Слайд 2Условие
Напишете програма, която симулира различно поведение при движението на робот и по-точно
при срещата на един робот с друг робот. Създайте няколко подобни обекта Робот с различни поведения(агресивно/враждебно, клониращо/имитиращо, асоциално/безразлично, приятелско/групират се в семейства/). Създайте различни инстанции на тези роботи. На всяка от инстанциите подайте име на робота и поведенчески алгоритъм, използвайки конструктор. Задвижете роботите посредством няколко метода, накарйте ги да осъществят контакт, съответно ги групирайте в групи и покажете на екрана имплементираното поведение и получения резултат.
Слайд 3Кратко Обяснение
Използван шаблон: Strategy
Класове:
RobotBehaviour – Абстрактен клас който се наследява
AggresiveBehaviour, ImitatingBehaviour, AsocialBehaviour,
FriendlyBehaviour – наследените класове в които се описва алгоритъма на работа.
Слайд 4Robot – класа, който съдържа информацията за роботите
GroupRobots – допълнителен клас във
който се извършва групирането на роботите в зависимост от зададеното им поведение