Содержание
- 2. Буонарроті Мікельанджело Сотворення Адама [1508-1512] Фреска. 280x570см Стеля Сикстінської капели, Ватикан
- 3. Мікельанджело Буонарроті всього лишь за 4 роки (1508-1512) вдалося створити шедевр істинно эпохального значення. Розпис стелі
- 4. Доторкання перстами – жест, запропонований художником, трохи відкриває суть стосунків між людиною і Богом, їх нероздільний
- 5. Іван Костянтинович Айвазовський Всесвітній потоп [1864] Полотно, олія 247x369см Державний Російський музей, Санкт-Петербург
- 6. За всі свої гріхи люди отримали кару небесну - потоп. Бог розгнівався і вирішив знищити людство
- 7. Багаточисленні персонажі композиційно об’єднані у смислові групи – в центрі виділяються фігури старого, оточеного сімейством і
- 8. Однак, основна тема біблійної історії про Ноя і всесвітній потоп - не тема катастрофи, а тема
- 9. Іван Костянтинович Айвазовський Зходження Ноя з Арарату [1889] Полотно, олія 128x218см Національна галерея Арменії, Єреван.
- 10. Згідно Біблії, Ной був праведником, за що Бог врятував його від Всесвітнього потопу. Ной став продовжувачем
- 11. На полотні Айвазовського «Зходження Ноя с Арарату» витончена гармонія легких тонів передає пронизану ранковим світлом свіжість
- 12. Уявімо обі внутрішній стан людини, яка пережила потоп и побачила винищення всього людства: поєднання в душі
- 13. Пітер Брейгель Старший Вавилонська Башта [1563] Дерево, олія 114x155см Музей історії мистецтв, Відень.
- 14. В основі картини покладено сюжет з книги Буття про будівництво Вавилонської башти, котра була задумана людьми,
- 15. На перший погляд величезна будівля здається достатньо міцною, однак коли розглядати при наближенні видно, що всі
- 16. Ще копошаться то тут то там мурашки-люди, іще пристають в гавані кораблі, але відчувається беззмістовність всього,
- 17. В чому ж полягає гріх гордості? В руйнуванні стосунків людини з Богом. Гордість в біблійному розумінні,
- 18. Джон Мартін Знищення Содома і Гоморри [1852]
- 19. Загибель Содома і Гоморри описана у книзі Буття. Ангели вивели із Содома Лота з його сім’єю,
- 20. Біблійну історію про Содом и Гоморру неважко сприняти за фантастику. Історія про два міста, знищенних вогнем
- 21. Джованні Баттиста Піттоні Різдво Полотно, олія. 225,5см х 153,5см Лондонська національна галерея
- 22. ІКОНОГРАФІЯ НАРОДЖЕННЯ ХРИСТА, ЗБЕРЕЖУЮЧИ ЄВАНГЕЛЬСКУ РОЗПОВІДЬ, ЙДЕ ДАЛІ У РАЗВИТКУ ЗОВНІШНІХ ПОДРОБИЦЬ. СЮДИ ВІДНОСЯТЬСЯ: МІСЦЕ, ДЕ
- 23. Піттоні створював численні зображення цього євангельского сюжету. Ця картина одна з них. Чудова професійна майстерність художника
- 24. Початок земного життя Христа символізує його мученицький кінець. «Як схід при заході сонця відображає в собі
- 25. Олександр Андрійович Іванов З’явлення Христа народу [1837-1857] полотно, олія. 540x750 см Державна Третяковська галерея, Москва
- 26. Олександр Іванов був впевнений, що призначення мистецтва – змінювати життя. Він замислює «всесвітній сюжет», здатний духовно
- 27. Картина створена так, що люди на першому плані ніби дивляться у гігантське дзеркало, в якому відобразилася
- 28. В момент хрещення на Йордані Ісус Христос явив Себе перед всім людством, заради спасіння котрого Він
- 29. Іван Миколайович Крамський Христос у пустелі [1872] Полотно, олія 180x210 см Державна Третьяковська галерея, Москва
