Содержание
- 2. Қасиетті өнер көктемі «Сецессион» термині латын тіліндегі «secessio» (бөлімше, оқшаулау) түрінен шыққан. Оны алғаш рет «Jugend»
- 3. Қасиетті өнер көктемі Бірнеше жыл айырмашылығымен пайда болған үш қаладағы сецессиондар толыққанды ұйымдасқан бірлестіктерге айналды. Өзінің
- 4. Сецессион - XIX ғасырдың соңы мен XX ғасырдың басындағы Модерн кезеңіндегі Австрия өнеріндегі стилистикалық ағым, атауы
- 5. Тағы да «Тонет» фирмасының веналық иілген жиһазы сәнге енді, оның үстіне ең ұтымды емес, қымбат үлгілер
- 6. Вагнер көрнекті сәулетші, жаңа Вена сәулет мектебінің жасаушысы, теоретик және педагог болды. 1894-1914 жылдары ол Вена
- 7. Тік сызықтар, квадраттар, шеңберлер және «шахмат жасушасы» стилі Йозеф Хоффманнның (1870-1956) шығармашылығына тән. 1912 жылы Хоффманн
- 8. 1898 жылы «Glasplast» Мюнхен көрме бірлестігінен бір топ суретшілер мен декораторлар академиялық өнерге қарсылық ретінде шығып,
- 9. ХІХ ғасырдың 80жылдарында модерн стилі Ресей, Германия, АҚШ, Италия, Швеция, Австрия, Франция және басқа елдерде пайда
- 10. Модерн стилінің визит карточкасы болып - Герман Обристің «Бичтің соққысы» кестесі болды. Осылайша біз үзілген сызықтар
- 13. Скачать презентацию
Слайд 2Қасиетті өнер көктемі
«Сецессион» термині латын тіліндегі «secessio» (бөлімше, оқшаулау) түрінен шыққан. Оны
Қасиетті өнер көктемі
«Сецессион» термині латын тіліндегі «secessio» (бөлімше, оқшаулау) түрінен шыққан. Оны
Густав Климти Отто Вагнер
Афина Паллада 1898 ж.
Слайд 3Қасиетті өнер көктемі
Бірнеше жыл айырмашылығымен пайда болған үш қаладағы сецессиондар толыққанды ұйымдасқан
Қасиетті өнер көктемі
Бірнеше жыл айырмашылығымен пайда болған үш қаладағы сецессиондар толыққанды ұйымдасқан
Слайд 4Сецессион - XIX ғасырдың соңы мен XX ғасырдың басындағы Модерн кезеңіндегі Австрия
Сецессион - XIX ғасырдың соңы мен XX ғасырдың басындағы Модерн кезеңіндегі Австрия
Слайд 5Тағы да «Тонет» фирмасының веналық иілген жиһазы сәнге енді, оның үстіне ең
Тағы да «Тонет» фирмасының веналық иілген жиһазы сәнге енді, оның үстіне ең
Пішіннің батылдығын, ізденгіштігін дәмнің анық шығындарымен, әсіресе түстегі үйлесімділігі вена модернінің ұстамды және ұтымды, геометриялық стилі туралы түсініктерді айтарлықтай толықтырады.
Слайд 6Вагнер көрнекті сәулетші, жаңа Вена сәулет мектебінің жасаушысы, теоретик және педагог болды.
Вагнер көрнекті сәулетші, жаңа Вена сәулет мектебінің жасаушысы, теоретик және педагог болды.
ПОЧТА ЖИНАҚ БАНКІНІҢ ҒИМАРАТЫ, ВЕНА, 1906
Слайд 7Тік сызықтар, квадраттар, шеңберлер және «шахмат жасушасы» стилі Йозеф Хоффманнның (1870-1956) шығармашылығына
Тік сызықтар, квадраттар, шеңберлер және «шахмат жасушасы» стилі Йозеф Хоффманнның (1870-1956) шығармашылығына
СТОКЛЕ САРАЙЫ (ФРАНЦУЗ: PALAIS STOCLET, НИДЕРЛАНД: STOCLETPALEIS)
Слайд 81898 жылы «Glasplast» Мюнхен көрме бірлестігінен бір топ суретшілер мен декораторлар академиялық
1898 жылы «Glasplast» Мюнхен көрме бірлестігінен бір топ суретшілер мен декораторлар академиялық
Слайд 9ХІХ ғасырдың 80жылдарында модерн стилі Ресей, Германия, АҚШ, Италия, Швеция, Австрия, Франция
ХІХ ғасырдың 80жылдарында модерн стилі Ресей, Германия, АҚШ, Италия, Швеция, Австрия, Франция
Ар-нуво пайда болғанға дейін дизайндағы барлық стильдердің әсері әлсіреп, барлық интерьерлер эклектикалық болды, бұл бұрынғы кезеңдердің көркемдік стильдерін дәйектеуде көрініс тапты. Адамзат сол кездегі көңіл-күйді бейнелейтін жаңа толқын іздеп, оны тапты.
Тік сызықтар мен бұрыштардан неғұрлым табиғи, «табиғи» желілердің пайдасына толық бас тарту, жаңа технологияларға қызығушылық, қолданбалы өнердің гүлденуі. Иілген желілер барлық жерде - қол астындағы иілімдер мен жұмсақ жиһаз аяқтарының суреттерінде, ал қаңқалар өсімдіктердің бұтақтарын, жануарлардың немесе жәндіктердің денелерінің пішіндерін тоғыстыруды қайталады.
Модерн стилінің бастауы Уильям Морристің өсімдік ою-өрнектері және Артур Макмёрдоның кітап графикасына арналған әсем толқынды өрнектер болды.
Слайд 10Модерн стилінің визит карточкасы болып - Герман Обристің «Бичтің соққысы» кестесі болды.
Осылайша
Модерн стилінің визит карточкасы болып - Герман Обристің «Бичтің соққысы» кестесі болды.
Осылайша
Модерн стилінде ерекше материалдар декорасында жаңа үйлесімдер мен техника - ағаш, мозаика, керамикалық плитка, қола, тас, фарфор, витраж қолданылады.
Түрлі-түсті витражды терезелер, онда көбінесе иристер, орхидейлер және балдырлар бейнеленген; әдемі эксклюзивті соғу; өсімдік ою-өрнегі бейнеленген орындар мен есіктер - мұның бәрі модерннің белгілері, соның арқасында оны басқа стильмен араластыру қиын.
Үй-жайлардың қабырғалары ешқандай заңдылық тудырмайтын, асимметриялық пішіндермен жабылады. Төбелер, әдетте, жалпақ жылдамдықты гипс пластикасымен безендіріледі, қабырғалары неғұрлым боялған, ал перделері ашық болады.
Еден - өсімдік ою-өрнегі бар паркет; керме, аспалы, тіпті жылтыр төбелер, витраждар және декордың толық болмауы.