Содержание
- 2. Викладач: Горобець Сергій Миколайович
- 3. Підтеми заняття № 1 Комп'ютерна графіка та предмет її вивчення Історія розвитку та основні напрямки комп'ютерної
- 4. Комп'ютерна графіка та предмет її вивчення
- 5. Державний стандарт України визначає поняття "комп'ютерна графіка" як сукупність методів і способів перетворення за допомогою комп'ютера
- 6. Процеси, які вивчає комп'ютерна графіка
- 7. Історія розвитку комп'ютерної графіки (деякі факти) 1942 рік - Алан Тьюрінг розробив перший у світі комп'ютер
- 8. В середині 60-х років фірма Itek розробила цифрову електронну креслярську машину. В 1964 р. General Motors
- 9. Наприкінці 60-х років з'явилися перші серійні векторні дисплеї, здатні запам'ятовувати досить тривалий час (до години) і
- 10. Основні етапи розвитку комп'ютерної графіки 50-ті роки – початок розвитку комп'ютерної графіки. Окремі дослідження
- 11. Основні етапи розвитку комп'ютерної графіки 60-70-ті роки - наукова дисципліна. Бурхливий розвиток методів, алгоритмів відсікання, генерації
- 12. Основні етапи розвитку комп'ютерної графіки 80-і роки - прикладна наука. Відпрацювання методів, засобів, апаратури в різних
- 13. Основні напрямки комп'ютерної графіки
- 14. Основними об'єктами образотворчої графіки є синтезовані зображення.
- 15. Основним завданням образотворчої комп'ютерної графіки є відтворення зображення обє'кта за заданою моделлю.
- 16. Аналітична комп'ютерна графіка оперує числовим (дискретним) описом зображень (найчастіше у вигляді математичної матриці чи масиву даних).
- 17. Всі алгоритми обробки масивів графічної інформації, які застосовуються в аналітичній графіці, потребують використання методів образотворчої графіки
- 18. Перцептивна комп'ютерна графіка займається дослідженням та аналізом абстрактних моделей графічних об'єктів та взаємозв'язків між ними.
- 19. Відновлення зображення номерного знаку автомобіля по нечіткому фотознімку методами перцептивної комп'ютерної графіки
- 20. Приклад роботи програми розпізнавання графічних образів (ABBY FineReader)
- 21. Основними завданнями перцептивної комп'ютерної графіки є розпізнавання образів, виділення та класифікація властивостей графічних об'єктів.
- 22. Перцептивна графіка при аналізі сцен використовує всі методи роботи з масивами графічної інформації, розроблені аналітичною графікою,
- 23. Когнітивна комп'ютерна графіка використовується при проведенні наукових досліджень і сприяє народженню нового наукового знання.
- 24. Послідовність процесу наукового пізнання
- 25. Основна задача когнітивної комп'ютерної графіки - створення таких моделей представлення знань, в яких можна було б
- 26. - візуалізація тих знань, для яких не існує символічних описів; - пошук шляхів переходу від образу
- 27. Застосування комп'ютерної графіки
- 28. Графічні інтерфейси (GUI) ОС
- 29. Графічні інтерфейси (GUI) ОС
- 30. Графічні інтерфейси (GUI) ОС
- 31. Автоматизовані виробничі комплекси
- 33. Рука-робот зі стереоскопічним кольоровим зором
- 34. Багатофункціональні самоходні роботи з бортовим комп'ютером та лазерною моноскопічною (зліва) і стереоскопічною (справа) системами зору
- 35. Система EyeQ аналізує інформацію з п'яти відеокамер
- 36. Система класифікує транспортні засоби за їх геометрією та визначає ступінь їх небезпеки
- 37. Система розпізнає пішохода, який перетинає дорогу перед автомобілем
- 39. Собачка AIBO (Artificial Intelligence RoBOt)
- 40. Застосування графічного моделювання при вивченні "чорних дір"
- 41. Застосування комп'ютерної графіки для представлення молекул хімічних речовин
- 42. Вирішення симетричної задачі обтиснення капсули з газом за допомогою вибуху
- 43. Комп'ютерне моделювання операції на хребті людини
- 44. Художнє оформлення статистичних даних
- 45. Інші галузі застосування. Сучасні мистецтво, засоби масової інформації, дозвілля неможливо уявити без використання комп'ютерної графіки. В
- 48. Скачать презентацию