Художня мова (зовнішня форма літературного твору)

Содержание

Слайд 2

СПЕЦИФІКА ХУДОЖНЬОЇ МОВИ (ЗОБРАЖАЛЬНО-ВИРАЖАЛЬНА ФУНКЦІЯ, ЕМОЦІЙНО-ЕКСПРЕСИВНА, ЕСТЕТИЧНА, СТВОРЕННЯ ПЕВНОЇ АТМОСФЕРИ, ХАРАКТЕРОЛОГІЧНА…)

МУЗИКА В

СПЕЦИФІКА ХУДОЖНЬОЇ МОВИ (ЗОБРАЖАЛЬНО-ВИРАЖАЛЬНА ФУНКЦІЯ, ЕМОЦІЙНО-ЕКСПРЕСИВНА, ЕСТЕТИЧНА, СТВОРЕННЯ ПЕВНОЇ АТМОСФЕРИ, ХАРАКТЕРОЛОГІЧНА…) МУЗИКА
MIRABELL
ДЖЕРЕЛО ВЗЯЛО НОТУ. ХМАРИ В БЛАКИТІ ЯСНІЙ - БІЛОСНІЖНІ. БЕЗМОВНІСТЬ, В РУЦІ - РУКА, В САДУ ГУЛЯЮТЬ ПАРИ НІЖНО.
СИВИЙ ГРАНІТ ЦВИНТАРЯ ТА КЛИН ПТАШИНИЙ ХИТРОСПЛЕТЕНИЙ. І ФАВН МЕРТВО ТУДИ СПОГЛЯДАЄ, ДЕ В ПІТЬМУ ВПОВЗАЮТЬ ТІНІ,
І ЧЕРВОНИЙ ЛИСТ, ПАДЮЧ, ЛЕТЮЧ, У ВІДЧИНЕНЕ ВІКНО ВЛІТАЄ. І ВОГНЕННИЙ В ПРОСТОРАХ ПРОМІНЬ, ЯК ПРИМАРА, НА ВІЯХ ТАНЕ.
БІЛІШИЙ МАНДРІВНИК ВХОДИТЬ В ДІМ. СОБАКА КИНУЛАСЯ З ЛЕЖАНКИ. НІЧНОЇ СОНАТИ МЕТРОНОМ. ОБЛИЧЧЯ СЛУЖНИЦІ, ЩО ЗАДМУХАЛА СВІТЛО. (Г.ТРАКЛЬ)

Слайд 4

ZЛО ZАЛЕТІЛО, ZАЙШЛО, ZАПЛИВЛО, ZAПОВЗЛО...
ZВЕРХНЬО. ZНЕНАЦЬКА. ZУХВАЛО.
ZАГУПАЛО. ZАТУПОТІЛО.
ZАЛІЗОМ ZАБРЯЖЧАЛО. ZІҐАМИ ZАРЯСНІЛО. ZЕНІТКАМИ

ZЛО ZАЛЕТІЛО, ZАЙШЛО, ZАПЛИВЛО, ZAПОВЗЛО... ZВЕРХНЬО. ZНЕНАЦЬКА. ZУХВАЛО. ZАГУПАЛО. ZАТУПОТІЛО. ZАЛІЗОМ ZАБРЯЖЧАЛО.
ZАСТРОЧИЛО...
ZДАЛЕКА. ZБЛИЗЬКА. ZВІДУСІЛЬ...
ZМІЯМИ ZВИВАЄТЬСЯ.
ZОМБІ Z ZОМБОЯЩИКІВ.
ZАРАЗА Z ZАКОРДОННЯ.
ZАЙДИ. ZАГАРБНИКИ. ZАПРОДАНЦІ. ZРАДНИКИ...
ZАХОПИТИ. ZАВОЮВАТИ. ZНЕВОЛИТИ.
ZЛЯКАТИ. ZАЛЯКАТИ. ZАГАРБАТИ. ZАГРАБАСТАТИ.
ZМУСИТИ. ZМУЧИТИ. ZНЕСИЛИТИ. ZНЕЦІНИТИ. ZНИЩИТИ. ZЛАМАТИ. ZБЕЗЧЕСТИТИ...

Слайд 5

ЗЕМЛЯ ЗДРИГНУЛАСЯ. ЗАВМЕРЛА. ЗБЕНТЕЖИЛАСЯ. ЗАТУЖИЛА. ЗАГОЛОСИЛА. ЗАСТОГНАЛА. ЗАКВИЛИЛА. ЗАРИДАЛА. ЗАПАЛАЛА. ЗАГРАВОЮ ЗАЙНЯЛАСЯ.
ЗАСЬ!!!
ЗІТХНУЛА.

