Содержание
- 2. Flash (у перекладі з англ. "Спалах") - порівняно нова мультимедійна технологія для мережі Інтернет. Сама ж
- 3. Теоретичні відомості про систему Практичні роботи для кращого сприйняття інформації Що потрібно Вам, як Flash-користувачеві?
- 4. Основи роботи з програмою Flash Малювання Робота з кольором Робота з текстом Flash-анімація Шари в програмі
- 5. Успіху при створенні власних анімацій!
- 6. Основи роботи з програмою Організація інтерфейсу програми Панель інструментів редагування Робоча область Монтажний стіл Часова діаграма
- 7. Малювання виконується за допомогою інструментів, розташованих на панелі Tools. Основними з них є: Line Tool (Лінія)
- 8. Flash забезпечує різні механізми застосування, створення і модифікації кольорової палітри фільму і окремих його елементів. Використовуючи
- 9. У будь-який Flash-фільм може бути доданий текст. Подібно до роботи в звичайних текстових редакторах, для тексту
- 10. Залежно від часу, сюжету фільму і власних можливостей ви можете вибрати один з двох способів «пожвавлення»
- 11. Шар (Layer) - це частина сцени фільму, для якої можуть бути встановлені деякі індивідуальні атрибути. Кожен
- 12. Символ - це об'єкт (елемент фільму), який включений в бібліотеку фільму і може бути неодноразово використаний
- 13. У простому анімованому фільмі Flash відтворює кадри часової діаграми в певній послідовності, яка залишається незмінною, скільки
- 15. Скачать презентацию
Слайд 2 Flash (у перекладі з англ. "Спалах") - порівняно нова мультимедійна технологія для
Flash (у перекладі з англ. "Спалах") - порівняно нова мультимедійна технологія для
Сама ж технологія Flash з'явилася близько 10 років тому (тобто з 1996 р.). Тепер уже немає нічого складного в тому щоб знайти флеш-сайти в мережі. Варто Вам набрати в адресному рядку браузера адресу будь-якої компанії і ви напевно побачите в оформленні сайту елементи, зроблені засобами флеш.
Але з чого все починалося?
Спочатку це були прості заставки, потім з'явилися банери, меню, інтерактивні елементи і дуже скоро стали з’являтися цілі Flash-сайти, що включають чати, гостьові книги, голосування і форуми, - і все на флеш.
Що таке Flash?
Слайд 3Теоретичні відомості про систему
Практичні роботи для кращого сприйняття інформації
Що потрібно Вам,
як
Теоретичні відомості про систему
Практичні роботи для кращого сприйняття інформації
Що потрібно Вам, як
Слайд 4Основи роботи з програмою Flash
Малювання
Робота з кольором
Робота з текстом
Flash-анімація
Шари в програмі Flash
Створення
Основи роботи з програмою Flash
Малювання
Робота з кольором
Робота з текстом
Flash-анімація
Шари в програмі Flash
Створення
Інтерактивні фільми
Публікація фільму
Теоретичні відомості про систему
Слайд 5Успіху при створенні власних анімацій!
Успіху при створенні власних анімацій!
Слайд 6Основи роботи з програмою
Організація інтерфейсу програми
Панель інструментів редагування
Робоча область
Монтажний стіл
Часова
Основи роботи з програмою
Організація інтерфейсу програми
Панель інструментів редагування
Робоча область
Монтажний стіл
Часова
Інспектор властивостей
Про всі ці пункти детальніше та інші основні аспекти роботи в програмі Flash ви можете дізнатися, натиснувши сюди:
На головну
Слайд 7 Малювання виконується за допомогою інструментів, розташованих на панелі Tools. Основними з них
Малювання виконується за допомогою інструментів, розташованих на панелі Tools. Основними з них
Line Tool (Лінія) — інструмент дозволяє малювати прямі і ламані лінії, які при необхідності можуть використовуватися як контур об'єкту;
Oval Tool (Овал) — інструмент призначений для створення стандартних геометричних фігур: еліпсів і кіл різного радіусу;
Rectangle Tool (Прямокутник) — інструмент призначений для створення відповідних геометричних фігур; створена фігура складається з двох компонентів, які можуть редагуватися окремо один від одного: контура і заливки;
Pen Tool (Перо) — інструмент дозволяє малювати прямі і згладжені криві лінії з високою точністю на основі механізму кривих Безье;
Pencil Tool (Олівець) — інструмент призначений для малювання довільних ліній;
Brush Tool (Кисть) — інструмент дозволяє малювати лінії, що нагадують мазання кистю;
Eraser Tool (Гумка) — це звичайна для графічних редакторів «стираюча гумка».
