Форум з прийняття Стандартів недискримінаційної реклами за ознакою статі

Содержание

Слайд 2

створення механізмів саморегулювання ринку реклами
формування професійної етики, взаємоповаги та діалогу виробників, клієнтів,

створення механізмів саморегулювання ринку реклами формування професійної етики, взаємоповаги та діалогу виробників,
партнерів, споживачів
забезпечення соціальної відповідальності рекламного бізнесу, підвищення рівня довіри до реклами

Мета Стандартів недискримінаційної реклами за ознакою статі

Слайд 3

Стандарти недискримінаційної реклами визначають:

відповідальність членів професійного співтовариства
основні керівні принципи та менеджерські поради

Стандарти недискримінаційної реклами визначають: відповідальність членів професійного співтовариства основні керівні принципи та
щодо уникнення створення недискримінаційної реклами
критерії визначення дискримінаційної реклами
порядок створення та роботи Експертної та Дисциплінарної Комісій з дотримання Стандартів
санкції за порушення стандартів

Слайд 4

Експерти, консультаційна та партнерська група для розробки Стандартів

Експерти, консультаційна та партнерська група для розробки Стандартів

Слайд 5

“ Боротьба з дискримінацією в рекламі через ефективне саморегулювання ” Олівер Грей,

“ Боротьба з дискримінацією в рекламі через ефективне саморегулювання ” Олівер Грей,
голова Європейського альянсу по стандартам в рекламі (EASA)

Слайд 6

26 саморегулюючих організацій отримали
53 442 скарги
на зміст рекламних повідомлень

EASA: аналіз скарг,

26 саморегулюючих організацій отримали 53 442 скарги на зміст рекламних повідомлень EASA: аналіз скарг, 2010
2010

Слайд 7

EASA: аналіз скарг, 2010

налагоджений механізм подання скарг;
ознайомлення громадськості з порядком

EASA: аналіз скарг, 2010 налагоджений механізм подання скарг; ознайомлення громадськості з порядком
захисту від недобросовісних рекламних повідомлень:
визначений орган, що розглядає скарги
“ дешева ” процедура подання скарги

Слайд 8

EASA: аналіз скарг, 2010

оперативний розгляд скарг;
гарантія прийняття незалежних рішень;

EASA: аналіз скарг, 2010 оперативний розгляд скарг; гарантія прийняття незалежних рішень; контроль за виконанням рішень
контроль за виконанням рішень

Слайд 9

EASA: аналіз скарг, 2010

EASA: аналіз скарг, 2010

Слайд 10

EASA: аналіз скарг, 2010

EASA: аналіз скарг, 2010