Содержание
- 2. «Смерть Гиацинта»
- 3. «Несение креста»
- 4. Караваджо «Юноша с лютней»
- 5. Рим був центром розвитку нового мистецтва — бароко — на рубежі XVI—XVII ст. "Римське бароко" -
- 6. Італійське бароко виявило себе переважно в архітектурі. Архітектори включали в ансамбль не тільки окремі споруди і
- 7. Початок і кінець вулиць були неодмінно позначені якимись архітектурними (майданами) або скульптурними (пам'ятниками) акцентами.
- 8. Обеліски і фонтани, поставлені у точках збігання променів-проспектів (вперше в історії містобудівництва застосовується трипроменева система вулиць,
- 9. Лоренцо Берніні. Фонтан чотирьох рік на Пьяцца Навона. Рим
- 11. Інтер'єри ренесансних палаців перетворилися на анфіладу пишних покоїв, багато уваги майстри бароко приділяли внутрішньому двору, палацовому
- 12. У період зрілого бароко (з другої третини XVII ст.) палаци оформляються ще пишніше — і щодо
- 13. Палаццо Берніні в Римі
- 14. У храмовій архітектурі спостерігаються надзвичайна пишність, мальовничість фасаду, але й інтер'єр церкви як місця театралізованого обряду
- 15. Декоративна насиченість, витонченість гри площин, вторгнення овалів і прямокутників замість улюблених майстрами кіл і квадратів посилюються
- 16. Найтіснішим чином пов'язана з архітектурою скульптури. Вони прикрашають фасади й інтер'єри церков, вілл, міських палаццо, сади
- 17. У живопису Італії на рубежі XVI—XVII ст. виникло два головних напрями: болонський академізм і зв'язаний з
- 18. Завдяки сплаву академізму болонців і караваджизму виникло італійське бароко, репрезентоване іменами Гверчіно (монументально-декоративний живопис з реалістичними
- 19. В бароко іноді неможливо розділити роботу архітектора і скульптора. Художником, який поєднував у собі і те
- 20. Свою архітектурну діяльність (будував тільки в Римі) Берніні почав із створення балдахіна з витими колонами в
- 21. Лоренцо Бернини (1598-1680)
- 22. Лоренцо Берніні. Колонада площі перед Собором Святого Петра. Рим
- 23. Овальна площа з двома фонтанами і обеліском охоплена могутніми 4-рядними колонадами, владно організуючими простір, і перетворена
- 24. Пластичність і динамізм, своєрідний ілюзіонізм додають архітектурі Берніні урочистість і величність. Головне творіння Берніні — грандіозний
- 25. Динамічна форма овалу, безперервна мінливість кривизни є головним мотивом і в композиції церкви Сант Андреа аль
- 27. Скачать презентацию