постімпресіонізм

Содержание

Слайд 2

Постімпресіонізм — художній напрям, що виник після останньої виставки імпресіоністів 1886 року («Маніфест

Постімпресіонізм — художній напрям, що виник після останньої виставки імпресіоністів 1886 року
символізму»).
Його представники прагнули вільно та узагальнено передавати матеріальність світу, вдавалися до декоративної стилізації.
Заперечували «літературність». Експериментували з формальною мовою образотворчого мистецтва.
Для постімпресіонізму характерні різні творчі системи і технічні засоби, що вплинули на подальший розвиток образотворчого мистецтва
(символізм, модерн,
експресіонізм, фовізм, кубізм, )

Анрі Руссо
Екзотичний краєвид, 1908, 

Слайд 3

Під цим терміном об’єднують творчість ряду художників (переважно французьких), що працювали з

Під цим терміном об’єднують творчість ряду художників (переважно французьких), що працювали з
80-тих років XIX ст. до початку XX ст.
Вперше цей термін застосував англійський критик Роджер Фрай для означення різних напрямів у мистецтві Франції з 1880 до 1905 р.

На відміну від імпресіоністів – прагнуть втілити не короткі миті, а більш тривалі стани життя.
Застосовують декоративну стилізацію.
Предмети на їхніх картинах лише ззовні нагадують те як вони виглядають в реальності, але не ідентичні їм. Вони перетворюються митцем. Колір, лінії, форми стають засобами для передачі індивідуальності художника, його почуттів та думок.
Для цього об’єкт розкладався на складові частини, які ретельно вивчалися. Потім художник видозмінює їх. Подібний ефект досягався за допомогою техніки грубого мазка.

Слайд 4

Межа між імпресіонізмом та постімпресіонізмом — нечітка, розмита. І деякі твори митців мали

Межа між імпресіонізмом та постімпресіонізмом — нечітка, розмита. І деякі твори митців
усі ознаки попередньої митецької течії і після 1886 р. попри фактичний розпад товариства імпресіоністів і припинення їх виставок разом. Тому в перелік постімпресіоністів відносять і колишніх імпресіоністів, і нові імена нового покоління художників, серед яких такі митці:

Слайд 5

Деякий час імпресіонізм та постімпресіонізм (попри свою назву), існують паралельно.
Видатні представники: Вінсент

Деякий час імпресіонізм та постімпресіонізм (попри свою назву), існують паралельно. Видатні представники:
Ван Гог, Поль Сезанн, Поль Гоген.

Слайд 6

Вінсент ван
Гог
(1853-1890)

Художник-колорист, що створив понад 800 картин, 900 графічних аркушів.

Вінсент ван Гог (1853-1890) Художник-колорист, що створив понад 800 картин, 900 графічних
Вважається одним із більш впізнаваних митців ХХ ст.
За життя продав трохи більше за 15 творів, хоча на сьогодні є одним з «найдорожчих» живописців (до 100 млн.)
Спадщина Ван Гога, яка стала широко відомою після ряду посмертних виставок, вплинула на формування нової генерації митців:
- експресіонізм (виразність художнього висловлювання на користь глибини, сенсу)
- фовізм (свобода використання кольору)
- абстрактний експресіонізм (вільний, широкий жест-мазок)
- модерн (естетизм)
Працював у різних жанрах.

Слайд 7

У роботі над багатьма своїми творами він застосував техніку імпасто - нанесення

У роботі над багатьма своїми творами він застосував техніку імпасто - нанесення
густого шару фарби за допомогою не тільки пензлів, а й звичайного ножа.

Слайд 8

«Соняшники» — знамениті 
натюрморти з соняшниками Вінсента Ван Гога, писані з 1887 по 1889 роки, (і багато

«Соняшники» — знамениті натюрморти з соняшниками Вінсента Ван Гога, писані з 1887
разів переписувані пізніше) є символом митця: більшість з них створено в Арлі.