- 30. Картина Крамського відповідає біблійній розповіді про сорокаденний піст і спокушення Христа дияволом в пустелі, яку доносять
- 31. «Христос в пустелі» - це моя перша річ, над якою я працював серйозно, писав сльозами і
- 32. Крамський пише про те, що хотів відобразити. Драматичну ситуацію морального вибору, той неминучий момент в житті
- 33. Франческо Тревізані Христос і самарянка [1560] Полотно, олія. 258x112 см Пінакотека, Ватикан
- 34. Перед нами одна з найважливіших подій, про яку розповідається в Євангелії. Син Божий вперше безпосередньо говорить
- 35. Франческо Тревізані дивовижно і тонко зобразив євангельский символізм. Глечик біля ніг самарянки — це її душа,
- 36. Василь Дмитрович Полєнов Христос і грішниця (Хто з вас без гріха?) [1888] Полотно, олія. 325x611см Державний
- 37. Одне з головних місць у творчості Василя Дмитровича Полєнова займає полотно «Христос і грішниця (Хто з
- 38. Зі спогадів Якова Даниловича Минченкова: «Картина справила на мене приголомшливе враження. Незвичайні, чарівні фарби, прекрасна природа,
- 39. Сюжет картини дозволяв Поленову висловити важливі для нього, моральні проблеми, що містяться в євангельському оповіданні -
- 40. Вечелліо Тіціан Каяття Марії Магдалини [1560] Полотно, олія.119x97см Эрмітаж, Санкт-Петербург.
- 41. З колекції Ермітажу – одне з кращих творів Тіціана. Християнську історію про жінку з якої Христос
- 42. Твір «Каяття Марії Магдалини» будується на глибоких, суперечливих контрастах. Розкішна, повна життєвих сил і квітучої молодості
- 43. Харменс-ван-Рейн Рембрандт Повернення блудного сина [1668-1669] Полотно, олія 260x203см Эрмітаж, Санкт-Петербург.
- 44. Сюжет, який Рембрандт вибрав для знаменитої картини, запозичений ним з євангельської притчі про блудного сина. (від
- 45. Той, що звалився на коліна, змучений бродяга і напівсліпий старий, мовчать, навіть не дивляться один на
- 46. Всі мальовничі засоби в цій геніальній картині Рембрандта підпорядковані єдиній меті: передати ті великі людські почуття,
- 47. Леонардо да Вінчі Таємна вечеря [1495-1498] Фреска. 460x880см Санта-Мария делле Граціе, Мілан.
- 48. Фреска дійшла до нас у напівзруйнованому вигляді. Але, незважаючи на це, «Таємна вечеря» справляє незабутнє враження.
- 49. Великий художник створив безсмертні типи, які відтворюють основні ідеї християнства і ту боротьбу, яку довелося і
- 50. Джованні Тьеполо Несення креста [1737-1738] Полотно, олія. 450x517см Церква Сант-Альвізе, Венеція.
- 51. Після того як Ісус був відданий на розп'яття, солдати звалили на Нього важкий хрест і повели
- 52. На картині Голгофа постає у вигляді скелі (в центрі), на якій вже встановлені хрести. Безпосередньо під
- 53. Ми часто і досить глибокодумно вживаємо вислів: «нести свій хрест», розуміючи зазвичай під ним терпіння, скорботи
- 54. Олександр Андрійович Іванов З’явлення Христа Марії Магдалині після Воскресіння [1836] Полотно, олія242х321см Державний Російський музей, Санкт-Петербург
- 55. Для Іванова, який шукає поворотних моментів в історії людства, з’явлення воскреслого Ісуса Христа Марії Магдалині було
- 56. Картина принесла її автору успіх и звання академіка. Спілка художників піднесла її в дар імператору Миколі
- 57. За безприкладну вірність Марія Магдалина отримала нагороду: раніше, ніж Своїм найближчим учням, з'явився їй Воскреслий Христос.
- 59. Скачать презентацию