Содержание
- 2. СТАРТ 1 2 3 6 5 4 ФІНІШ
- 3. ДАЙТЕ ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ Як називаються відомості про предмети та явища, що нас оточують? За допомогою
- 4. СТАРТ 1 2 3 6 5 4 ФІНІШ
- 5. НАЗВІТЬ ОДНИМ СЛОВОМ… БУРЯК, МОРКВА, КАРТОПЛЯ, ЦИБУЛЯ…. ЛІТАК, ПОТЯГ, АВТОМОБІЛЬ, ТРОЛЕЙБУС…. СОБАКА, КІТ, КОРОВА, ВІВЦЯ…. НОУТБУК,
- 6. СТАРТ 1 2 3 6 5 4 ФІНІШ
- 7. ВІДГАДАЙ, ЯКИЙ ОБ’ЄКТ В КОРОБЦІ ТА НАЗВИ ЗНАЧЕННЯ ЙОГО ВЛАСТИВОСТЕЙ НАЗВА РОЗМІР КОЛІР ФОРМА ? ?
- 8. СТАРТ 1 2 3 6 5 4 ФІНІШ
- 9. ВІДГАДАЙ, ЯКИЙ ОБ’ЄКТ ЗАЙВИЙ І ЯКА ВЛАСТИВІСТЬ У НЬОМУ ЗМІНИЛАСЯ?
- 10. РОЗГЛЯНЬТЕ КАРТОЧКИ, НА ЯКИХ ЗОБРАЖЕНО ОБ’ЄКТИ ТА ЗМІНИ ЦИХ ОБ’ЄКТІВ. ОПИШИ ВЛАСТИВОСТІ, ЯКІ ЗМІНИЛИСЯ ПРОТЯГОМ ВКАЗАНОГО
- 11. СТАРТ 1 2 3 6 5 4 ФІНІШ
- 12. Гра «Танграм» ТАНГРАМ — СТАРОВИННА КИТАЙСЬКА ГОЛОВОЛОМКА. КВАДРАТ РОЗРІЗАЛИ НА СІМ ПЛОСКИХ ФІГУР, ЯКІ СКЛАДАЮТЬ ДЛЯ
- 13. СТАРТ 1 2 3 6 5 4 ФІНІШ
- 14. ФІЗКУЛЬХВИЛИНКА
- 15. СТАРТ 1 2 3 6 5 4 ФІНІШ
- 16. ПРАЦЮЄМО ЗА КОМП'ЮТЕРОМ ГРА «ТАК – НІ» ВОДИМО ПАЛЬЦЕМ ПО МОНІТОРУ. ДО КОМП’ЮТЕРНОГО КЛАСУ ЗАХОДИМО СПОКІЙНО
- 17. Працюємо за комп’ютером 1.ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ ГРУПИ «МНОЖИНИ» ПЗ «СКАРБНИЦЯ ЗНАНЬ» 2.ВИКОНАТИ ЗАВДАННЯ «МОДЕЛЮВАННЯ» З ГРУПИ «ДЕМОНСТРАЦІЯ»
- 18. СТАРТ 1 2 3 6 5 4 ФІНІШ
- 19. Домалюй смайлик
- 21. Скачать презентацию