Содержание
- 2. Тема лекції: Процеси та потоки в операційних системах Л е к ц і я № 3
- 3. НАВЧАЛЬНІ ПИТАННЯ:
- 4. 1. Процеси
- 5. 1. ПРОЦЕСИ. Процес (process) - абстракція, що описує поточну програму Процес (process) - це програма та
- 6. Ресурси операційної системи Керуючі таблиці ОС Образ процесу процес 1 процес N пам'ять пристрої файли процеси
- 7. Завдання, процеси, потоки (thread), волокна Завдання (JOB) об'єкти процес 2 процес N процес 1 потік 2
- 8. Взаємозв'язок між завданнями, процесами і потоками процеси T T P T завдання Стек в режимі користувача
- 9. 1. ПРОЦЕСИ. Процес та його ресурси (приклад)
- 10. 1. ПРОЦЕСИ. Об'єкт - процес
- 11. 1. ПРОЦЕСИ. Атрибути об'єкта - процесу
- 12. 1. ПРОЦЕСИ. Образ процесу: програма, дані, стек і атрибути процесу
- 13. 2. КОНТЕКСТ ПРОЦЕСУ Вміст регістрів процесора, доступних користувачеві (зазвичай 8 - 32 регістра і до 100
- 14. 1. ПРОЦЕСИ. Інформація про стан і управління процесом Стан процесу, що визначає його готовність до виконання
- 15. 1. ПРОЦЕСИ. Структури Windows для управління процесами і потоками (узагальнена схема)
- 16. 1. ПРОЦЕСИ. Структура EPROCESS
- 17. 1. ПРОЦЕСИ. Порядок пошуку файлу виконуваної програми 1. В каталозі, в який завантажено додаток 2. У
- 18. 1. ПРОЦЕСИ. Проста модель процесу диспетчеризація пауза Не виконується Виконується CPU черга пауза диспетчеризація Граф станів
- 19. 1. ПРОЦЕСИ. Створюється Готовий до виконання Виконується Вхід до системи Очікування Завершується Звільнення події Блокірований Надходження
- 20. 2. Потоки
- 21. 2. ПОТОКИ. Потік (Thread) – це незалежний шлях виконання всередині процесу, що розділяє разом з процесом
- 22. 2. ПОТОКИ. Способи реалізації пакету потоків: в просторі користувача (user - level threads - ULT); в
- 23. 2. ПОТОКИ. ПОТІК НА РІВНІ КОРИСТУВАЧА (ULT) ПЕРЕВАГИ: можна реалізувати в ОС, що не підтримує потоки
- 24. 2. ПОТОКИ. ПОТІК НА РІВНІ ЯДРА (KLT) ПЕРЕВАГИ: можливо планування роботи декількох потоків одного і того
- 25. 2. ПОТОКИ.
- 26. Резервний (3) Виконується (2) Готовий (1) Очікування (5) Транзит (6) Завершений (4) перемикання витіснення блокування /
- 27. СХЕМА ПЛАНУВАННЯ З УРАХУВАННЯМ ЧЕРГ ЗАВДАНЬ (ПОТОКОВ) Новий Готовий / призупинений Готовий в ОП Виконується в
- 28. 2. ПОТОКИ.
- 29. 2. ПОТОКИ. Атрибути об'єкта-потоку
- 30. 2. ПОТОКИ.
- 31. 4. СИСТЕМА ПРІОРИТЕТІВ
- 32. 4. СИСТЕМА ПРІОРИТЕТІВ ЗМІНА БАЗОВОГО ПРІОРИТЕТУ ПОТОКУ збільшення пріоритету + 1 - завершення введення-виведення по диску;
- 33. 3. Синхронізація потоків в режимі ядра
- 34. Види станів об'єктів синхронізації
- 35. 3. СИНХРОНІЗАЦІЯ ПОТОКІВ В РЕЖИМІ ЯДРА
- 36. Конкуренція процесів в боротьбі за ресурси Конкуренція - ситуація, коли два або більше процесів вимагають доступ
- 37. Використання системних функцій входу в критичну секцію Час блокування: HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Session Manager параметр CriticalSectionTimeout = 2592000 секунд
- 38. 4. Сінхронізація потоків в режимі користувача 4.1. Семафори
- 39. Взаємоблокування 4.1. СЕМАФОРИ
- 40. Умови виникнення взаимоблокуванням (тупикової) ситуації: Взаємне виключення. Кожен ресурс в даний момент або відданий рівно одному
- 41. Семафор: змінна S, примітиви P (Proberen - перевірка; down) і V (Verhogen - збільшення, up) V
- 42. P (e) V (f) (f = f + 1) P (f) V (e) (e = e
- 43. 4.2. М'ютекси і події 4. Сінхронізація потоків в режимі користувача
- 44. 4.2.М'ЮТЕКСИ І ПОДІЇ М'ютекс (mutex, mutual exclusion — взаємне виключення) призначено для захисту певного об’єкта у
- 45. Схема використання подій 4.2.М'ЮТЕКСИ І ПОДІЇ
- 47. Скачать презентацию