Содержание
- 2. Навчальні питання (с) Гроза П.М. Створення й використання функцій Аргументи функції Рекурсивні функції
- 3. Керниган Б., Ритчи Д. Язык программирования Си ДПер. с англ., 3-е изд., испр. — СПб.: "Невский
- 4. (с) Гроза П.М. 1. Створення й використання функцій
- 5. Типові етапи рішення задач (підзадачі) (с) Гроза П.М.
- 6. модуль, що містить деяку послідовність операцій Процес розробки та реалізації – це побудова операцій, що вирішують
- 7. Функції мови Сі printf( ), scanf( ), getchar( ), putchar( ) Створена функція main( ) Приклади
- 8. Позбавлення необхідності повторного програмування коду, що повторяється в програмі Застосування функції у різних програмах Полегшення читання
- 9. !!! Вміст (код) “чорного ящика” при використанні програміста не цікавить Програміст має знати інтерфейс функції формат
- 10. Вхідні дані аргументи глобальні структури даних, що використовуються функцією Вихідні дані значення, які функція повертає глобальні
- 11. – послідовність операторів над аргументами або змінними функції відповідного типу даних Змінні що містяться у функції
- 12. тип_поверт_значення ім’я_функції ([параметри]) { тіло функції } ім'я функції - правильний ідентифікатор тіло функції визначення й
- 13. /* Обрахування квадрату х, опис функції в програмі */ float qvdr (float x) { return x*x;
- 14. Вимагає, щоб визначення функції включило в себе формальний аргумент того ж типу, що й фактичний Опис
- 15. Виконано весь код тіла функції Зустрівся оператор return Завершення виконання функції (с) Гроза П.М.
- 16. значення покажчик на масив покажчик на функцію Тип void - функція не має повертаємого значення Тіло
- 17. Завершує виконання коду функції Повертає результат роботи функції в основну програму Передає управління в основній програмі,
- 18. Оголошенню функції можуть передувати специфікатори класу пам’яті extern або static static обмежує видимість функції - невидима
- 19. #include /* прототипу функції func1( ), func2( ) рекомендується розмістити до файлу заголовку, приклад File10.h ,
- 20. /*Головна програма в Union10.c, до проекту необхідно включити всі перераховані файли */ #include #include "File10.h "
- 21. Питання (с) Гроза П.М.
- 22. 2. Аргументи функції (с) Гроза П.М.
- 23. Формальний аргумент - змінна у визначенні (заголовку) функції Фактичний аргумент - конкретне значення, привласнене цій змінній
- 24. /*Головна програма Union10.c, до проекту необхідно включити всі перераховані файли */ #include #include "File10.h” main() {
- 25. виділення ділянки пам'яті для формальних параметрів обчислення значення фактичних параметри при виклику функції запис значення фактичних
- 26. Явні аргументи Список специфікації аргументів, кількість і типи яких фіксовані та відомі в момент компіляції Змінна
- 27. Усі параметри, за винятком параметрів типу покажчик передаються за значенням При виклику у функцію передаються значення
- 28. /*Вивід значення та адреси аргументу функції в основній програмі та в тілі функції*/ #include void main(
- 29. При виклику функції відводиться пам’ять для локальних копій параметрів → призводить до збільшення об’єму задіяної пам’яті
- 30. Додатково об’єми пам'яті під формальні змінні не створюються → не витрачається додатковий час для копіювання даних
- 31. /*Вивід значення та адреси аргументу функції в основній програмі та в тілі функції*/ #include void main(
- 32. для передачі у функції деякого числа фіксованих та невизначеного числа додаткових аргументів Опис тип ім’я_функції(список аргументів,
- 33. У stdarg.h визначений тип списку va_list і три функції va_start( ), va_arg( ), va_end( ) Функція
- 34. //Функція сумує аргумкети, признак кінця списку аргументів - 0 #include #include #include "Test3.h“ int main(void) {
- 35. Питання (с) Гроза П.М.
- 36. (с) Гроза П.М. 3. Рекурсивні функції
- 37. Визначення Рекурсія – це спосіб організації обчислювального процесу, при якому функція звертається сама до себе Рекурсивна
- 38. Пряма рекурсія рекурсія, при якій всередині тіла деякої функції міститься виклик тієї ж функції При виклику
- 39. Непряма рекурсія рекурсія, що здійснює рекурсивний виклик функції шляхом ланцюга викликів інших функцій При цьому всі
- 40. Приклад непрямої рекурсії void fnA(int i); void fnB(int i); void fnC(int i); void fnA(int i) {
- 41. Приклад рекурсивно обчислює n! /*зручно скористатися рекурсивним виразом n!=n*(n-1)! при n=6, n!= ?*/ #include #include double
- 42. Кроки при розробці рекурсивних функцій 1) Рекурсивне занурення функції в саму себе - поки вибраний параметр
- 43. Покажчики на функції використовується для передачі функцій як параметрів іншим функціям За означенням покажчик на функцію
- 44. Особливість використання покажчика на функцію Для використання покажчика на функцію потрібно спочатку присвоїти йому значення адреси
- 45. Приклад #include #include void print(char *s) { puts(s); } main( ) { void (*efct)(char *s); efct=&print;
- 47. Скачать презентацию