Содержание
- 2. Patterns Що таке патерн (pattern)? Alexander C., Ishikawa S., Silverstein M. A Pattern Language: Towns/ Buildings/
- 3. Patterns GoF (Gang of Four). Gamma E., Johnson R., Helm R., Vlissides J. Design Patterns. Elements
- 4. Patterns http://www.dofactory.com Рекомендовано!
- 5. Patterns http://sourcemaking.com/design_patterns Ілюстрації!
- 6. Patterns http://www.citforum.ru/SE/project/pattern/ (1/2)
- 7. Patterns http://www.citforum.ru/SE/project/pattern/ (2/2)
- 8. Patterns GRASP (General Responsibility Assignment Software Patterns) Craig Larman Applying UML and Patterns К. Ларман. Применение
- 9. Patterns Джон Влиссидес. Применение шаблонов проектирования - Дополнительные штрихи - Вильямс, 2003 Джон Влиссидес. Применение шаблонов
- 10. Patterns Анти-патерни
- 11. Patterns Структура патернів GoF У загальному випадку опис патерну складається з чотирьох основних розділів: 1. Ім'я.
- 12. Patterns Структура патернів 3. Розв'язок . Абстрактний опис задачі проектування і того, як вона може бути
- 13. Patterns До класифікації патернів Породжуючі патерни – пов'язані з процесом створення об'єктів. Структурні патерни – ґрунтуються
- 14. Patterns Простір патернів проектування Cтруктурні патерни рівня об'єкта компонують об'єкти для одержання нової функціональності. Додаткова гнучкість
- 15. Patterns Singleton (data & object factory™, dofactory.com) Гарантує, що є тільки один екземпляр класу, і надає
- 16. Patterns using System; // "Singleton" class Singleton { // Fields private static Singleton instance; // Constructor
- 17. Patterns Adapter http://sourcemaking.com/design_patterns
- 18. Patterns Adapter Дозволяє перейти від одного інтерфейсу (у класі чи в об'єкті) до іншого з метою
- 19. Patterns Adapter
- 20. Patterns Adapter (GoF)
- 21. Patterns Borland Developer Studio 2006. Adapter
- 22. Patterns Borland Developer Studio 2006. Adapter
- 23. Patterns Borland Developer Studio 2006
- 24. Patterns Adapter (data & object factory™, dofactory.com)
- 25. Patterns Adapter (data & object factory™, dofactory.com) // "Adaptee" class Adaptee { // Methods public void
- 26. Patterns Adapter adaptee: Adaptee t:Adapter override public void Request() { // Possibly do some data manipulation
- 27. Patterns Proxy http://sourcemaking.com/design_patterns
- 28. Patterns Proxy (data & object factory™, dofactory.com) Виступає сурогатом (заступником) іншого об'єкта, “контролюючи” доступ до нього.
- 29. Patterns Proxy (data & object factory™, dofactory.com) // "Proxy" class Proxy : Subject { RealSubject realSubject;
- 30. Patterns Decorator Декоратор – патерн, що структурує об'єкти. Динамічно додаються об'єкту нові обов'язки. Є гнучкою альтернативою
- 31. Patterns Decorator
- 32. Patterns Decorator (data & object factory™, dofactory.com)
- 33. Patterns Decorator. Приклад (1/2) (data & object factory™, dofactory.com) using System; abstract class Component {abstract public
- 34. Patterns Decorator. Приклад (2/2) class ConcreteDecoratorB : Decorator {override public void Operation() { base.Operation(); // Decor
- 35. Patterns Spring-проект dekor Вигляд проекту dekor (проект містить три класи конкретних декораторів (DecoratorA, DecoratorB, DecoratorC) Середовище
- 36. Patterns public class DecoratorA extends Decorator { public void operation(){ super.operation(); System.out.println("DecoratorA"); } } “Дротяна модель”
- 37. Patterns Composite (композитор, компоновник) Групує об'єкти в деревоподібні структури для представлення ієрархій типу “частина-ціле”. Дозволяє уніфікувати
- 38. Patterns Composite (data & object factory™, dofactory.com)
- 39. Patterns Composite (data & object factory™, dofactory.com) class Leaf : Component {public Leaf( string name )
- 40. Patterns Strategy (dofactory.com) Визначає сімейство алгоритмів, в якому інкапсулюється кожен з них і забезпечується їх взаємозаміна.
- 41. Patterns Strategy (dofactory.com) class ConcreteStrategyB : Strategy { public override void AlgorithmInterface() { Console.WriteLine( "CalledConcreteStrategyB.”+ ”AlgorithmInterface()");
- 42. Patterns Bridge Відокремлює абстракцію від реалізації, завдяки чому з'являється можливість незалежно змінювати те й інше кнопка
- 43. Patterns Bridge Відокремлює абстракцію від реалізації, завдяки чому з'являється можливість незалежно змінювати те й інше. Відомий
- 44. Patterns Bridge
- 45. Patterns Bridge (GoF)
- 46. Patterns Bridge (data & object factory™, dofactory.com)
- 47. Patterns Bridge. “Починати з тих шаблонів, що створюють контекст для інших” (К.Александер).
- 48. Patterns Façade (data & object factory™, dofactory.com)
- 49. Patterns Observer (Спостерігач) Визначає між об'єктами відношення типу один (видавець) - до - багатьох (передплатників), так
- 50. Patterns Observer
- 51. Patterns Observer
- 52. Patterns Observer
- 53. Patterns Observer (data & object factory™, dofactory.com)
- 54. Patterns Observer (data & object factory™, dofactory.com) using System; using System.Collections; abstract class Subject // "Subject"
- 55. Patterns Додаток
- 56. Patterns Borland Developer Studio 2006
- 57. Patterns Borland Developer Studio 2006
- 58. Patterns Borland Developer Studio 2006
- 60. Скачать презентацию