ЗЕМЛЯ ЗДРИГНУЛАСЯ. ЗАВМЕРЛА. ЗБЕНТЕЖИЛАСЯ. ЗАТУЖИЛА. ЗАГОЛОСИЛА. ЗАСТОГНАЛА. ЗАКВИЛИЛА. ЗАРИДАЛА. ЗАПАЛАЛА. ЗАГРАВОЮ ЗАЙНЯЛАСЯ.
ЗІБРАЛАСЯ. ЗГРУПУВАЛАСЯ. ЗВЕЛАСЯ....
ЗЕЛЕНСЬКИЙ. ЗАЛУЖНИЙ. ЗАХІД.
ЗГУРТУВАТИСЯ! ЗАКРИТИ! ЗАХИСТИТИ!
ЗНАЮ: ЗМОЖЕМО. ЗУПИНИМО. ЗІБ'ЄМО. ЗНИЩИМО. ЗДОЛАЄМО. ЗАКОПАЄМО.
ЗДОБУДЕМО. ЗАСПІВАЄМО. ЗАТАНЦЮЄМО.
ЗВИТЯГОЮ ЗАЛУНАЄМО.
ЗАСЯЄМО. ЗАІСКРИМОСЬ. ЗАЗОРІЄМО.
ЗГОДА?
© ОКСАНА СУХОВІЙ

Слайд 6

ЛЕКСИЧНИЙ РІВЕНЬ (ТРОПИ- СЛОВО ВЖИТЕ У ПЕРЕНОСНОМУ ЗНАЧЕННІ)_ПОРІВНЯЛЬНІ ТРОПИ
ПОРІВНЯННЯ
ЗАПЕРЕЧНЕ ПОРІВНЯННЯ
МЕТАФОРА
УОСОБЛЕННЯ
ГІПЕРБОЛА
ЛІТОТА

ЛЕКСИЧНИЙ РІВЕНЬ (ТРОПИ- СЛОВО ВЖИТЕ У ПЕРЕНОСНОМУ ЗНАЧЕННІ)_ПОРІВНЯЛЬНІ ТРОПИ ПОРІВНЯННЯ ЗАПЕРЕЧНЕ ПОРІВНЯННЯ МЕТАФОРА УОСОБЛЕННЯ ГІПЕРБОЛА ЛІТОТА

Слайд 7

ТРОПИ ЗВ'ЯЗКУ:
МЕТОНІМІЯ
СИНЕКДОХА
ПЕРИФРАЗ

ТРОПИ ЗВ'ЯЗКУ: МЕТОНІМІЯ СИНЕКДОХА ПЕРИФРАЗ

Слайд 8

ПОРІВНЯННЯ

- ТРОП, У ЯКОМУ ОДНЕ ЯВИЩЕ ПОРІВНЮЄТЬСЯ З ІНШИМ, НА ОСНОВІ ЗАГАЛЬНОЇ

ПОРІВНЯННЯ - ТРОП, У ЯКОМУ ОДНЕ ЯВИЩЕ ПОРІВНЮЄТЬСЯ З ІНШИМ, НА ОСНОВІ
ДЛЯ НИХ ОЗНАКИ. ПОРІВНЯННЯ МАЄ ДВОЧЛЕННУ СТРУКТУРУ: ТЕ, ЩО ПОРІВНЮЮТЬ + ТЕ З ЧИМ ПОРІВНЮЮТЬ. ПРИ ЦЬОМУ ВИКОРИСТОВУЮТЬ СПОЛУЧНИКИ: ЯК, НІБИ, НІБИТО, НАЧЕБТО…. РОЗГОРНУТЕ ПОРІВНЯННЯ – ПРЕДМЕТ ТА ОБРАЗ ВИРАЖЕНІ ПОВНІСТЮ.
ЗАПЕРЕЧНЕ ПОРІВНЯННЯ – ПОРІВНЯННЯ, У ЯКОГО В ПЕРШІЙ ГРАМАТИЧНІЙ ЧАСТИНІ РОЗМІЩЕНО ОБРАЗ З ЧАСТКОЮ «НЕ» (ФОЛЬКЛОР: НЕ БЫЛИНУШКИ В ЧИСТОМ ПОЛЕ, НЕ КРАСНА ДЕВИЦА)
«Я, ДИЯКОН, БУДУ З ВАМИ ГОВОРИТИ. ДІЯЛЬНІСТЬ ПАНА ЛАЄВСЬКОГО РОЗГОРНУТА ПЕРЕД ВАМИ, ЯК ДОВГА КИТАЙСЬКА ГРАМОТА. І ВИ МОЖЕТЕ ЧИТАТИ ЇЇ ВІД ПОЧАТКУ ДО КІНЦЯ» (А.П.ЧЕХОВ)
«И СТРОЙНЫХ ЖНИЦ КОРОТКИЕ ПОДОЛЫ,
КАК ФЛАГИ В ПРАЗДНИК, ПО ВЕТРУ ЛЕТЯТ» (А.АХМАТОВА)
«БЛУКАЙ ТА ЇЖ НЕДОЛІ ХЛІБ І ВМРИ, ЯК ГОРДИЙ ФЛОРЕНЦІЄЦЬ, У ВИГНАННІ» — Ю. КЛЕН)
(«НА ЛЮДСЬКЕ СЕРЦЕ СВІЧКА Є ПОДІБНА» — Б.-І. АНТОНИЧ).

