Колорит – душа живописи

Содержание

Слайд 2

Чи знаєте ви жанри образотворчого мистецтва?

Чи знаєте ви жанри образотворчого мистецтва?

Слайд 3

Подивіться уважно на екран.
Чи є серед представлених картин пейзаж?

Подивіться уважно на екран. Чи є серед представлених картин пейзаж?

Слайд 4

До яких жанрів належать ці картини?

Знайдіть серед картин пейзаж

До яких жанрів належать ці картини? Знайдіть серед картин пейзаж

Слайд 5

Залишіть в картинній галереї лише пейзажі

Залишіть в картинній галереї лише пейзажі

Слайд 6

Чи знаєте ви основи кольорознавства?

Чи знаєте ви основи кольорознавства?

Слайд 7

КОЛІРНА ПАЛІТРА ДІЛИТЬСЯ НА ДВІ ВЕЛИКІ ГРУПИ. НАЗВІТЬ ЇХ.

КОЛІРНА ПАЛІТРА ДІЛИТЬСЯ НА ДВІ ВЕЛИКІ ГРУПИ. НАЗВІТЬ ЇХ.

Слайд 9

ТЕМА УРОКУ: КОЛОРИТ – ДУША ЖИВОПИСУ. ПЕЙЗАЖНИЙ ЖИВОПИС. КОЛОРИТ У ПЕЙЗАЖІ

Практичне завдання:

ТЕМА УРОКУ: КОЛОРИТ – ДУША ЖИВОПИСУ. ПЕЙЗАЖНИЙ ЖИВОПИС. КОЛОРИТ У ПЕЙЗАЖІ Практичне

Зображення пейзажу в теплому та холодному колориті

Проблемне питання:
Від чого залежить колорит пейзажу?

Слайд 10

С. Васильківський “Зима”

Епіграф:«Природа – книга мудрості, яку допомагає прочитати пейзаж»

С. Васильківський “Зима” Епіграф:«Природа – книга мудрості, яку допомагає прочитати пейзаж»

Слайд 11

МЕТА: ПЕРЕДАЧА НАСТРОЮ ЗА ДОПОМОГОЮ КОЛЬОРУ, СТВОРЕННЯ ПЕВНОГО КОЛОРИТУ. ЗАВДАННЯ: 1. ЗАКРІПЛЕННЯ

МЕТА: ПЕРЕДАЧА НАСТРОЮ ЗА ДОПОМОГОЮ КОЛЬОРУ, СТВОРЕННЯ ПЕВНОГО КОЛОРИТУ. ЗАВДАННЯ: 1. ЗАКРІПЛЕННЯ
ОТРИМАНИХ ЗНАНЬ ПРО КОЛІРНОМУ КОЛІ, ТЕПЛИХ І ХОЛОДНИХ КОЛЬОРАХ, ПРО ТЕХНІКУ ЗМІШУВАННЯ ОСНОВНИХ КОЛЬОРІВ. 2. ВМІТИ ВИЗНАЧАТИ КОЛОРИСТИЧНУ ГАМУ КАРТИНИ, РОЗУМІТИ І ВИКОРИСТОВУВАТИ У ТВОРЧІЙ РОБОТІ ЗНАННЯ ПРО ВПЛИВ КОЛЬОРУ НА СПРИЙНЯТТЯ ЛЮДИНИ. 3.ПРОДОВЖИТИ ОСВОЄННЯ ТЕХНІКИ АКВАРЕЛЬНОГО ЖИВОПИСУ . 4. ВИХОВАННЯ ЛЮБОВІ ДО ПРИРОДИ.

Слайд 13

Як художнику вдалося вирішити суперечку двох братів?

Як ви думаєте, ці картини були

Як художнику вдалося вирішити суперечку двох братів? Як ви думаєте, ці картини
однакові?

Що вдалося передати художник в одній і іншій картинах?

