Андрей Шептицький

Содержание

Слайд 2

Народився в селі Прилбичі

Народився в селі Прилбичі

Слайд 3

Освіту здобував: у Кракові, Німеччині, Хирові.

Освіту здобував: у Кракові, Німеччині, Хирові.

Слайд 4

1896 р. призначення ігуменом монастиря св. Онуфрія


1896 р. призначення ігуменом монастиря св. Онуфрія

Слайд 5

Після смерті митрополита Юліана Сас-Куїловського 17 грудня 1900 року Андрей був номінований

Після смерті митрополита Юліана Сас-Куїловського 17 грудня 1900 року Андрей був номінований
Галицьким митрополитом. Інтронізація відбулася 12 січня 1901 року в собор св. Юра в Львові

Слайд 6

У 1901 році закрив греко-католицьку семінарію на знак підтримки сецесії українських студентів із

У 1901 році закрив греко-католицьку семінарію на знак підтримки сецесії українських студентів
Львівського університетуУ 1901 році закрив греко-католицьку семінарію на знак підтримки сецесії українських студентів із Львівського університету. В 1903 році приєднався до бойкоту з українськими депутатами Галицького сейму. Засудив дії Мирослава Січинського (вбивцю намісника графа Анджея Потоцького) в посланні перед Томиною Неділею 1908 р. Ця подія підживила неприхильне ставлення української громадськості до митрополита.

Слайд 7

Митрополит підтримував діяльність українських культурно-просвітницьких товариств «Просвіта»Митрополит підтримував діяльність українських культурно-просвітницьких товариств «Просвіта», «Рідна школа», «Сільський

Митрополит підтримував діяльність українських культурно-просвітницьких товариств «Просвіта»Митрополит підтримував діяльність українських культурно-просвітницьких товариств
господар»

Слайд 8

Заснував Український Національний МузейЗаснував Український Національний Музей, купив у 1905 р. для нього приміщення за

Заснував Український Національний МузейЗаснував Український Національний Музей, купив у 1905 р. для
34000 доларів (з допомогою євреївЗаснував Український Національний Музей, купив у 1905 р. для нього приміщення за 34000 доларів (з допомогою євреїв, бо поляк-власник не бажав продавати будинок українцям). Завдяки піклуванню Шептицького в музеї зібрано одну з найбільших у Європі збірок іконопису.

Слайд 9

У 1940 р. Шептицький писав листи до Йосипа СталінаУ 1940 р. Шептицький писав листи до Йосипа

У 1940 р. Шептицький писав листи до Йосипа СталінаУ 1940 р. Шептицький
Сталіна і до Микити ХрущоваУ 1940 р. Шептицький писав листи до Йосипа Сталіна і до Микити Хрущова, протестуючи проти зловживань, які чинили представники радянської влади на Західній Україні[17]. Початок Другої світової війни сприйняв як шанс на порятунок від більшовицького безбожництва. Вітав «Акт відновлення Української Держави»Початок Другої світової війни сприйняв як шанс на порятунок від більшовицького безбожництва. Вітав «Акт відновлення Української Держави».[16]

Слайд 10

Роль соціальної доктрини митрополита Шептицького визнається усіма богословами України. Зокрема, київський православнийРоль соціальної

Роль соціальної доктрини митрополита Шептицького визнається усіма богословами України. Зокрема, київський православнийРоль
доктрини митрополита Шептицького визнається усіма богословами України. Зокрема, київський православний філософРоль соціальної доктрини митрополита Шептицького визнається усіма богословами України. Зокрема, київський православний філософ Юрій Чорноморець вважає:
Митрополит Андрей Шептицький був прихильником соціального вчення Льва XIII і оригінально його розвивав. Не лише пристосовував до українських умов, а мав версію соціального вчення, яка була оригінальною в горизонті всієї Католицької Церкви, всього католицького богослов'я. У нас же бояться говорити про нього як про оригінального мислителя, оригінального неотоміста, який створив власне етичне і соціальне вчення. І якщо те вчення не таке, як вчення Івана-Павла IIМитрополит Андрей Шептицький був прихильником соціального вчення Льва XIII і оригінально його розвивав. Не лише пристосовував до українських умов, а мав версію соціального вчення, яка була оригінальною в горизонті всієї Католицької Церкви, всього католицького богослов'я. У нас же бояться говорити про нього як про оригінального мислителя, оригінального неотоміста, який створив власне етичне і соціальне вчення. І якщо те вчення не таке, як вчення Івана-Павла II чи Бенедикта XVIМитрополит Андрей Шептицький був прихильником соціального вчення Льва XIII і оригінально його розвивав. Не лише пристосовував до українських умов, а мав версію соціального вчення, яка була оригінальною в горизонті всієї Католицької Церкви, всього католицького богослов'я. У нас же бояться говорити про нього як про оригінального мислителя, оригінального неотоміста, який створив власне етичне і соціальне вчення. І якщо те вчення не таке, як вчення Івана-Павла II чи Бенедикта XVI, то воно не стає неактуальним для України. Бо завдання, які ставилися в соціальному вчення митрополита Андрея, ще не виконані. Не побудовано ні громадянського суспільстваМитрополит Андрей Шептицький був прихильником соціального вчення Льва XIII і оригінально його розвивав. Не лише пристосовував до українських умов, а мав версію соціального вчення, яка була оригінальною в горизонті всієї Католицької Церкви, всього католицького богослов'я. У нас же бояться говорити про нього як про оригінального мислителя, оригінального неотоміста, який створив власне етичне і соціальне вчення. І якщо те вчення не таке, як вчення Івана-Павла II чи Бенедикта XVI, то воно не стає неактуальним для України. Бо завдання, які ставилися в соціальному вчення митрополита Андрея, ще не виконані. Не побудовано ні громадянського суспільства на принципах солідарностіМитрополит Андрей Шептицький був прихильником соціального вчення Льва XIII і оригінально його розвивав. Не лише пристосовував до українських умов, а мав версію соціального вчення, яка була оригінальною в горизонті всієї Католицької Церкви, всього католицького богослов'я. У нас же бояться говорити про нього як про оригінального мислителя, оригінального неотоміста, який створив власне етичне і соціальне вчення. І якщо те вчення не таке, як вчення Івана-Павла II чи Бенедикта XVI, то воно не стає неактуальним для України. Бо завдання, які ставилися в соціальному вчення митрополита Андрея, ще не виконані. Не побудовано ні громадянського суспільства на принципах солідарності. Немає правової держави, заснованої на природному моральному законі. Немає сталої демократії та захисту прав людини, які теж є вимогами природного закону за теорією митрополита Андрея. І методологія позитивного суспільного творення — солідаризм в сім'ї, громаді, нації, церкві, яку пропонує митрополит Андрей, і сьогодні актуальна.
На думку Олега Турія, відкритий до новаторських підходів, нестандартних рішень.
«Такі люди,як Владика Андрей, становлять золотий запас України. Здійсниться пророцтво Андрея, яке він виголосив у свій передсмертний час: "Україна увільниться від упадку і стане державою могутньою, об’єднаною, величавою, яка буде дорівнювати іншим високорозвинутим державам..."
Имя файла: Андрей-Шептицький.pptx
Количество просмотров: 451
Количество скачиваний: 8