Що таке openup?

Содержание

Слайд 2

1. ЩО ТАКЕ OPENUP? 2. ПРИНЦИПИ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ А. МЕТОД (1) РОЛІ, (2) ДИСЦИПЛІНИ, (3) ЗАВДАННЯ, (4)

1. ЩО ТАКЕ OPENUP? 2. ПРИНЦИПИ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ А. МЕТОД (1) РОЛІ,
АРТЕФАКТИ, (5) ДИРЕКТИВИ Б. ПРОЦЕС (1) ШАБЛОНИ, (2) ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ІТЕРАЦІЙ, (3) ПРОЦЕС ДОСТАВКИ 4. МІКРО ПРИРІСТ 5. ВПЛИВИ

ПЛАН

Слайд 3

● 2005 РІК: БАЗОВИЙ ЄДИНИЙ ПРОЦЕС IBM ● 2006: OPENUP ТА EPF ВІД

● 2005 РІК: БАЗОВИЙ ЄДИНИЙ ПРОЦЕС IBM ● 2006: OPENUP ТА EPF
ECLIPSE FOUNDATION ● ІТЕРАЦІЙНИЙ ПРОЦЕС НА ОСНОВІ RUP ○ МІНІМАЛЬНИЙ ○ ЗАВЕРШЕНИЙ ○ РОЗШИРЮВАНИЙ ● ШВИДКИЙ ПІДХІД ○ СПІВПРАЦЯ ТА СПІЛКУВАННЯ

ЩО ТАКЕ OPENUP?

Слайд 4

1. СПІВПРАЦЮЙТЕ ДЛЯ УЗГОДЖЕННЯ ІНТЕРЕСІВ ТА ОБМІНУ ЗНАННЯМИ 2. ЗБАЛАНСУЙТЕ ПРІОРИТЕТИ ДЛЯ МАКСИМІЗАЦІЇ

1. СПІВПРАЦЮЙТЕ ДЛЯ УЗГОДЖЕННЯ ІНТЕРЕСІВ ТА ОБМІНУ ЗНАННЯМИ 2. ЗБАЛАНСУЙТЕ ПРІОРИТЕТИ ДЛЯ
ВИГОДИ СТОРІН 3. ЗОСЕРЕДЬТЕСЯ НА АРХІТЕКТУРІ, ЩОБ МІНІМІЗУВАТИ РИЗИК І ОРГАНІЗУВАТИ РОЗРОБКУ 4. ЕВОЛЮЦІОНУЙТЕ, ЩОБ ПОСТІЙНО ОТРИМУВАТИ ВІДГУКИ ТА ПОКРАЩУВАТИСЯ

ПРИНЦИПИ

Слайд 5

1. СПІВПРАЦЮЙТЕ ДЛЯ УЗГОДЖЕННЯ ІНТЕРЕСІВ ТА ОБМІНУ ЗНАННЯМИ -> "ОСОБИ ТА ВЗАЄМОДІЇ

1. СПІВПРАЦЮЙТЕ ДЛЯ УЗГОДЖЕННЯ ІНТЕРЕСІВ ТА ОБМІНУ ЗНАННЯМИ -> "ОСОБИ ТА ВЗАЄМОДІЇ
НАД ПРОЦЕСОМ ТА ІНСТРУМЕНТАМИ"
2. ЗБАЛАНСУВАННЯ ПРІОРИТЕТІВ ДЛЯ МАКСИМІЗАЦІЇ ВИГОДИ СТОРІН -> "СПІВПРАЦЯ З КЛІЄНТАМИ ЩОДО УКЛАДЕННЯ ДОГОВОРІВ"
3. ЗОСЕРЕДЬТЕСЯ НА АРХІТЕКТУРІ , ЩОБ МІНІМІЗУВАТИ РИЗИК І ОРГАНІЗУВАТИ РОЗРОБКУ -> "РОБОЧЕ ПРОГРАМНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАД ВИЧЕРПНОЮ ДОКУМЕНТАЦІЄЮ"
 4. ЕВОЛЮЦІОНУЙТЕ, ЩОБ ПОСТІЙНО ОТРИМУВАТИ ВІДГУКИ ТА ПОКРАЩУВАТИСЯ -> "ВІДПОВІДЬ НА ЗМІНИ ПРОТЯГОМ ВИКОНАННЯ ПЛАНУ"

ПРИНЦИПИ // ШВИДКИЙ МАНІФЕСТ

Слайд 6

ОРГАНІЗАЦІЯ

ОРГАНІЗАЦІЯ

Слайд 7

● РОЛІ ○ ЗАЦІКАВЛЕНІ СТОРОНИ ○ АНАЛІТИК ○ АРХІТЕКТОР ○ РОЗРОБНИК ○ ТЕСТЕР ○ КЕРІВНИК ПРОЕКТУ ○ БУДЬ-ЯКА РОЛЬ ●

● РОЛІ ○ ЗАЦІКАВЛЕНІ СТОРОНИ ○ АНАЛІТИК ○ АРХІТЕКТОР ○ РОЗРОБНИК ○
+ 6 КОНКРЕТНИХ РОЛЕЙ ДЛЯ РОЗГОРТАННЯ ● + 2 КОНКРЕТНІ РОЛІ СЕРЕДОВИЩА

МЕТОД: РОЛІ (1)