Слайд 9

1887

Другий варіант: королівський-синій фон, 98 × 69 см, знищений під час Другої

1887 Другий варіант: королівський-синій фон, 98 × 69 см, знищений під час Другої світової війни
світової війни

Слайд 10

Численні варіанти соняшників, які він малював 11 разів, змінюючи їх кількість і

Численні варіанти соняшників, які він малював 11 разів, змінюючи їх кількість і
розташування, кольори тла свідчать про пошуки митцем досконалості.

Слайд 11

«Іриси»

«Іриси»

Слайд 12

«Зоряна ніч»

Нічна тераса кафе

«Зоряна ніч» Нічна тераса кафе

Слайд 13

Їдці картоплі

Їдці картоплі

Слайд 14

Поль Сезан
(1839-1906)

Старший представник постімпресіонізму.
За життя, після персональної виставки 1895

Поль Сезан (1839-1906) Старший представник постімпресіонізму. За життя, після персональної виставки 1895
р., стає культовою фігурою для молодих художників.
Його творчість мала важливий вплив на розвиток мистецтва ХХ століття, зокрема – КУБІЗМУ.
Художня спадщина Сезана становить понад 800 робіт маслом, не рахуючи акварелей та інших творів. Ніхто не може підрахувати кількості робіт, знищених, як недосконалі, самим художником за роки свого довгого творчого шляху. 

Слайд 15

«Натюрморт з апельсинами та яблуками», 1895-1900

«Натюрморт з апельсинами та яблуками», 1895-1900

Слайд 16

Гори у французькому Провансі, 1878-1880

Гори у французькому Провансі, 1878-1880

Слайд 17

Портрет батька художника — Луї-Авґуста Сезанна за читанням, 1866

Будинок доктора Ґаше,
бл. 1873

Портрет батька художника — Луї-Авґуста Сезанна за читанням, 1866 Будинок доктора Ґаше, бл. 1873

Слайд 18

Поль Гоген
(1848 -- 1903)

Художник-постімпресіоніст. Містик.Прагнув відобразити на полотні «внутрішню дійсність»,

Поль Гоген (1848 -- 1903) Художник-постімпресіоніст. Містик.Прагнув відобразити на полотні «внутрішню дійсність»,
сутність предметів, «дійсність людської душі».Основою його формальної мови стали декоративна лінія, декоративний колір, декоративна площинність
За життя твори Поля Гогена не мали попиту (хоча продажі були не рідкістю). Проте, сьогодні Поль Гоген, як і Ван Гог, є одним з «найдорожчих» художників. Його вплив на мистецтво ХХ ст. беззаперечний. Зокрема, в його творчості формувалися засади символізму, фовізму
примітивізму

Слайд 19

«Пейзаж взимку», 1879.

«Пейзаж взимку», 1879.

Слайд 20

Звідки ми прийшли? Хто ми? Куди ми йдемо?

Звідки ми прийшли? Хто ми? Куди ми йдемо?

Слайд 21

«Тополі», 1883

Жінка з тропічним
фруктом

«Тополі», 1883 Жінка з тропічним фруктом

Слайд 22

Анрі Тулуз-Лотрек
 (1864 -1901)

французький живописець, постімпресіоніст. Основна тема творчості Тулуз-Лотрека — розваги і побут

Анрі Тулуз-Лотрек (1864 -1901) французький живописець, постімпресіоніст. Основна тема творчості Тулуз-Лотрека —
паризької богеми і «дна», які він відтворює без моралізування, але з властивою йому хворобливою гостротою спостереження, часто з їдкою іронією, майстерно передаючи гротескову динаміку ніби випадково вихоплених з потоку життя мізансцен, характерність поз і жестів. 

Слайд 23

Модистка

Клоунеса Ша-Ю-Као
в Мулен Руж

Модистка Клоунеса Ша-Ю-Као в Мулен Руж

Слайд 24

Мулен Руж

Мулен Руж
Имя файла: постімпресіонізм.pptx
Количество просмотров: 34
Количество скачиваний: 0