Содержание
- 2. Система – цілісність складена з впорядкованих елементів Емулятор – програма, симулююча дію Конфігурація – особливості конструкції,
- 3. Порівняльна характеристика Моделі на основі інженерного підходу усунення помилок каскадна (водоспад) модель Ройса V - модель
- 4. Каскадна модель V – модель (орієнтація на тестування) Кодування
- 5. Недоліки Модель усунення помилок взагалі не структурувала процес виконання проекту Каскадна модель передбачала можливість повернення до
- 6. Моделі з середовища ІТ Модель на основі створення прототипів Інкрементна модель Послідовний еволюційний розвиток системи на
- 7. З середовища ІТ Спіральна модель Боема Характеристики Розробка продукту відбувається лише на останньому витку спіралі В
- 8. Сучасні моделі Об’єктно – орієнтована модель Ітеративна модель Конструювання з готових об’єктів Необхідність оформлення рішення у
- 9. Моделі швидкої розробки (з середовища ІТ) Екстремальне програмування Адаптовані і комбіновані моделі Відмова від усього лишнього,
- 10. Приклад зворотного ходу: з автомобілебудування в ІТ. Приклад видавництва - ? Система Канбан Характеристика Орієнтація на
- 11. Про SCRUM. Ролі. Самоорганізація (чи так в українській практиці ?). Sprints ( ітерації ). Релізи після
- 12. Циклічність
- 14. Скачать презентацию