Содержание
- 2. Во время урока откройте презентацию в режиме Просмотр (ctrl+F5). Так ученики увидят только свои слайды. В
- 3. Гра
- 4. У всех котов зелёные глаза.
- 5. Все утки — птицы И все птицы — утки.
- 6. В этой комнате больше 4-х И меньше 15 человек.
- 7. Стены в этой комнате НЕ зелёного цвета.
- 8. На улице сейчас светит солнце ИЛИ идёт дождь.
- 9. Все яблони — деревья И все деревья — яблони.
- 10. Некоторые геометрические фигуры — треугольники.
- 11. Все люди всегда говорят правду.
- 12. Некоторые люди всегда говорят правду и некоторые люди всегда врут.
- 13. Сьогодні на уроці: навчимося програмувати постріли і гравітацію; дізнаємося, як проходити лабіринти, не знаючи заздалегіть їх
- 14. Як керувати роботом, якщо ми не знаємо довжину відстані?
- 16. Чи можливо використовувати поєднання «повторити … раз» и «йти … кроків»?
- 17. повторити … раз + йти … кроків
- 18. повторити … раз + йти … кроків Кількість кроків заздалегіть не відома.
- 19. Чи можливо використовувати поєднання «повторяти завжди» і «йти … кроків»?
- 20. повторяти завжди + йти … кроків
- 21. повторяти завжди + йти … кроків Марсобот буде робити кроки завжди, і зломається, коли дойде до
- 22. Чи можна використовувати умовний оператор?
- 23. якщо не спереду стіна, то йти … кроків УСЛОВНИЙ ОПЕРАТОР
- 24. якщо не спереду стіна, то йти … кроків УСЛОВНИЙ ОПЕРАТОР Перевірка умови виконується один раз.
- 25. Чи можна використовувати умовний оператор і безкінцевий цикл завжди (якщо …)?
- 26. якщо не спереду стіна, то йти … кроків Повторяти завжди
- 27. якщо не спереду стіна, то йти … кроків Повторяти завжди Не зможемо запрограмувати подальші дії.
- 28. Цикл з умовою
- 29. Цикл з умовою условие выхода из цикла
- 30. Цикл с умовою условие выхода из цикла тело цикла
- 32. Фініш під роботом?
- 33. Ні
- 35. Фініш під роботом?
- 36. Ні
- 38. Фініш під роботом?
- 39. НіТ
- 41. Фініш під роботом?
- 42. ДА
- 43. Цикл завершився
- 44. Как работает цикл с условием?
- 45. Где в окружающем мире встречается цикл с условием?
- 46. Цикл з умовою условие остановки цикла
- 47. Задание 4. Невідомий лабіринт mars.algoritmika.org
- 48. Заходим на платформу
- 49. Час для розминки
- 50. Задание 4. Цикл с условием
- 52. Задание 4. Цикл с условием
- 53. Задание 4. Цикл с условием
- 54. С П А С И Т Е Слово 1:
- 55. Задание 5. Цикл с условием
- 56. Задание 5. Цикл с условием меня засыпало
- 57. Що таке умова?
- 58. — це обставини, від яких залежить рішеня чи дії. Умова
- 60. Як зрозуміти, яку конструкцію використовувати?
- 61. Цикл з умовою Scratch. Проверка условий Вивчимо: як програмувати падіння предмета і вистріли; як програмувати гравітацію.
- 62. Задание 5. Scratch. Перевірка умов mars.algoritmika.org
- 63. Заходим на платформу
- 64. Задание 6. Перевір себе mars.algoritmika.org
- 65. Заходим на платформу
- 66. Як працює цикл с умовою?
- 67. Як в Scratch запрограмувати гравітацію?
- 68. Як в Scratch запрограмувати вистріли?
- 69. Як в Scratch запрограмувати падіння предмета?
- 70. Як пройшло заняття Какое одно понятие или активность, запомнились больше всего? Что было сложным или непонятным?
- 71. Это можно сделать дома Доделать задания, начатые на занятии. Свой проект по желанию. Платформа: «Тренировочная база»;
- 73. Скачать презентацию