English Time. Час Англійської. Запускаємо Appinvenor. Lesson 25

Содержание

Слайд 2

ROBOCODE

Запускаємо AppInventor

Вводимо емейл та пароль, або обираємо один з облікових записів зі

ROBOCODE Запускаємо AppInventor Вводимо емейл та пароль, або обираємо один з облікових
списку

3

Запускаємо AppInventor

Після успішного входу ми повинні побачити наступну сторінку:

3

Натискаємо Close/Закрити

4

LESSON 25

Слайд 3

ROBOCODE

Створення нового проекту

Натискаємо на кнопку Start new project/Створити новий проект

1

Відкриється вікно,

ROBOCODE Створення нового проекту Натискаємо на кнопку Start new project/Створити новий проект
у якому треба дати назву нашому проекту

2

Називаємо якось наш проект.
Наприклад: FirstApp

3

Назва проекту не може містити пробіли та кирилицю

!

Натискаємо ОК

4

У AppInventor є 2 режими:
Режим “Designer/Дизайнер”
Режим “Blocks/Блоки”

і

Designer

У режимі “Designer” ми будемо налаштовувати зовнішній вигляд нашого додатку. Ми зможемо розташовувати кнопки та інші компоненти на робочому полі.

і

LESSON 25

Слайд 4

ROBOCODE

Viewer/Оглядач

Давайте розберемося, що тут до чого:

і

Перше, що кидається в очі - це

ROBOCODE Viewer/Оглядач Давайте розберемося, що тут до чого: і Перше, що кидається
телефон посеред екрану. Це те, як буде виглядати наш додаток на пристрої.
Саме сюди ми будемо перетягувати компоненти, которі захочемо використовувати

і

На жаль, змінити модель телефона ми не можемо. Але, ми можемо змінити його розміри, щоб, наприклад, побачити, як буде виглядати додаток на планшеті

і

Palette/Палітра

Палітра компонентів - це набір усіх компонентів, котрі ми можемо використовувати у наших додатках. Якщо тут чогось нема, то так вже і буде...

і

LESSON 25

Слайд 5

ROBOCODE

Components/Компоненти

Тут будуть відображатися усі компоненти, котрі ми будемо використовувати у додатку.

і

Саме звідси

ROBOCODE Components/Компоненти Тут будуть відображатися усі компоненти, котрі ми будемо використовувати у
можна буде видалити зайві компоненти та змінити їх ім’я

і

Properties/Властивості

Найцікавіше вікно. Тут можна змінити налаштування будь-якого компоненту.

і

Ми можемо змінити колір, текст, розташування, відображення на смартфоні та багато іншого

і

LESSON 25

Слайд 6

ROBOCODE

Найпростіший додаток

Давайте спробуємо зробити так, щоб при натисканні на кнопку, в текстове

ROBOCODE Найпростіший додаток Давайте спробуємо зробити так, щоб при натисканні на кнопку,
поле виводилася назва цієї кнопки

і

Перетягуємо на телефон button/кнопку та label/текстове поле:

1

Усі елементи, поки що, будуть розміщуватися один за одним. Та ми можемо зробити так, щоб вони були розміщені по центру. Для цього у властивостях Screen/Екрану треба знайти поле AlignHorizontal/Вирівняти по горизонталі

2

LESSON 25

Слайд 7

ROBOCODE

Найпростіший додаток

Тепер, спробуй самостійно зайти у властивості button/кнопки, label/текстового поля та знайти

ROBOCODE Найпростіший додаток Тепер, спробуй самостійно зайти у властивості button/кнопки, label/текстового поля
поля, що відповідають за текст на них.
Також, спробуй змінити назву screen/екрану.

3

На цьому дизайн завершено. Але поки що наша кнопка і текстове поле не знають, що їм робити. Ми повинні розповісти їм за допомогою коду. Переходимо у режим Blocks/Блоки

і

Цей режим використовується для написання (складання) коду для компонентів.

і

LESSON 25

Слайд 8

ROBOCODE

Найпростіший додаток

Зліва ми бачимо категорії (як у Scratch), а також усі, компоненти,

ROBOCODE Найпростіший додаток Зліва ми бачимо категорії (як у Scratch), а також
котрі ми додали у режимі Designer

і

Тиснемо лівою кнопкою миші (ЛКМ) на нашу кнопку

4

Зі списку можливих блоків для кнопки, знаходимо блок
when Button1.Click /Коли клікнули по Button1
та переносимо на робочу область

5

Тиснемо лівою кнопкою миші (ЛКМ) на Label1

6

Зі списку можливих блоків для Label, знаходимо блок
set Label1.Text to /встановити текст Label1 у
та переносимо у попередній блок

7

LESSON 25

Слайд 9

ROBOCODE

Найпростіший додаток

Тиснемо лівою кнопкою миші (ЛКМ) на Text, беремо найперший блок та

ROBOCODE Найпростіший додаток Тиснемо лівою кнопкою миші (ЛКМ) на Text, беремо найперший
прикріпляємо його до попереднього

8

Клацаємо по блоку та вводимо текст, який з’явиться після натискання на кнопку

9

Наш перший додаток завершений, тепер потрібно запустити його на телефоні

i

Запуск додатку на телефоні

AppInventor надає можливість тестувати додатки, не встановлюючи їх на смартфон. Але для цього треба встановити додаток MIT AI2 Companion

i

Заходимо в PlayMarket та встановлюємо додаток

1

Відкриваємо додаток

2

У AppInventor знаходимо connect/з’єднатися та клацаємо на AI Companion

3

LESSON 25

Слайд 10

ROBOCODE

Запуск додатку на телефоні

Далі повинно відкритися вікно з QR кодом

4

У додатку натискаємо

ROBOCODE Запуск додатку на телефоні Далі повинно відкритися вікно з QR кодом
на scan QR code / відсканувати QR код

5

Скануємо QR код. (Телефон може попросити дозволити доступ до камери - дозволяємо)

6

Після успішного сканування у AppInventor почнеться сборка проекту і завантаження його на телефон:

7

Після цього на смартфоні запуститься наша програма. Якщо ми щось змінимо у AppInventor, то на телефоні теж з’являться ці зміни у реальному часі

8

Тепер можна тестувати додаток!

9

LESSON 25

Имя файла: English-Time.-Час-Англійської.-Запускаємо-Appinvenor.-Lesson-25.pptx
Количество просмотров: 23
Количество скачиваний: 0