Слайд 9

МЕТАФОРА (ВІД ГРЕЦ. «ПЕРЕНЕСЕННЯ»)

- ТРОП, ЗАСНОВАНИЙ НА ПОДІБНОСТІ ДВОХ ЯВИЩ, ПЕВНА ВЛАСТИВІСТЬ

МЕТАФОРА (ВІД ГРЕЦ. «ПЕРЕНЕСЕННЯ») - ТРОП, ЗАСНОВАНИЙ НА ПОДІБНОСТІ ДВОХ ЯВИЩ, ПЕВНА
ОДНОГО ПРЕДМЕТА ПЕРЕНОСИТЬСЯ НА ІНШИЙ, «ПРИХОВАНЕ ПОРІВНЯННЯ» ГРАМАТИЧНА СТРУКТУРА – ОДНОЧЛЕННИЙ ТРОП (ОБРАЗ, З ЯКИМ ПОРІВНЮЮТЬ)
«НЕ ЖАЛЬ МНЕ ЛЕТ, РАСТРАЧЕННЫХ НАПРАСНО,
НЕ ЖАЛЬ ДУШИ СИРЕНЕВУЮ ЦВЕТЬ.
В САДУ ГОРИТ КОСТЕР РЯБИНЫ КРАСНОЙ,
НО НИКОГО НЕ МОЖЕТ ОН СОГРЕТЬ» (С.ЕСЕНИН)
«СИНЄ ВБРАННЯ МОРЯ…» (М.КОЦЮБИНСЬКИЙ)

Слайд 10

УОСОБЛЕННЯ – ЗАМІЩЕННЯ НЕЖИВОГО ЖИВИМ. НАДАННЯ АНТРОПОМОРФНИХ ОЗНАК РЕЧАМ, ПРЕДМЕТАМ…

Скрипка и

УОСОБЛЕННЯ – ЗАМІЩЕННЯ НЕЖИВОГО ЖИВИМ. НАДАННЯ АНТРОПОМОРФНИХ ОЗНАК РЕЧАМ, ПРЕДМЕТАМ… Скрипка и
немножко нервно
Скрипка издергалась, упрашивая, и вдруг разревелась так по-детски, что барабан не выдержал: «Хорошо, хорошо, хорошо!» А сам устал, не дослушал скрипкиной речи, шмыгнул на горящий Кузнецкий и ушел. Оркестр чужо смотрел, как выплакивалась скрипка без слов, без такта, и только где-то глупая тарелка вылязгивала: «Что это?» «Как это?»

А когда геликон — меднорожий, потный, крикнул: «Дура, плакса, вытри!» — я встал, шатаясь, полез через ноты, сгибающиеся под ужасом пюпитры, зачем-то крикнул: «Боже!», бросился на деревянную шею: «Знаете что, скрипка? Мы ужасно похожи: я вот тоже ору — а доказать ничего не умею!»

Музыканты смеются: «Влип как! Пришел к деревянной невесте! Голова!» А мне — наплевать! Я — хороший. «Знаете что, скрипка? Давайте — будем жить вместе! А?» (В.Маяковський)

Слайд 11

ГІПЕРБОЛА – ХУДОЖНЄ ПЕРЕБІЛЬШЕННЯ

Приклади: «Гаргантюа і Пантагрюель» Ф. Рабле, «Мандри Гуллівера» Дж.

