42352523523відео арт

Содержание

Слайд 3

Книга складається з 5 частин:
Три фази
Відео як телебачення
Відео як альтернатива
Відео як рухоме

Книга складається з 5 частин: Три фази Відео як телебачення Відео як
зображення
Середній і культурний статус

Слайд 4

Автор прагне представити історію відео від раннього періоду телебачення до наших днів,

Автор прагне представити історію відео від раннього періоду телебачення до наших днів,
визначаючи три етапи

Відео = телебачення
ТБ - домінуючий засіб масової інформації, засіб привілейованого доступу до реальності.
Відео як носій цифрових рухомих зображень

Слайд 5

ВІДЕО ЯК ТЕЛЕБАЧЕННЯ

Відео паралельне радіо.
Ідеал телебачення полягав бути засобом безпосередності та прямоти,

ВІДЕО ЯК ТЕЛЕБАЧЕННЯ Відео паралельне радіо. Ідеал телебачення полягав бути засобом безпосередності
що уможливлює миттєву передачу подій.
передача подій у прямому ефірі з одного місця в інше, уможливлюючи форму комунікації, відмінну та в певному сенсі більш вражаючу, ніж попередні форми, такі як театр , фільми та радіо.

Слайд 6

«Captain Video and His Video Ranger» (1949-1955)

Потенціал телебачення як частини нового

«Captain Video and His Video Ranger» (1949-1955) Потенціал телебачення як частини нового
світу наукового прогресу та досліджень
Здатність медіума долати старі обмеження часу, простору та бачення.
Жвавість і миттєвість телебачення

Слайд 7

Піднесення прямого ефіру над записаним телевізійним мовленням – на цих умовах було

Піднесення прямого ефіру над записаним телевізійним мовленням – на цих умовах було
засновано уявлення про 1950-ті роки як золоту добу телебачення.
на початковій стадії передача зображень у прямому ефірі була центральною для ідентичності відео та для відрізнення телебачення від інших медіа.

Слайд 8

ВІДЕО ЯК АЛЬТЕРНАТИВА

З 1950 року використовували кінескопи для зйомки відеозображення з

ВІДЕО ЯК АЛЬТЕРНАТИВА З 1950 року використовували кінескопи для зйомки відеозображення з
монітора для архівування та для затримки або повторення трансляцій.
Називатимуть запис у будь-якому форматі рухомого зображення «зйомкою».
«Відеоплівка є новим носієм», а також «продовженням прямого телебачення».

Слайд 9

Кінескопи мали кілька недоліків у порівнянні з новою відеокасетою при використанні в

Кінескопи мали кілька недоліків у порівнянні з новою відеокасетою при використанні в
мовленні. Якість їх зображення помітно погіршилася порівняно з живими телевізійними зображеннями, переходячи від «електрики до оптики, хімікатів до оптики і знову до електрики»

Кінескоп

Відеокасета

Слайд 10

У деяких жанрах телевізійних передач у прямому ефірі використання плівки також може

У деяких жанрах телевізійних передач у прямому ефірі використання плівки також може
виставлятися напоказ, щоб аудиторія усвідомлювала потенціал технологій запису для маніпулювання тимчасовістю трансляції. Одним із таких жанрів були новини.

У прямому ефірі спортивних подій регулярно використовувалися нові техніки, що привертали увагу. Найвідомішими серед цих форм електронного злому були ізольована камера

Слайд 11

ДОМАШНІ ВІДЕОФАНТАЗІЇ

відео часто позиціонувалося подібно до кабелю як засіб, що звільняє,

ДОМАШНІ ВІДЕОФАНТАЗІЇ відео часто позиціонувалося подібно до кабелю як засіб, що звільняє,
підносить культуру та демократизує.
Відеокасети об’єднають ринки, але не телебачення.
відеозаписи будуть «більшими, ніж телебачення»
питання розширення можливостей: гегемонія мереж буде припинена, а глядач знову стане господарем свого власного досвіду дозвілля.

Слайд 12

Домашні відеокасетні деки та відеоігри часто поєднували як «нові телевізійні іграшки», революційні

Домашні відеокасетні деки та відеоігри часто поєднували як «нові телевізійні іграшки», революційні
інновації, що змінюють телебачення на краще.
встановлення ігрової консолі. як акт переходу від пасивності до активності.
відеоігри, свідчить про те, що їх розуміли не просто як розширення телебачення, як кращі альтернативи телебаченню, провіщаючи революцію в тому ж напрямку, що й відеоплівка.

Відео в такому вживанні означало двостороннє медіа за участю, коли телевізійна аудиторія стала активною, розмовляючи з телевізором

Слайд 13

ВІДЕОМИСТЕЦТВО ПРОТИ ТЕЛЕБАЧЕННЯ

відеоарт - не комерційне телебачення
Бен Кін: «вперше людина, яка

ВІДЕОМИСТЕЦТВО ПРОТИ ТЕЛЕБАЧЕННЯ відеоарт - не комерційне телебачення Бен Кін: «вперше людина,
не є фахівцем, змогла носити з собою повні засоби телевізійного виробництва... користувач міг бути повністю незалежним».

Слайд 14

На відміну від комерційного телебачення, митці намагалися використати медіа таким чином, щоб

На відміну від комерційного телебачення, митці намагалися використати медіа таким чином, щоб
використовувати — якщо не критично досліджувати — його найвиразніші формальні риси жвавості, інтимності та безпосередності, а також його потенціал для спільної комунікації.

Nam June Paik, Mirage Stage, 1986,

Имя файла: 42352523523відео-арт.pptx
Количество просмотров: 30
Количество скачиваний: 0