Гральний автомат Фруктова машина. Створення спрайту, який змінює образ

Слайд 2

СТВОРЕННЯ СПРАЙТУ, ЯКИЙ ЗМІНЮЄ ОБРАЗИ.

Додаємо три окремих спрайти
Для кожного спрайту додаємо

СТВОРЕННЯ СПРАЙТУ, ЯКИЙ ЗМІНЮЄ ОБРАЗИ. Додаємо три окремих спрайти Для кожного спрайту
по два образи, таких як інші спрайти
Додаємо спрайт кота

Слайд 3

Зміна картинок (додаєм для кожного спрайту, крім кота )

Зміна картинок (додаєм для кожного спрайту, крім кота )

Слайд 4

Додаємо для спрайту додаткові вказівки

Додаємо для спрайту додаткові вказівки

Слайд 5

Образи перестають змінюватись при кліканні на них.

Образи перестають змінюватись при кліканні на них.

Слайд 6

Пишемо скрипти для спрайту кота

Пишемо скрипти для спрайту кота

Слайд 7

Додаємо скрипт для всіх спрайтів (у тло)

коли отримую chekForEnd
якщо (stop з спрайт1

Додаємо скрипт для всіх спрайтів (у тло) коли отримую chekForEnd якщо (stop
= 1) і (stop з спрайт2 = 1) і (stop з спрайт3 = 1), то
якщо (образ# з спрайт1 = образ# з спрайт2) і (образ# з спрайт2 = образ# з спрайт3)
оповістити (win ) і чекати;
інакше
оповістити (lose) і чекати;
кінець(вкладений цикл)
зупинити (все)
кінець(цикл)