ГІПЕРБОЛА – ХУДОЖНЄ ПЕРЕБІЛЬШЕННЯ Приклади: «Гаргантюа і Пантагрюель» Ф. Рабле, «Мандри Гуллівера»
Свіфта «Легенда про Уленшпігеля» Ш. де Костера; «Сон», «Великий льох», Тараса Шевченка; «Кола Бруньйон» Р. Ролана тощо).

«Давно, давно вже Київ панував. // Його церкви аж хмари
зачіпали» (А. Метлинський); «Так ніхто не кохав. Через тисячі
літ // Лиш приходить подібне кохання» (В. Сосюра);
«Консул... имел такие страшные карманы в своих шароварах,
что мог поместить туда всю лавку зазе­вавшейся торговки»
(М. Гоголь) «Шаровары шириною в Чёрное море» (М. Гоголь)

Слайд 12

ЛІТОТА – (ВІД ГРЕЦ. «ПРОСТОТА») ХУДОЖНЄ ПРИМЕНШЕННЯ

Хлопчик з пальчик, Мужичок з нігтик;

ЛІТОТА – (ВІД ГРЕЦ. «ПРОСТОТА») ХУДОЖНЄ ПРИМЕНШЕННЯ Хлопчик з пальчик, Мужичок з
«мужичок сам з
перст, вуса на сім верст»
«Сили як у комара. Ріски в роті не було»
«Ваш шпіц, чарівний шпіц, не більше наперстка»
Які крихітні сонечка! Є, право,
менш шпилькової голівки!

Слайд 13

МЕТОНІМІЯ – ТРОП, ЗАСНОВАНИЙ НА ВЗАЄМОЗВ'ЯЗКУ ДВОХ ЯВИЩ. В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ХАРАКТЕРУ

МЕТОНІМІЯ – ТРОП, ЗАСНОВАНИЙ НА ВЗАЄМОЗВ'ЯЗКУ ДВОХ ЯВИЩ. В ЗАЛЕЖНОСТІ ВІД ХАРАКТЕРУ
ЗВ'ЯЗКУ РОЗРІЗНЯЮТЬ МЕТОНІМІЇ ЧАСУ, МІСЦЯ, РЕЧІ, МАТЕРІАЛУ, ПРИНАЛЕЖНОСТІ…

«НЕПЕРЕМОЖНИЙ КРИК СПАРТИ»
«ГОМОНІЛА УКРАЇНА»
«ТИ ДОВГО ШЕКСПІРА ПЕРЕКЛАДАВ СЬОГОДНІ»
«ЧИТАТИ ШЕКСПІРА»

Слайд 14

РІЗНОВИДИ МЕТОНІМІЇ: ПЕРИФРАЗ (РОЗГОРНУТИЙ МЕТОНІМІЧНИЙ ЗВОРОТ. ЗАМІНА ПРЯМОГО НАЙМЕНУВАННЯ ПРЕДМЕТА, ОПИСОМ ЙОГО

РІЗНОВИДИ МЕТОНІМІЇ: ПЕРИФРАЗ (РОЗГОРНУТИЙ МЕТОНІМІЧНИЙ ЗВОРОТ. ЗАМІНА ПРЯМОГО НАЙМЕНУВАННЯ ПРЕДМЕТА, ОПИСОМ ЙОГО
ХАРАКТЕРНИХ ОЗНАК)

КОБЗАР
БАТЬКО ТРАГЕДІЇ
ЛЮДИ У БІЛИХ ХАЛАТАХ
ТУМАННИЙ АЛЬБІОН
ЦАР ЗВІРІВ….

