Содержание
- 2. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Загальні відомості про стиснення даних
- 3. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Загальні відомості про стиснення даних Термін стиснення даних (безвтратне) передба-чає
- 4. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Для стиснення інформації використовуються методи двох груп: Безвтратні методи (використовуються
- 5. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Загальні відомості про стиснення даних Надлишковість довільних даних визначається Нерівномірністю
- 6. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Загальні відомості про стиснення даних
- 7. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Загальні відомості про стиснення даних Критерій вірності відновлення
- 8. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Безвтратне стиснення
- 9. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Безвтратне стиснення Групове стиснення
- 10. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Групове стиснення Безвтратне стиснення . PackBits для Apple Macintosh. Перший байт
- 11. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Безвтратне стиснення Групове стиснення RLE - зображення складається з груп трьох
- 12. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Метод Хафмана Є представником так званих статистичних алгоритмів Безвтратне стиснення Кожному
- 13. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Метод Хафмана Безвтратне стиснення
- 14. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Арифметичне кодування Безвтратне стиснення
- 15. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] LZW (Lempel-Ziv-Welch) Даний метод припускає заміну потоку символів кодами, записаними в
- 16. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Втратне стиснення 2
- 17. Втратне стиснення Алгоритм JPEG М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected]
- 18. ● поле зображення розбивається на квадратні блоки розміром 8х8 точок, для кожного з яких виконується дискретне
- 19. Втратне стиснення Алгоритм JPEG М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected]
- 20. Втратне стиснення зображень Алгоритм JPEG Дискретне косинусне перетворення (DCT) М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected]
- 21. Алгоритм JPEG Втратне стиснення М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected]
- 22. ● Перенормовані дані в блоку перепози-ціануються таким чином, щоб сусідами в результуючому потоку були амплітуди, для
- 23. ● Серед інших найвідоміших методів, можна назвати Wavelet. Цей метод розглядається як один із перспективних, перевищує
- 24. Київський національний університет імені Тараса Шевченка 14. Синтез зображень М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Комп’ютерна обробка
- 25. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Потреби використання комп’ютерного синтезу зображень
- 26. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Реалізація GUI Використання комп’ютерного синтезу зображень 2D
- 27. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] CAD Використання комп’ютерного синтезу зображень 2D - 3D
- 28. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Відтворення результатів моделювання Використання комп’ютерного синтезу зображень 3D
- 29. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Візуалізація досліджень Використання комп’ютерного синтезу зображень 2D та 3D
- 30. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Сфера розваг (кіно) Використання комп’ютерного синтезу зображень Динамічна 3D
- 31. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Використання комп’ютерного синтезу зображень Швидка Динамічна 3D
- 32. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Навчання та тренування з використанням віртуальної реальності Використання комп’ютерного синтезу зображень
- 33. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Реалізація 2D-графіки
- 34. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Реалізація 2D-графіки Геометричні примитиви точка лінії відрізок прямої
- 35. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Реалізація 2D-графіки Атрибути геометричних примитивів координати (x0 ,y0); (x1 ,y1)
- 36. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] 3D-конвеєр
- 37. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] 3D-конвеєр Процес переносу тривимірної сцени на площину має назву 3D конвеєра.
- 38. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] 3D-конвеєр Опис тривимірної сцени
- 39. 3D-конвеєр Геометричні перетворення Проеціювання М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected]
- 40. 3D-конвеєр М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected]
- 41. 3D-конвеєр М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected]
- 42. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Опис сцени
- 43. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Опис сцени Об’єкти в просторі можуть бути задані: як набір
- 44. Воксель М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Во́ксель (Voxel) — від слів: об’ємний volumetric) і піксель (pixel).
- 45. Опис сцени Недоліки воксельного завдання Велика кількість елементів, що суттєво збільшує ресурсоємність математичної обробки
- 46. Опис сцени Полігональна модель Як приклад (2D-аналогія) Наближення гладкої кривої за допомогою ламаної
- 47. Опис сцени Полігональна модель
- 48. Полігони описуються у просторі наборами вершин (vertex) 1: v1, v2, v4 2: v2, v3, v4 .
