 23. 23 Програмна реалізація комп’ютерного тренажера Конструкція власних прапорців і перемикачів
- 24. 24 Програмна реалізація комп’ютерного тренажера Зовнішній вигляд слайду з завданням на множинний вибір об’єктів предметної ситуації
- 25. 25 Програмна реалізація комп’ютерного тренажера Зовнішній вигляд слайду з завданням на єдиний вибір при визначенні зв’язку
- 26. 26 Програмна реалізація комп’ютерного тренажера Зовнішній вигляд слайду завдання з візуального складання UML-діаграми моделі проектування UML-модель,
- 28. Скачать презентацию