Содержание
- 2. Кіріспе Қазіргі танда жеке тұлға болып қалыптасуда кез келген парасатты бағыт түсінікті болып, адами мінез- күлық
- 3. Гештальт психологиясының тарихы Гештальт терапиясының қалыптасуы психоаналитикалық қимылмен қосыла отырып Вильгельм Райх, Карен Хорни , Отто
- 4. Фринц Перлз тұтастық туралы былай деген екен: «МЕН ӨЗ ЖҰМЫСЫМДЫ АТҚАРУДАМЫН , АЛ СЕН ӨЗ ТІРЛІГІҢМЕНСІҢ
- 5. Гештальт терминіне жауап қарастырғанда фрейдтің психоанализін , райх теориясын негізге ала отырып , сананың феноменологиясын аламыз.
- 6. Сау психикада «фон» және «фигура» пайда болады, қайта жоғалады осылай болуы мәнді , тұрақты процесс .
- 7. Осы қағиданың қарапайым жағдайда әрекет ететінін көрелік . Мысалы : Бір үйде - кісі күтіліп отырған
- 8. Байланыстық шекара Перлздің түсінігінше адамдар коршаған әлемді бір мезгілде , бөлшектеріне дейін бәрін , бірдей қабылдай
- 9. Конфлуенция Конфлуенция мағынасы бірігіп кету , « Мен » және коршаған орта арасында шекараның жойылуы .
- 10. Интроекция Интроекцияда ортадан ақпарат алу, ол баланы күштейді.Интроекцияда балада сырттан көп қуат алады да оны біртіндеп
- 11. Проекция Проекция өзіне берілген өзгенің сапаларын қабылдамау , себебі « Мен концепциясына » тура келмеуі мүмкін
- 12. Ретрофлекция Ретрофлекция - «поворот на себя » өзіне бұрылу, өз кажеттігі әлеуметтік орта бөгетінен жүзеге асырылмайды
- 13. Дефлекция Дефлекция - шынайы байланыстан кашу. Дефлекция мазмұны көп сөйлеу , калжын , мінез - құлық
- 14. Гештальт терапияда жеке тұлға өзінің шынайы жекелiгiн ашу жолында бес деңгейден өтеді . Перлз деңгейлерге невроз
- 15. 2.Фобиялық үрейдің бақылаудан шығып кеткен күрделі түрі ) санада жалған қатынас пен басқару болғандықтан , сонымен
- 16. Гештальт терапияның қағидалары ( принциптері ) : 1. « Қазір , осы жерде » қағидасы .
- 18. Скачать презентацию
Слайд 2Кіріспе
Қазіргі танда жеке тұлға болып қалыптасуда кез келген парасатты бағыт түсінікті болып,
Кіріспе
Қазіргі танда жеке тұлға болып қалыптасуда кез келген парасатты бағыт түсінікті болып,
Фринц С. Перлз- гуманистік бағыттың жетекшісі, гештальт терапиянын негізін салушы болып саналады. Онын алғашқы «Эго, ашығу және агрессия» еңбегінде Фрейдтін теориясын кайта карайды.
Слайд 3Гештальт психологиясының тарихы
Гештальт терапиясының қалыптасуы психоаналитикалық қимылмен қосыла отырып Вильгельм Райх,
Гештальт психологиясының тарихы
Гештальт терапиясының қалыптасуы психоаналитикалық қимылмен қосыла отырып Вильгельм Райх,
Гештальт неміс сөзі аудармасы «конфигурация», қазақ тілінде «құрылым», «бейне», «құрылымдық қатынас», «мәнді ұйымдасқан бүтіндік», «тұтастық» мағынасын береді . Гештальт сөзі қарапайым түсінікте саналы меңгеру дегенді білдіреді . Саналы меңгеруге сипат ол сезіну , қозу , білім алумен байланысудан бастау алады . Гештальт психологиясы алдымен өнер мен білім жүйесінде қолданылды. Гештальтың бихевиористерден ерекшелігі алдыңғы орынға қағида ретінде қабылдауды қояды . Гольдштейннің тамаша еңбегінде «нейропсихологияда» осы бағыт алғаш қолданылған. Гештальт бағытына көз - қарас ол- табиғилық , тазалық , бұзылмағандық адамның өмірге ықпалы болып табылады . Адамның ағзасы дамиды , ортамен өзі өсіп жетілу үшін бірігеді .
Слайд 4Фринц Перлз тұтастық туралы былай деген екен:
«МЕН ӨЗ ЖҰМЫСЫМДЫ АТҚАРУДАМЫН , АЛ
Фринц Перлз тұтастық туралы былай деген екен:
«МЕН ӨЗ ЖҰМЫСЫМДЫ АТҚАРУДАМЫН , АЛ
Слайд 5Гештальт терминіне жауап қарастырғанда фрейдтің психоанализін , райх теориясын негізге ала отырып
Гештальт терминіне жауап қарастырғанда фрейдтің психоанализін , райх теориясын негізге ала отырып
Бұл түсініктермен алғашқыда қабылдау саласында жұмыс істеген неміс психологтары болды . Олар адамның бір - бірімен байланысы жок элементтерді қабылдамайтынын , олардың қабылдау процессінде мәнді тұтастық болуы қажеттігін көрсетті . Жалпы заттар ішінен бір заттың таңдалуы көп факторлармен анықталады , олардың жиынтығы бір ортақ терминмен біріктіріледі, ол қызығушылык , мүдде болып табылады . Әзірге белгілі бір қызығушылық орын алып тұрған тұста , бүкіл тұтастық мағыналы ұйымдасқан секілді болып көрінеді . Тек қызығушылық толығымен жок болған кезде , қабылдау тұтастык кұрауын қояды және байланыссыз көптеген объектерге бөлініп кетеді. Гештальт психологияда мәтіндік элемент «фон» және «фигура» деп қарастырылады .