Детальніше про всі ці та інші інструменти для малювання ви можете дізнатися, натиснувши сюди:
Малювання
На головну
Слайд 8 Flash забезпечує різні механізми застосування, створення і модифікації кольорової палітри фільму і
Flash забезпечує різні механізми застосування, створення і модифікації кольорової палітри фільму і
Для зафарбовування ліній і контурів можуть використовуватися тільки базові кольори; разом з тим, при виборі кольору контуру або окремої лінії ви можете додатково вибрати стиль і товщину лінії. Для заливки може бути використаний базовий (однотонний) колір, градієнт, або растрове зображення. Щоб застосувати для зафарбовування растрове зображення, ви повинні імпортувати його у файл фільму.
Робота з кольором
На головну
Хочете дізнатися більше про інструменти, призначені для роботи з кольоровою палітрою? Натисніть сюди:
Слайд 9 У будь-який Flash-фільм може бути доданий текст. Подібно до роботи в звичайних
У будь-який Flash-фільм може бути доданий текст. Подібно до роботи в звичайних
На основі фрагменту тексту може бути створено гіперпосилання.
Flash-фільм може містити динамічні текстові поля, а також поля, що редагуються користувачем. Також ви можете створювати прокручувані багаторядкові текстові області.
При необхідності текст може бути конвертований в графічний об'єкт, і тоді з його символами дозволяється працювати як з окремими графічними фігурами.
Більше про все це ви можете прочитати, натиснувши сюди:
Робота з текстом
На головну
Приклад 1
Слайд 10 Залежно від часу, сюжету фільму і власних можливостей ви можете вибрати один
Залежно від часу, сюжету фільму і власних можливостей ви можете вибрати один
покадрову анімацію (Frame-by-frame, «кадр за кадром»), коли кожен наступний кадр ви створюєте самостійно (або імпортуєте із зовнішнього джерела);
автоматичну анімацію (tweened-анимацию), коли ви будуєте лише ключові кадри, а всі проміжні кадри Flash формує самостійно.
Необхідно відзначити, що обидва механізми можуть використовуватися спільно, причому не тільки в рамках одного фільму, але і стосовно одного об'єкту. Таке об'єднання можливе завдяки використанню для кожного об'єкту єдиної шкали часу, представленої у вікні редактора часовою діаграмою - Time Line.
Більше про анімацію та про шкалу часу ви зможете дізнатися, натиснувши сюди:
Flash-анімація
На головну
Приклад 2
Приклад 3
Слайд 11 Шар (Layer) - це частина сцени фільму, для якої можуть бути встановлені
Шар (Layer) - це частина сцени фільму, для якої можуть бути встановлені
Застосування механізму шарів дозволяє автономно працювати з різними об'єктами, що підлягають включенню у фільм і за рахунок цього створювати складні багатопланові сцени. Наприклад, один з шарів може використовуватися як фон, на якому розгортаються події фільму, інший — власне анімовані об'єкти, а третій — елементи звукового супроводу фільму. Крім того, за допомогою шарів можуть бути отримані спеціальні ефекти, такі як переміщення об'єкту по довільній траєкторії, маскування об'єктів і деякі інші.
Більше про властивості шарів, маскування шарів, атрибути шарів ви зможете дізнатися, натиснувши сюди:
Шари в програмі Flash
На головну
Приклад 4
Слайд 12 Символ - це об'єкт (елемент фільму), який включений в бібліотеку фільму і
Символ - це об'єкт (елемент фільму), який включений в бібліотеку фільму і
Екземпляр символу - це його копія, поміщена на стіл або включена до складу іншого символу. Екземпляри можуть достатньо сильно відрізнятися від символу-оригіналу кольором, розміром і навіть типом. При цьому зміни, що вносяться до екземпляра, не впливають на оригінал. Разом з тим, будь-які зміни оригіналу приводять до відповідних змін всіх його екземплярів, незалежно від їх розміщення.
Перевага символів в порівнянні із звичайними об'єктами полягає в тому, що їх застосування істотно прискорює процес розробки фільму і зменшує його розмір. Крім того, тільки на основі символів можуть створюватися інтерактивні елементи фільму.
Більше про роботу з символами та провикористання бібліотек в програмі Flash ви зможете дізнатися, натиснувши сюди:
Створення символів
На головну
Вікно в режимі редагування символів
Слайд 13 У простому анімованому фільмі Flash відтворює кадри часової діаграми в певній послідовності,
У простому анімованому фільмі Flash відтворює кадри часової діаграми в певній послідовності,
Інтерактивність Flash-фільму забезпечується за рахунок включення в нього так званих сценаріїв, які є набором інструкцій на мові ActionScript. Кожна інструкція ініціюється при настанні певної пов'язаної з нею події.
Подібно до інших сучасних мов сценаріїв, ActionScript - це об'єктно-орієнтована мова програмування. Об'єкти в ActionScript можуть містити дані або їх графічне уявлення у вигляді символу певного типу.
Хочете дізнатися більше? Прочитайте:
Інтерактивні фільми
На головну
Приклад 5