Содержание
- 2. створення механізмів саморегулювання ринку реклами формування професійної етики, взаємоповаги та діалогу виробників, клієнтів, партнерів, споживачів забезпечення
- 3. Стандарти недискримінаційної реклами визначають: відповідальність членів професійного співтовариства основні керівні принципи та менеджерські поради щодо уникнення
- 4. Експерти, консультаційна та партнерська група для розробки Стандартів
- 5. “ Боротьба з дискримінацією в рекламі через ефективне саморегулювання ” Олівер Грей, голова Європейського альянсу по
- 6. 26 саморегулюючих організацій отримали 53 442 скарги на зміст рекламних повідомлень EASA: аналіз скарг, 2010
- 7. EASA: аналіз скарг, 2010 налагоджений механізм подання скарг; ознайомлення громадськості з порядком захисту від недобросовісних рекламних
- 8. EASA: аналіз скарг, 2010 оперативний розгляд скарг; гарантія прийняття незалежних рішень; контроль за виконанням рішень
- 9. EASA: аналіз скарг, 2010
- 10. EASA: аналіз скарг, 2010
- 12. Скачать презентацию