Слайд 8

Метод фокусується на наступних дисциплінах: 1. Вимоги 2. Архітектура 3. Розвиток 4. Тест 5. Управління проектами 6. Управління

Метод фокусується на наступних дисциплінах: 1. Вимоги 2. Архітектура 3. Розвиток 4.
конфігурацією та змінами

МЕТОД: ДИСЦИПЛІНИ (2)

Слайд 9

МЕТОД: ЗАВДАННЯ (3)

● "Одиниця роботи, яка може бути запропонована для виконання" ● Первинний

МЕТОД: ЗАВДАННЯ (3) ● "Одиниця роботи, яка може бути запропонована для виконання"
виконавець проти додаткових виконавців ● Близько 35 завдань, визначених за замовчуванням, розподіляються на 7 категорій (5 дисциплін + розгортання та оточення) Наприклад: ○ Показ архітектури (Architecture) ○ Пакет випуску (Deployment) ○ Створення тестових завдань (Test) ○ Процес розробки (Environment)

Слайд 10

МЕТОД: АРТЕФАКТИ (4)

● "Щось, що виробляється, змінюється або використовується завданням."
● Немає

МЕТОД: АРТЕФАКТИ (4) ● "Щось, що виробляється, змінюється або використовується завданням." ●
формалізму в представленні артефактів
○ Наприклад: Фото дошки,  представляє архітектуру 
● Близько 30 артефактів, визначених за замовчуванням, розподілені у 7 категорій 
Наприклад:
○ Glossary (Requirement) ○ Risk list (Project management) ○ Deployment plan (Deployment)

Слайд 11

МЕТОД: ДИРЕКТИВИ (5)

НАБІР КОРИСНИХ ПОРАД ТА КОНТРОЛЬНИХ СПИСКІВ, ЯКІ ДОПОМОЖУТЬ ВАМ ДІСТАТИСЯ

МЕТОД: ДИРЕКТИВИ (5) НАБІР КОРИСНИХ ПОРАД ТА КОНТРОЛЬНИХ СПИСКІВ, ЯКІ ДОПОМОЖУТЬ ВАМ ДІСТАТИСЯ ЦІЛІ
ЦІЛІ

Слайд 12

ПРОЦЕС: ШАБЛОНИ (1)

 ВИЗНАЧАЄ ВСІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ЩОБ ЗАДОВОЛЬНИТИ ПОТРЕБУ ПРОЕКТУ.

ПРОЦЕС: ШАБЛОНИ (1) ВИЗНАЧАЄ ВСІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ ВИКОНАННЯ ЩОБ ЗАДОВОЛЬНИТИ ПОТРЕБУ ПРОЕКТУ.

Слайд 13

ПРОЦЕС: ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ІТЕРАЦІЇ (2)

1. ПЛАНУВАННЯ ІТЕРАЦІЇ 
2. ЗАПУСТІТЬ І ВИПРОБУЙТЕ МІКРОПРИРІСТ 
3. ВИРІШЕННЯ

ПРОЦЕС: ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ІТЕРАЦІЇ (2) 1. ПЛАНУВАННЯ ІТЕРАЦІЇ 2. ЗАПУСТІТЬ І ВИПРОБУЙТЕ
ПОМИЛОК ТА МОЖЛИВЕ ДОДАВАННЯ НОВИХ ХАРАКТЕРИСТИК
4. РЕТРОСПЕКТИВА ТА ОЦІНКА

Слайд 14

ПРОЦЕС: ПРОЦЕС ДОСТАВКИ (3)

● ОПИСУЄТЬСЯ ПОВНИЙ ТЕРМІН ЕКСПЛУАТАЦІЇ ПРОЕКТУ, АЛЕ НЕ ЗАМІНЮЄ

ПРОЦЕС: ПРОЦЕС ДОСТАВКИ (3) ● ОПИСУЄТЬСЯ ПОВНИЙ ТЕРМІН ЕКСПЛУАТАЦІЇ ПРОЕКТУ, АЛЕ НЕ
ЙОГО РЕАЛЬНІСТЬ
● СКЛАДЕНО З ШАБЛОНІВ, ЩОБ ПОВТОРИТИ СТІЛЬКИ РАЗІВ, СКІЛЬКИ ПОТРІБНО ДЛЯ КОЖНОЇ З 4 ФАЗ
● КІЛЬКІСТЬ ІТЕРАЦІЙ СИЛЬНО ЗАЛЕЖИТЬ ВІД ТИПУ ПРОЕКТУ

Слайд 15

МІКРО ПРИРІСТ

МІКРО ПРИРІСТ

Слайд 16

МІКРО ПРИРІСТ

● Результат роботи, який може становити від кількох годин до кілька днів від

МІКРО ПРИРІСТ ● Результат роботи, який може становити від кількох годин до
одного або декількох людей. ● ЦІЛЬ: ○ Розділіть роботу на менші одиниці, щоб кожен сприяв доданій вартості проекту. ○ Дуже короткий цикл зворотного зв’язку ● OpenUP не забезпечує повний перелік можливих приростів.

Слайд 17

ВПЛИВ
● Scrum і XP: коротка ітеративна модель з можливістю доставки в кінці

ВПЛИВ ● Scrum і XP: коротка ітеративна модель з можливістю доставки в
кожної ітерації
● RUP: приймає концепцію фази, додаючи "Selforganization" і ітерацію
● Eclipse Way: гнучкий і ітеративний