Слайд 15

РІЗНОВИД МЕТОНІМІЇ: СИНЕКДОХА (КІЛЬКІСНА МЕТОНІМІЯ, ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ ЧАСТИНА ЗАМІСТЬ ЦІЛОГО, ОДНИНА ЗАМІСТЬ МНОЖИНИ,

РІЗНОВИД МЕТОНІМІЇ: СИНЕКДОХА (КІЛЬКІСНА МЕТОНІМІЯ, ВИКОРИСТОВУЄТЬСЯ ЧАСТИНА ЗАМІСТЬ ЦІЛОГО, ОДНИНА ЗАМІСТЬ МНОЖИНИ,
ВИД ЗАМІСТЬ РОДУ АБО НАВПАКИ

«ГОЛОВА, МОЯ КОЗАЦЬКА! БУВАЛА ТИ В ЗЕМЛЯХ ТУРЕЦЬКИХ…»
«СИМВОЛІЧНИЙ …ІВАН, ВДЯГНЕНИЙ У СІРУ ШИНЕЛЬ, КОТРИЙ НЕ ЗАМИСЛЮЮЧИСЬ, ВІДДАВАВ ОСТАННІЙ ШМАТОК ХЛІБА. ХОРОШЕ ІМ'Я ІВАН»
«ВСЕ СПИТ - И ЧЕЛОВЕК, И ЗВЕРЬ, И ПТИЦА»
«БЕРЕЖИ КОПІЙКУ»

Слайд 16

ІРОНІЯ – (ВІД ГРЕЦ. УДАВАННЯ) СЛОВО АБО ЗВОРОТ, ЯКИЙ НАБУВАЄ ПРЯМО ПРОТИЛЕЖНОГО

ІРОНІЯ – (ВІД ГРЕЦ. УДАВАННЯ) СЛОВО АБО ЗВОРОТ, ЯКИЙ НАБУВАЄ ПРЯМО ПРОТИЛЕЖНОГО
ЗНАЧЕННЯ СВОЄМУ БУКВАЛЬНОМУ. ПРИХОВАНА НАСМІШКА (ТРОП У ВУЗЬКОМУ ЗНАЧЕННІ, А ТАКОЖ ЗАСІБ ДЛЯ СТВОРЕННЯ КОМІЧНОГО ЕФЕКТУ)

«ТАКА БУЛА ХОРОША [ДОМАХА], ЩО Й РОЗКАЗАТИ НЕ МОЖНА. ЗРОСТОМ СОБІ НЕВЕЛИЧКА: ХОЧ У ЯКУ ХАТУ ВВІЙДЕ, ТО ГОЛОВОЮ СТЕЛІ ДОСТАНЕ,... А ЛИЧКОМ БІЛЕНЬКА, ЯК ЧУМАЦЬКА СОРОЧКА». — Г. КВІТКА-ОСНОВ’ЯНЕНКО) ЧАСТУВАТИ (ПАЛИЦЕЮ), НАГОРОДИТИ (СТУСАНОМ). ВІД СКРОМНОСТІ НЕ ВМРЕ;  БУЛА В СОБАКИ ХАТА! ПОПАСТИ ПАЛЬЦЕМ У НЕБО.  «ГАХНЕ ТАЯ БОМБОЧКА — Й ДЕСЯТИСАЖНЕВА ЯМА ВАМ» (ОСТАП ВИШНЯ); А ТИ РУЧКАМИ, РУЧКАМИ; ОТ СКОРО ПОЧНЕ ГОЛОТА ЗЕМЛЮ ДІЛИТИ... ХА-ХА... НАЩО БАГАТИМ СТІЛЬКИ ЗЕМЛІ? ЩОБ, ЗНАЧИТЬ, «УСІМ ПО СІМ»... ТИ СКІЛЬКИ МАЄШ? ТРИДЦЯТЬ? ОТ ДВАДЦЯТЬ ТРИ І ОДРІЖУТЬ....» (М. КОЦЮБИНСЬКИЙ).

Слайд 17

ЕПІТЕТ- ХУДОЖНЄ ОЗНАЧЕННЯ, ПІДКРЕСЛЮЄ ПЕВНУ ЯКІСТЬ ПРЕДМЕТА.

САДОК ВИШНЕВИЙ
СОЛОВ'ЇНІ ГАЇ
ДУМИ СУМНІ
ЗОЛОТЕ СОНЦЕ
ЯСНЕ НЕБО
РІЗНОВИД

ЕПІТЕТ- ХУДОЖНЄ ОЗНАЧЕННЯ, ПІДКРЕСЛЮЄ ПЕВНУ ЯКІСТЬ ПРЕДМЕТА. САДОК ВИШНЕВИЙ СОЛОВ'ЇНІ ГАЇ ДУМИ
ЕПІТЕТА – ПОСТІЙНИЙ ЕПІТЕТ (СИНЄ МОРЕ, БІЛЕ ЛИЧКО…
ОСНОВНЕ ДЖЕРЕЛО – ФОЛЬКЛОР. СТВОРЮЮТЬ АТМОСФЕРУ ДАВНИНИ РАЗОМ ІЗ ЗАПЕРЕЧНИМИ ПОРІВНЯННЯМИ.

