Артур Німгін (1856-1933)

Содержание

Слайд 2

Народився в Тлумачі 21 липня 1856 року. Закінчив Станіславську гімназію. Право

Народився в Тлумачі 21 липня 1856 року. Закінчив Станіславську гімназію. Право вивчав
вивчав у Львівському і Віденському університетах , адвокатську практику проходив у Станіславові.

Слайд 3

15 грудня 1894 року Артур Німгін був обраний заступником бургомістра Станіславова.

15 грудня 1894 року Артур Німгін був обраний заступником бургомістра Станіславова. За
За свою довголітню працю був нагороджений Орденом Залізної корони Третього ступеня і мав звання кавалера ордену Франца Йосифа.

Слайд 4

За часів керівництва Артура Німгіна, гарного організатора й розумного фінансиста, місто

За часів керівництва Артура Німгіна, гарного організатора й розумного фінансиста, місто Станіславів
Станіславів набрало вигляду сучасного європейського міста, було впорядковано частину вулиць, прокладені тротуари, побудовано нову міську різню, будинок пристарілих, притулок імені Папи Леона 13, притулок братів Альбертів, збудовано нову школи імені королеви Софії, школи ім. Клементини Гофмановаї, була розпочата будова школи на вулиці Яна Матейко. Відкрито пам’ятник видатному польському поету Адаму Міцкевичу.

Слайд 5

Артур Німгін був ініціатором заснування міського парку та спорудження в ньому

Артур Німгін був ініціатором заснування міського парку та спорудження в ньому пам’ятника
пам’ятника Грюнвальській битві 1410 року. Він був також ініціатором проекту електрифікації міста і міських вулиць, правда реалізацію цих планів затримала Перша світова війна 1914-1918рр.

Слайд 6

Ще у студенські роки Артур Німгін брав активну участь у роботі

Ще у студенські роки Артур Німгін брав активну участь у роботі патріотичних
патріотичних гуртків молоді. У 1886р. Коло молодих інтєлігентів заснувало найбільш відому у Станіславові газету “Кур’єр Станіславівський”, яка виходила до 1939 року.

Слайд 7

Артур Німгін одружився 10 січня 1904 року з Вікторією Ташманн зі

Артур Німгін одружився 10 січня 1904 року з Вікторією Ташманн зі Львова.
Львова. Подружжя мало сина Романа, який у міжвоєний час працював чиновником Генеральної прокуратури у Варшаві.
Артур Німгін помер 28 вересня 1933 року і був похований на старому єврейському цвинтарі у Станіславові.

Слайд 8

Seweryn Leopold Obst (1847-1917)

Seweryn Leopold Obst (1847-1917)

Слайд 9

Северин Обст народився 29 грудня 1847 року у селі Березів на

Северин Обст народився 29 грудня 1847 року у селі Березів на Коломийщині.
Коломийщині. Середню освіту здобував у Яблунові, Снятині, Коломиї і в Станіславові. У 1864-1871 роках вчився в Академії мистецтв у Відні.

Слайд 10

У 1874 році Северин Обст повернувся на батьківщину, спочатку заробляв на

У 1874 році Северин Обст повернувся на батьківщину, спочатку заробляв на життя
життя малювання портретів у поміщицьких маєтках. Після цього хотів оселитися в Кракові, але любов до рідного краю перемогла, до Гуцульщини, яка була єдиним джерелом натхнення художника. Деякий час мешкав у Япемчі, малював портрети гуцулів, їх оригінальне вбрання, предмети побуту, був одним із перших дослідників етнографії гуцулів. Його малюнками була проілюстрована відомв праця про Гуцульщину Врлодимира Шухевича.

Слайд 11

У 1883 році Северин Обст переїхав до Львова, де Людвік Вєжбицький

У 1883 році Северин Обст переїхав до Львова, де Людвік Вєжбицький запропонував
запропонував йому співпрацю у виданні “Wzorów przemysłu domowego…”.

Слайд 12

Він брав участь у численних художніх виставках у Львові, Кракові, Лондоні,

Він брав участь у численних художніх виставках у Львові, Кракові, Лондоні, Варшаві,
Варшаві, Коломиї, Тернополі. Северин Обст був людиною відомою у Львові і на Гуцульщині, користувався великою пошаною в мистецькому середовищі

Слайд 13

Критик Маріан Ольшевський із захопенням описав митця: “ Це постать, яка

Критик Маріан Ольшевський із захопенням описав митця: “ Це постать, яка звертає
звертає на себе увагу, і життя, що вражає своєю праведність і спокоєм. Обличчя з небуденними шляхетними рисами, яке обрамлене аурою сивого волосся, справжні очі художника-мисливця, обличчя ніби свідчення глибокого внутрішнього життя і відстороненості від буденності.”