Слайд 14

ФОРМУЛЮВАННЯ ПРОБЛЕМИ

Як художникам вдається передавати прохолоду чи тепло в своїх творах?

ФОРМУЛЮВАННЯ ПРОБЛЕМИ Як художникам вдається передавати прохолоду чи тепло в своїх творах?

Слайд 15

Чим відрізняються ці картини?

А тепер скажіть, від якої картини віє теплом, а

Чим відрізняються ці картини? А тепер скажіть, від якої картини віє теплом, а від якоїсь прохолодою?
від якоїсь прохолодою?

Слайд 16

КОЛОРИТ – ДУША ЖИВОПИСУ

СЛОВО КОЛОРИТ ПОХОДИТЬ ВІД ЛАТИНСЬКОГО СЛОВА «COLOR» - «КОЛІР».

КОЛОРИТ – ДУША ЖИВОПИСУ СЛОВО КОЛОРИТ ПОХОДИТЬ ВІД ЛАТИНСЬКОГО СЛОВА «COLOR» -
ОЗНАЧАЄ ВОНО СПІВВІДНОШЕННЯ КОЛЬОРІВ У КАРТИНІ – НАЙГОЛОВНІШЕ В ЖИВОПИСНОМУ ТВОРІ. АДЖЕ, ЯК ТИ ВЖЕ ЗНАЄШ, САМЕ В СПІВВІДНОШЕННІ КОЛЬОРІВ ПРИХОВАНА ТАЄМНИЦЯ ВПЛИВУ ЖИВОПИСУ НА ГЛЯДАЧА.
КОЛОРИТ МОЖЕ БУТИ ТЕПЛИМ (ЯКЩО КАРТИНА НАПИСАНА В ТЕПЛИХ ТОНАХ) АБО ХОЛОДНИМ (ЯКЩО В НІЙ ПЕРЕВАЖАЮТЬ ХОЛОДНІ ВІДТІНКИ).

Слайд 17

КОЛОРИТ МОЖЕ БУТИ ТЕПЛИМ, ЯКЩО КАРТИНА НАПИСАНА В ТЕПЛИХ ТОНАХ

КОЛОРИТ МОЖЕ БУТИ ТЕПЛИМ, ЯКЩО КАРТИНА НАПИСАНА В ТЕПЛИХ ТОНАХ

Слайд 18

КАРТИНА, ВИКОНАНА ТЕПЛИМИ КОЛЬОРАМИ, ПОРОДЖУЄ У ГЛЯДАЧА РАДІСНЕ, СВЯТКОВЕ, І ЗАВЖДИ СОНЯЧНИЙ

КАРТИНА, ВИКОНАНА ТЕПЛИМИ КОЛЬОРАМИ, ПОРОДЖУЄ У ГЛЯДАЧА РАДІСНЕ, СВЯТКОВЕ, І ЗАВЖДИ СОНЯЧНИЙ НАСТРІЙ.
НАСТРІЙ.

Слайд 19

ПОШУК РІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ

Розгляньте натюрморт Павла Кузнєцова і визначте в якому колориті вона

ПОШУК РІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ Розгляньте натюрморт Павла Кузнєцова і визначте в якому колориті
написана?

Які кольори використовує художник, щоб отримати теплий колорит?

Натюрморт написаний в помаранчевих, червоних, рожевих кольорах. Посуд ніби стає частиною блакитних візерунків на килимі і здається майже невагомою. Колірна гама картини притягує погляд, народжуючи відчуття радості і веселощів, гарного свята.

Слайд 20

КОЛОРИТ НАЗИВАЄТЬСЯ ХОЛОДНИМ, ЯКЩО В КАРТИНІ ПЕРЕВАЖАЮТЬ ХОЛОДНІ ВІДТІНКИ.

КОЛОРИТ НАЗИВАЄТЬСЯ ХОЛОДНИМ, ЯКЩО В КАРТИНІ ПЕРЕВАЖАЮТЬ ХОЛОДНІ ВІДТІНКИ.

