Дизайн-супроводження виставкової діяльності

Содержание

Слайд 2

ПРОБЛЕМА

теми

Недостатня систематизація принципів та методів організації дизайн-супроводження виставкової діяльності, зокрема каталогів художніх

ПРОБЛЕМА теми Недостатня систематизація принципів та методів організації дизайн-супроводження виставкової діяльності, зокрема
виставок як форми звітності мистецького процесу.

Слайд 3

АКТУАЛЬНІСТЬ

Постає необхідність у структуризації інформації, пов’язаної з результатами діяльності мистецьких навчальних закладів,

АКТУАЛЬНІСТЬ Постає необхідність у структуризації інформації, пов’язаної з результатами діяльності мистецьких навчальних
а також висвітлення таких результатів для широкого загалу.

теми

Слайд 4

МЕТА

дослідження

Узагальнення принципів та способів дизайн-супроводження виставкової діяльності на прикладі концепт-ідеї каталогу художньої

МЕТА дослідження Узагальнення принципів та способів дизайн-супроводження виставкової діяльності на прикладі концепт-ідеї
виставки як її головної складової, який сприятиме комунікації та структуризації у мистецькому процесі.

Слайд 5

ЗАВДАННЯ

Дослідити історію виникнення та розвиток виставкової діяльності, мистецьких виставок, каталогу як потужного

ЗАВДАННЯ Дослідити історію виникнення та розвиток виставкової діяльності, мистецьких виставок, каталогу як
рекламно-інформаційного елементу
Здійснити аналіз аналогів зовнішнього та внутрішнього оформлення виставкових каталогів, визначити їх головні структурні елементи;
Розробити власну концепт-ідею дизайн-оформлення виставкового каталогу

роботи

Слайд 6

ОБ’ЄКТ

ПРЕДМЕТ

дослідження

дослідження

виставкова діяльність та способи покращення її ефективності

принципи проектування каталогу як головного інформаційно-просвітницького

ОБ’ЄКТ ПРЕДМЕТ дослідження дослідження виставкова діяльність та способи покращення її ефективності принципи
та комунікативного елементу дизайн-супроводження виставкової діяльності

Слайд 7

МЕТОДИ

дослідження

Історико-теоретичний
Емпіричний
Практичний

МЕТОДИ дослідження Історико-теоретичний Емпіричний Практичний

Слайд 8

НАУКОВА

вперше було розглянуто каталог як інструмент ефективної комунікації у мистецькому середовищі.
отримала

НАУКОВА вперше було розглянуто каталог як інструмент ефективної комунікації у мистецькому середовищі.
подальший розвиток типологія каталогів художньої виставки.
вдосконалено методи проектування виставкових каталогів.

новизна

Слайд 9

ПРАКТИЧНЕ

значення

Створенні актуального сучасного каталогу кращих дипломних проектів студентів мистецької кафедри, який сприятиме

ПРАКТИЧНЕ значення Створенні актуального сучасного каталогу кращих дипломних проектів студентів мистецької кафедри,
ефективності та комунікативності мистецького процесу.

Слайд 10

ОСНОВНА КОНЦЕПТ-ІДЕЯ

проекту

ОСНОВНА КОНЦЕПТ-ІДЕЯ проекту

Слайд 11

ФОРМАТ ДРУКОВАНОГО

видання

ФОРМАТ ДРУКОВАНОГО видання

Слайд 12

ГРАФІКА

проекту

ГРАФІКА проекту

Слайд 13

ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ

графіки

ОСНОВНІ ЕЛЕМЕНТИ графіки

Слайд 14

ЛОГОТИП І САЙТ

кафедри

ЛОГОТИП І САЙТ кафедри

Слайд 15

КОЛЬОРОВА ГАММА

каталогу

КОЛЬОРОВА ГАММА каталогу

Слайд 16

МАТЕРІАЛИ

І тактильні відчуття

МАТЕРІАЛИ І тактильні відчуття

Слайд 17

ОБКЛАДИНКА

ОБКЛАДИНКА

Слайд 18

ТИТУЛЬНА СТОРІНКА

ТИТУЛЬНА СТОРІНКА

Слайд 19

«ПРО КАФЕДРУ»

«ПРО КАФЕДРУ»

Слайд 20

«МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ»

«МІЖНАРОДНІ ВІДНОСИНИ»

Слайд 21

КАФЕДРА ОМД ГОТУЄ

КАФЕДРА ОМД ГОТУЄ

Слайд 22

НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ

НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ

Слайд 23

НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ

НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ

Слайд 24

ПРО АВТОРА ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ

ПРО АВТОРА ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ

Слайд 25

ПРО АВТОРА ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ

ПРО АВТОРА ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ

Слайд 26

ПРО АВТОРА ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ

ПРО АВТОРА ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ

Слайд 27

ДИПЛОМНИЙ ПРОЕКТ

ДИПЛОМНИЙ ПРОЕКТ

Слайд 28

ДИПЛОМНИЙ ПРОЕКТ

ДИПЛОМНИЙ ПРОЕКТ

Слайд 29

ДИПЛОМНИЙ ПРОЕКТ

ДИПЛОМНИЙ ПРОЕКТ

Слайд 30

СТОРІНКИ З КАЛЬКИ

СТОРІНКИ З КАЛЬКИ

Слайд 31

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

Слайд 32

ДОДАТКОВІ ЕЛЕМЕНТИ ДИЗАЙН-СУПРОВОДЖЕННЯ

ДОДАТКОВІ ЕЛЕМЕНТИ ДИЗАЙН-СУПРОВОДЖЕННЯ

Слайд 33

ВИСНОВКИ

ВИСНОВКИ