Гра Scratch у лабіринті

Содержание

Слайд 2

Створимо лабіринт!
У ньому може мандрувати кіт-Скретч
Або літати вертоліт
Або їздити машина
Або літати привид
Або

Створимо лабіринт! У ньому може мандрувати кіт-Скретч Або літати вертоліт Або їздити
бігати монстр, чи дракон
Плавати рибка, літати папуга

Слайд 3

Новий об'єкт

Лабіринта готово немає, його слід намалювати

Новий об'єкт Лабіринта готово немає, його слід намалювати

Слайд 4

Малюємо, припасовуємо

Малюємо, припасовуємо

Слайд 5

Програмуємо

Кіт рухатиметься за допомогою клавіш
? ? ? ?
Економія блоків:

Програмуємо Кіт рухатиметься за допомогою клавіш ? ? ? ? Економія блоків:
завжди+якщо
Блок датчика
Клавішу “таку-то” натиснуто

4 РАЗИ

УВАГА! ПРОГРАМУЄМО КОТА!!!!!!!

Слайд 6

датчик

датчик

Слайд 7

Кіт у лабіринті

Кіт у лабіринті

Слайд 8

Завдання

Створити проект “Об’єкт у лабіринті”
Забезпечити зміну вигляду об’єкта при русі!
Якщо стандартно немає

Завдання Створити проект “Об’єкт у лабіринті” Забезпечити зміну вигляду об’єкта при русі!
різних костюмів – домалюйте самі!
Нехай кіт каже “От незграба!” щоразу, як торкається стінки лабіринту

Слайд 9

Лабіринт

Ходити по лабіринту просто так – нецікаво
Можна по дорозі збирати “скарби”!

Лабіринт Ходити по лабіринту просто так – нецікаво Можна по дорозі збирати “скарби”!

Слайд 10

Як це працює

Кіт доторкається до скарбу
До лічильника скарбів додається одиниця
Скарб зникає
Щоразу при

Як це працює Кіт доторкається до скарбу До лічильника скарбів додається одиниця
запуску програми скарб повинен появлятись у тому ж місці

Слайд 11

Змінна

Змінна Скарби

УВАГА! ПРОГРАМУЄМО СКАРБ !!!!!!!

5-6 РАЗІВ

Змінна Змінна Скарби УВАГА! ПРОГРАМУЄМО СКАРБ !!!!!!! 5-6 РАЗІВ

Слайд 12

Завдання

Розмістити у лабіринті скарби різної вартості:
1
3
5

Завдання Розмістити у лабіринті скарби різної вартості: 1 3 5

Слайд 13

Зміна сцени

Сцена має мінятись щоразу, як Кіт потрапляє у правий верхній кут

Зміна сцени Сцена має мінятись щоразу, як Кіт потрапляє у правий верхній
лабіринту
При цьому Кіт переміщується у лівий нижній кут
Для початку – вибрати
кілька сцен

Слайд 14

Складна команда

УВАГА! ПРОГРАМУЄМО ФОН !!!!!!!

Складна команда УВАГА! ПРОГРАМУЄМО ФОН !!!!!!!

Слайд 15

Переміщення Кота

УВАГА! ПРОГРАМУЄМО КОТА!!!!!!!

Переміщення Кота УВАГА! ПРОГРАМУЄМО КОТА!!!!!!!

Слайд 16

Відновлення скарбів

Використаємо цю ж команду для відновлення скарбів
Коли Кіт потрапляє у

Відновлення скарбів Використаємо цю ж команду для відновлення скарбів Коли Кіт потрапляє
кут екрану – скарби мають появлятись, навіть якщо вони приховані

Слайд 17

Завдання

Забезпечити переходи на інші фони з правого верхнього та лівого нижнього кута

Завдання Забезпечити переходи на інші фони з правого верхнього та лівого нижнього кута сцени
сцени

Слайд 18

Як ми отримали зміну фону?

Складною командою, яка перевіряла місце розташування Кота
Якщо кіт

Як ми отримали зміну фону? Складною командою, яка перевіряла місце розташування Кота
потрапляв у кут екрану, то мінявся фон
А тепер – нехай міняється вигляд лабіринту!

Слайд 19

Привид

Літає де завгодно
Коли торкається до Скретча, потрібно, щоб
Скретч відчув це (наприклад, змінив

Привид Літає де завгодно Коли торкається до Скретча, потрібно, щоб Скретч відчув
колір)
Привид зник на деякий час (щоб Скретч міг відійти)
Привид появиться знову в іншому місці і далі “полюватиме” на Скретча

Слайд 20

УВАГА! ПРОГРАМУЄМО ПРИВИДА!

Скрипт для привида

УВАГА! ПРОГРАМУЄМО ПРИВИДА! Скрипт для привида

Слайд 21

Скрипт для Скретча

УВАГА! ПРОГРАМУЄМО СКРЕТЧА!

Скрипт для Скретча УВАГА! ПРОГРАМУЄМО СКРЕТЧА!