Слайд 6 Сау психикада «фон» және «фигура» пайда болады, қайта жоғалады осылай болуы
Сау психикада «фон» және «фигура» пайда болады, қайта жоғалады осылай болуы
Слайд 7Осы қағиданың қарапайым жағдайда әрекет ететінін көрелік . Мысалы : Бір үйде
Осы қағиданың қарапайым жағдайда әрекет ететінін көрелік . Мысалы : Бір үйде
Слайд 8Байланыстық шекара
Перлздің түсінігінше адамдар коршаған әлемді бір мезгілде , бөлшектеріне дейін
Байланыстық шекара
Перлздің түсінігінше адамдар коршаған әлемді бір мезгілде , бөлшектеріне дейін
Слайд 9Конфлуенция
Конфлуенция мағынасы бірігіп кету , « Мен » және коршаған орта арасында
Конфлуенция
Конфлуенция мағынасы бірігіп кету , « Мен » және коршаған орта арасында
Слайд 10Интроекция
Интроекцияда ортадан ақпарат алу, ол баланы күштейді.Интроекцияда балада сырттан көп қуат
Интроекция
Интроекцияда ортадан ақпарат алу, ол баланы күштейді.Интроекцияда балада сырттан көп қуат
Слайд 11Проекция
Проекция өзіне берілген өзгенің сапаларын қабылдамау , себебі « Мен концепциясына »
Проекция
Проекция өзіне берілген өзгенің сапаларын қабылдамау , себебі « Мен концепциясына »
Слайд 12Ретрофлекция
Ретрофлекция - «поворот на себя » өзіне бұрылу, өз кажеттігі әлеуметтік орта
Ретрофлекция
Ретрофлекция - «поворот на себя » өзіне бұрылу, өз кажеттігі әлеуметтік орта
Слайд 13Дефлекция
Дефлекция - шынайы байланыстан кашу. Дефлекция мазмұны көп сөйлеу , калжын ,
Дефлекция
Дефлекция - шынайы байланыстан кашу. Дефлекция мазмұны көп сөйлеу , калжын ,
Слайд 14Гештальт терапияда жеке тұлға өзінің шынайы жекелiгiн ашу жолында бес деңгейден өтеді
Гештальт терапияда жеке тұлға өзінің шынайы жекелiгiн ашу жолында бес деңгейден өтеді
1. Жалған қатынас деңгейі , ойын мен ролдер кіре Неврозды тұлға өзінің «Мен » қасиетін жүзеге асырудан бас тартады . Олар біреудің бұйрығы , күтетініне сәйкес өмір сүреді . Жеке тұлғада өзіндік максат пен кажеттілік жүзеге аспағандықтан , өмірге қанағаттану болмай кобалжып , көңілі түсіп , мәнсіздікке ие болады . Перлз ұсынған нақыл сөзі : есі ауысқан адам сөзі « Мен Аврам Линкольн » десе , неврозбен ауыратындар « Мен Аврам Линкольн болғым келеді » дейді , ал сау адамдар « Мен , бұл- мен , ал сен , ол - сен » деп жауап береді , - дейді . Невроздар өзінен бас тарта отырып , басқа адамға ұксауға талпыныс білдіріп жүретін болады .
Слайд 152.Фобиялық үрейдің бақылаудан шығып кеткен күрделі түрі ) санада жалған қатынас пен
2.Фобиялық үрейдің бақылаудан шығып кеткен күрделі түрі ) санада жалған қатынас пен
3. Бөгет . Адам не істеу , қайда кимылдау керек екенін білмейді . Сырттың қолдау көрсетуінен айырылғаннан кейін , өзіндік ішкі корын пайдалануға дайын емес , ішкі күшіне сүйенуді қолдана алмайды . Нәтижесінде адам бөгетке тіреліп , одан өтуге коркатын болады .
4. Имплозия . Адамның ішкі күйзелісі , өзін жек көруі , шектеп- төмендетуі . Осы деңгейде адам өлім туралы ойлап коркатын болады . Адам ішкі қуатының көптігімен кездесіп , оны жеңе , қолдана алмай қысымын түсінетін болады .
5. Эксплозия ( взрыв ) жарылыс- терең және каркынды эмоционалды күйзеліс . Бұл деңгейге жеткендежеке тұлға уайымға жауап беру мен өз эмоцияси шығаруды меңгеретін болады . Перлз экплозиянын түрін : қайғы , кек , қуаныш , рахаттану деп бөліп көрсетті . Гештальт терапевтер сенімді индивидтегі өзіндік реттелуді еш нәрсемен ауыстыруға келмейді деп , сондықтан таңдау жасап , шешім шығаруға әкелуге дайындык керек дейді .
Слайд 16Гештальт терапияның қағидалары ( принциптері ) :
1. « Қазір , осы жерде
Гештальт терапияның қағидалары ( принциптері ) :
1. « Қазір , осы жерде
2. « Мен - Сен » қағидасы .. Адамдар арасындағы байланыста ашык және қатысты болу . Айтатын сөз накты бір адамға бағытталуы керек .
3.Субьектінің пікір айту қағидасы .. Психотерапевт клиентке дененің қай жерінде кысым бар , бір қатты нәрсе сезілуі мүмкін . Ол өзін белсенді объектіде көру .
4.Сананың шоғырлану қағидасы . Кездейсок уайымның кұйылуынан адам вербалды сөйлеуге және әңгімелеуге мүмкіндігі болмайды . Енді ойды емес сезімді бақылашы , соған сенім артшы не дейді.Дене тiлiн сезіне білу ағзанын кандай өзгеріс пен эмоционалды кобалжу болып жатканын аңғартады .