Слайд 21

КАРТИНА, НАПИСАНА ХОЛОДНИМИ КВІТАМИ, ВИКЛИКАЄ У ГЛЯДАЧА СУМНИЙ, ЗАДУМЛИВИЙ, ІНОДІ ДОЩОВЕ НАСТРІЙ.

КАРТИНА, НАПИСАНА ХОЛОДНИМИ КВІТАМИ, ВИКЛИКАЄ У ГЛЯДАЧА СУМНИЙ, ЗАДУМЛИВИЙ, ІНОДІ ДОЩОВЕ НАСТРІЙ.

Слайд 22

ПОШУК РІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ

Розгляньте пейзаж Павла Кузнєцова і визначте в якому колориті вона

ПОШУК РІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ Розгляньте пейзаж Павла Кузнєцова і визначте в якому колориті
написана?

Які кольори використовує художник, щоб отримати холодний колорит?

У пейзажі використані відтінки, тонко передають зелено-блакитний весняний колорит ніжною, молодої зелені, квітучого дерева, прозорого морського повітря. Картина наповнена легкої, співучою, трохи сумної, але світлою атмосферою.

Слайд 23

ВИРАЖЕННЯ РОЗВ'ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ

Як художникам вдається передавати прохолоду чи тепло в своїх

ВИРАЖЕННЯ РОЗВ'ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ Як художникам вдається передавати прохолоду чи тепло в своїх творах? Радість чи сум?
творах?
Радість чи сум?

Слайд 24

СТВОРІТЬ АБСТРАКТНУ КОМПОЗИЦІЮ «СПОГАДИ» ЗА АСОЦІАЦІЄЮ З ПРОСЛУХАНИМИ МУЗИЧНИМИ ТВОРАМИ. ОДИН УЧЕНЬ

СТВОРІТЬ АБСТРАКТНУ КОМПОЗИЦІЮ «СПОГАДИ» ЗА АСОЦІАЦІЄЮ З ПРОСЛУХАНИМИ МУЗИЧНИМИ ТВОРАМИ. ОДИН УЧЕНЬ
ПРАЦЮЄ В ТЕПЛІЙ ГАМІ КОЛЬОРІВ, А ЙОГО СУСІД — У ХОЛОДНІЙ.

Музика моря. Дитяча робота

Практична майстерня

Творче завдання (на вибір учня) 1. Колективна форма Робота в групах по 2 учні.

Слайд 25

АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ АБСТРАКТНОЇ КОМПОЗИЦІЇ 1. ПРОСЛУХАТИ ДВА МУЗИЧНИХ ТВОРИ (У МІНОРІ Й МАЖОРІ). 2.

АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ АБСТРАКТНОЇ КОМПОЗИЦІЇ 1. ПРОСЛУХАТИ ДВА МУЗИЧНИХ ТВОРИ (У МІНОРІ Й
ВИРАЗИТИ НА ПАПЕРІ СВОЇ ВРАЖЕННЯ ВІД ПРОСЛУХАНОГО. МАЛЮНОК ВИКОНУЄТЬСЯ ГУАШЕВИМИ ФАРБАМИ БЕЗ ПОПЕРЕДНЬОГО ПРОРИСОВУВАННЯ ОЛІВЦЕМ.

