Содержание
- 2. Процедура розкриття банківської таємниці зміни НБУ від 03.02.2020 р. щодо процедури розкриття банківської таємниці СБУ, ДБР,
- 3. Декларування доходів громадян Якщо фізична особа отримала зарахування на банківську картку не від податкового агента (особи,
- 4. У фізичної особи-платника податку виникає обов’язок подати річну декларацію при отриманні протягом звітного періоду (рік) доходів:
- 6. Скачать презентацию
Слайд 2Процедура розкриття банківської таємниці
зміни НБУ від 03.02.2020 р. щодо процедури розкриття банківської
Процедура розкриття банківської таємниці
зміни НБУ від 03.02.2020 р. щодо процедури розкриття банківської

СБУ,
ДБР,
Нацполіції,
НАБУ,
Антимонопольному комітету
органам прокуратури
надано можливість за письмовим запитом без рішення суду отримувати відомості про рахунки.
!!! ДПС відсутня в цьому переліку, тому отримати доступ до інформації щодо розрахункових операцій громадян в спрощеному порядку податківцям буде неможливо.
Слайд 3Декларування доходів громадян
Якщо фізична особа отримала зарахування на банківську картку не від
Декларування доходів громадян
Якщо фізична особа отримала зарахування на банківську картку не від

Декларувати свої доходи – це конституційний обов’язок громадян України (ч. 2 ст. 67 Конституції України).
Згідно з положеннями Податкового кодексу України, громадяни, які подають податкові декларації про свій майновий стан і доходи, розподіляються на:
осіб, які зобов’язані подати річну декларацію,
осіб, які мають право подати річну декларацію.
Слайд 4
У фізичної особи-платника податку виникає обов’язок подати річну декларацію при отриманні протягом
У фізичної особи-платника податку виникає обов’язок подати річну декларацію при отриманні протягом

від особи, яка не є податковим агентом, окрім випадків, прямо передбачених Податковим кодексом України (пп. 168.2.1 п. 168.2 ст. 168 ПК України);
у вигляді окремих видів оподатковуваних доходів (прибутків), що не підлягають оподаткуванню під час їх нарахування чи виплати податковими агентами, але не є звільненими від оподаткування (пп. 168.3.1 п. 168.1 ст. 168 ПК України);
у вигляді іноземних доходів.
Податкова декларація не подається, якщо платник податків отримував доходи:
від податкових агентів;
від операцій продажу (обміну) майна, дарування, при нотаріальному посвідченні договорів, за якими був сплачений податок;
у вигляді об’єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких був сплачений податок.
Крещение. Господне Богоявление
კომპანია ბადაგონი
МФЦ г. Феодосия. Мои Документы. Государственные и муниципальные услуги
Дневник прицесы. Джиндер Бела Кэс
Понятие, задачи и пределы прокурорского надзора
Март – первый весенний месяц
Сокровища Земли
ФОТОАЛЬБОМ
Ерітіндіні флаконнан алу Парентеральды
Великая Отечественная война В годы Великой отечественной войны из с.Мишуково, д.Ивановка, д.Пехорка и д.Скучиха ушло на фронт – 700 ч
Презентация на тему Родословная в детском саду: история и образ семьи
Велесов день - середина зимы. Фольклорное путешествие
Протянуть руку ребенку
ISO/IEC 17025: 2005 Общие требования к компетентности испытательных и калибровочных лабораторий
Способы стилизации предметов
Буква Н
ИНФОРМАЦИОННО- БИБЛИОГРАФИЧЕСКИЕ РЕСУРСЫ: ТЕОРИЯ И ПРАКТИКА УРОВЕНЬ II
Храм Рождества Христова и преподобного Сергея Радонежского
Основная проблема разработки двухфазных залежей. Лекция 2
ПРОБЛЕМЫ КЛАСТЕРИЗАЦИИ НОВОСТНОГО ПОТОКА Петр Воляк
Технологии
Маляр. Профессия
CFW700 – Новая модель инвертора частоты
Преимущества надомной работы
Диагностика естественнонаучной грамотности учеников начальной школы
Презентация на тему Зоя Анатольевна Космодемьянская
АНКОРПерспектива есть
СПЕЦЭФФЕКТЫ В COREL DRAW