Слайд 18

СИНТАКСИЧНІ ФІГУРИ:

СИНТАКСИЧНИЙ ПАРАЛЕЛІЗМ (ОДНОТИПНА СИНТАКСИЧНА СТРУКТУРА РЕЧЕНЬ)
ІНВЕРСІЯ (ПОРУШЕННЯ ПОРЯДКУ СЛІВ У РЕЧЕННІ)
АНТИТЕЗА

СИНТАКСИЧНІ ФІГУРИ: СИНТАКСИЧНИЙ ПАРАЛЕЛІЗМ (ОДНОТИПНА СИНТАКСИЧНА СТРУКТУРА РЕЧЕНЬ) ІНВЕРСІЯ (ПОРУШЕННЯ ПОРЯДКУ СЛІВ
(ЗІСТАВЛЕННЯ СЛІВ АБО ЗВОРОТІВ ПРОТИЛЕЖНИХ ЗА ЗНАЧЕННЯМ)
РИТОРИЧНІ ФІГУРИ (ПИТАННЯ, ЗВЕРТАННЯ, ОКЛИК)
ФІГУРИ ПОВТОРУ (АНАФОРА, ЕПІФОРА, КІЛЬЦЕ, ЗІТКНЕННЯ…)
ПРИЗНАЧЕННЯ НАЗВАНИХ ФІГУР – ПОСИЛЕННЯ ОБРАЗНОСТІ, ЕМОЦІЙНОСТІ, АКЦЕНТУАЦІЯ…

Слайд 19

ЗАСОБИ ЗВУКОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ

АСОНАНС – НАВМИСНИЙ ПОВТОР ГОЛОСНИХ («ХРУЩІ НАД ВИШНЯМИ ГУДУТЬ»)
АЛІТЕРАЦІЯ

ЗАСОБИ ЗВУКОВОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ АСОНАНС – НАВМИСНИЙ ПОВТОР ГОЛОСНИХ («ХРУЩІ НАД ВИШНЯМИ ГУДУТЬ»)
– ПОВТОР ПРИГОЛОСНИХ («ВЧЕРА ЕЩЕ - В НОГАХ ЛЕЖАЛ! РАВНЯЛ С КИТАЙСКОЮ ДЕРЖАВОЙ! ВРАЗ ОБЕ РУЧЕНЬКИ РАЗЖАЛ, - ЖИЗНЬ ВЫПАЛА - КОПЕЙКОЙ РЖАВОЙ»)
ПРИЗНАЧЕННЯ: МЕЛОДІЙНІСТЬ, СТВОРЕННЯ АТМОСФЕРИ ЗАСОБАМИ ЗВУКОПИСУ, ЗАНУРЕННЯ У АТМОСФЕРУ

Слайд 20

НА НЬОГО ЗВАЛИЛАСЯ ЛАВИНА НЕЩАСТЬ
ПАРИЖ СПИТЬ
СТОЯЛА І СЛУХАЛА ВЕСНУ
ЧИТАТИ

НА НЬОГО ЗВАЛИЛАСЯ ЛАВИНА НЕЩАСТЬ ПАРИЖ СПИТЬ СТОЯЛА І СЛУХАЛА ВЕСНУ ЧИТАТИ
ВИСОЦЬКОГО
БЛАКИТНА ПЛАНЕТА
ЧОРНЕ ЗОЛОТО
ДРУГИЙ ХЛІБ
ГЛИБОКА ТИША
КРИВАВИЙ МІСЯЦЬ
КОРОЛЬ ГРИБІВ
СЕРЦЕ НУДЬГУЄ І ПЛАЧЕ
КОРАБЕЛЬ ПУСТЕЛІ
ЧОРНА ДУША
ВІД ГОРЩИКА ДВА ВЕРШКА
ЧАЙНИК КИПИТЬ
ЗОЛОТЕ ЩАСТЯ, КУРЦІ ПО КОЛІНА

У сто сорок сонць захід палав
Воздвигне Вкраїна свого Мойсея
Ми всі дивились в Наполеони
Радість єднання сонця, вологи і стебел
Міцна рука
Ледве од землі видно
Зал аплодував стоячи

Имя файла: Художня-мова-(зовнішня-форма-літературного-твору).pptx
Количество просмотров: 25
Количество скачиваний: 0