Слайд 26

2. ІНДИВІДУАЛЬНА ФОРМА 1) ВИКОРИСТОВУЮЧИ ОБРАЗ ТВАРИНИ АХРОМАТИЧНОГО ЗАБАРВЛЕННЯ (СЛОН, ЗЕБРА), СТВОРІТЬ КОМПОЗИЦІЮ

2. ІНДИВІДУАЛЬНА ФОРМА 1) ВИКОРИСТОВУЮЧИ ОБРАЗ ТВАРИНИ АХРОМАТИЧНОГО ЗАБАРВЛЕННЯ (СЛОН, ЗЕБРА), СТВОРІТЬ
«СПЕКОТНА АФРИКА». СПРОБУЙТЕ ЗА ДОПОМОГОЮ КОЛОРИТУ ПЕРЕДАТИ НАСТРІЙ У СВОЇЙ РОБОТІ, ПАЛЮЧЕ СОНЦЕ АФРИКИ. 2) СТВОРІТЬ ПЕЙЗАЖ-НАСТРІЙ «ПОХМУРИЙ ДЕНЬ» (АКВАРЕЛЬ ПО ВОЛОГОМУ).

Слайд 27

АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ ТЕМАТИЧНОЇ КОМПОЗИЦІЇ «СПЕКОТНА АФРИКА» 1. НАМАЛЮВАТИ ПРОСТИМ ОЛІВЦЕМ ЗА СХЕМОЮ ОБРАЗ

АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ ТЕМАТИЧНОЇ КОМПОЗИЦІЇ «СПЕКОТНА АФРИКА» 1. НАМАЛЮВАТИ ПРОСТИМ ОЛІВЦЕМ ЗА СХЕМОЮ
ТВАРИНИ АХРОМАТИЧНОГО ЗАБАРВЛЕННЯ. 2. РОЗФАРБУВАТИ ЗОБРАЖЕННЯ ТВАРИНИ БІЛОЮ, ЧОРНОЮ, СІРОЮ ВОСКОВОЮ КРЕЙДОЮ. 3. ДОМАЛЮВАТИ ПЕЙЗАЖ У ТЕПЛИХ ТОНАХ АКВАРЕЛЬНИМИ ФАРБАМИ.

Слайд 28

АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ ПЕЙЗАЖУ «ПОХМУРИЙ ДЕНЬ» 1. НАМАЛЮВАТИ ПЕЙЗАЖ ПРОСТИМ ОЛІВЦЕМ, ОБВЕСТИ КОНТУРИ БІЛОЮ

АЛГОРИТМ СТВОРЕННЯ ПЕЙЗАЖУ «ПОХМУРИЙ ДЕНЬ» 1. НАМАЛЮВАТИ ПЕЙЗАЖ ПРОСТИМ ОЛІВЦЕМ, ОБВЕСТИ КОНТУРИ
ВОСКОВОЮ КРЕЙДОЮ. 2. НАНЕСТИ ТЛО ПЕЙЗАЖУ АКВАРЕЛЬНИМИ ФАРБАМИ ХОЛОДНИХ ТОНІВ. 3. ДОМАЛЮВАТИ ЕЛЕМЕНТИ ПЕЙЗАЖУ (ДЕРЕВА, КУЩІ І Т. Д.) НАПІВСУХИМ ПЕНЗЛЕМ.

Слайд 29

КОЛОРИТ ПЕЙЗАЖУ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД:

Освітлення
Стану погоди
Пори року

КОЛОРИТ ПЕЙЗАЖУ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД: Освітлення Стану погоди Пори року

Слайд 30

РЕФЛЕКСІЯ

ОЦІНІТЬ СВОЮ РОБОТУ НА УРОЦІ: – ЩО ТОБІ ПОТРІБНО БУЛО ЗРОБИТИ? – ЗАВДАННЯ ВИКОНАНО

РЕФЛЕКСІЯ ОЦІНІТЬ СВОЮ РОБОТУ НА УРОЦІ: – ЩО ТОБІ ПОТРІБНО БУЛО ЗРОБИТИ?
В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ? БЕЗ ПОМИЛОК? – ТИ ВИКОНАВ РОБОТУ САМОСТІЙНО АБО ЗА ДОПОМОГОЮ? З ЧИЄЇ? – ЯК БИ ТИ ОЦІНИВ СВОЮ РОБОТУ?
Имя файла: Колорит-–-душа-живописи.pptx
Количество просмотров: 38
Количество скачиваний: 0