- 49. Опис сцени Якість завдання поверхні визначається складністю її форми та кількістю вершин Полігональна модель
- 50. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Геометричні перетворення
- 51. Геометричні перетворення Проеціювання
- 52. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] спостерігач Геометричні перетворення
- 53. n1 θ1 n2 θ2 Геометричні перетворення Видалення невидимих поверхонь
- 54. Геометричні перетворення
- 55. В буфер кадра отбирается точка с минимальным значением z-координаты. Геометричні перетворення
- 56. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Геометричні перетворення Рендерінг (rendering) - візуалізація, відтво-рення (додавання характеристик поверхонь, геометрії
- 57. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Геометричні перетворення Рендерінг Гуро Проста модель освітлення: дифузне відбиття
- 58. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Геометричні перетворення Рендерінг Гуро Проста модель освітлення: дзеркальне відбиття
- 59. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Геометричні перетворення Рендерінг Гуро
- 60. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Геометричні перетворення Рендерінг Гуро
- 61. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Складові реалістичності
- 62. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Складові реалістичності
- 63. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Складові реалістичності Об’ємні ефекти (заломлення) Тіні (з півтінями)
- 64. Складові реалістичності Відбиття Текстури Відтворення форми поверхні Відтворення властивостей поверхні Модель освітлення Тіні (з півтінями) Об’ємні
- 65. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Складові реалістичності Модель освітлення
- 66. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Складові реалістичності Динамічна графіка Статична графіка Інтерактивна графіка
- 67. Використовуються поверхні другого порядку: Ax2+ By2 + Cz2 + Dxy + Exz + Fyz + Gx
- 68. Поверхня довільної форми розділяється на шматки (patch), кожен з яких апроксімується бікубічною поверхнею із умови неперервності
- 69. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Модель освітлення
- 70. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Модель освітлення Модель освітлення Торренса-Сперроу
- 71. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Модель освітлення Модель освітлення Торренса-Сперроу
- 72. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Відтворення властивостей поверхні Модель матеріалу
- 73. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Нанесення текстур
- 74. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Нанесення текстур Прості текстури Текстура - Растрове зображення, що накладається на
- 75. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Трансляція текстури Нанесення текстур
- 76. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Нанесення текстур Прості текстури
- 77. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Нанесення текстур Процедурні текстури
- 78. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Нанесення текстур Об’ємні текстури (bump mapping)
- 79. - це програми, які виконує графічний процесор під час растерізації кожного пікселя коли виконується вибірка з
- 80. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Піксельні шейдери Нанесення текстур Приклад: текстура деревини без освітлення та з
- 81. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Нанесення текстур
- 82. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Побудова тіней
- 83. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Побудова тіней
- 84. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Побудова тіней Створення списку неосвітлених полігонів Подвійне використання Z-буферу
- 85. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Трасування променів
- 86. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Трасування променів
- 87. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Трасування променів
- 88. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Трасування променів
- 89. Київський національний університет імені Тараса Шевченка 15. Розпізнавання образів М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Комп’ютерна обробка
- 90. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Потреби використання розпізнавання образів
- 91. Потреби використання розпізнавання образів Приклади використання: Введення друкованого тексту Введення рукописного тексту Аналіз
- 92. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Загальні принципи розпізнавання
- 93. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Загальні принципи розпізнавання Приклад виявлення руху
- 94. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Загальні принципи розпізнавання Співставлення з еталоном
- 95. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Зменшення ресурсоємності подальшого аналізу Поліморфізм об’єктів Загальні принципи розпізнавання
- 96. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Загальні принципи розпізнавання
- 97. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Виділення ознак
- 98. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Виділення ознак Препарування Основні етапи Виділення границь об’єктів (сегментація)
- 99. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Виділення ознак Метричні Типи ознак Топологічні Аналітичні
- 100. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Виділення ознак Набір параметрів, що характеризують розміри об’єкту (метричні)
- 101. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Виділення ознак Зв’язність (топологічні)
- 102. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Виділення ознак Сегментація форми (топологічні)
- 103. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Виділення ознак (топологічні) Побудова остова
- 104. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] (топологічні)
- 105. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Виділення ознак Топологічні параметри (топологічні) Топологічна еквівалентність Врахування зв’язності
- 106. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Виділення ознак Опис елементів об’єкта аналітичними залежностями (аналітичні)
- 107. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Виділення ознак Гістограмні (статистичні) ознаки текстури Основні ознаки (текстурні)
- 108. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Використання нейронних мереж
- 109. М.Кононов © 2009 E-mail: [email protected] Використання нейронних мереж
- 111. Скачать презентацию