Содержание
- 2. Автор: Мацаєнко Сергій Васильович Джерело: teach-inf.com.ua Розділ 3 § 23 Як описати алгоритми з розгалуженням та
- 3. Розділ 3 § 23 У програмах, розроблених у середовищі Скретч, можна поєднувати команди розгалуження і повторення.
- 4. Розділ 3 § 23 Як поєднувати алгоритмічні структури? Які відомі тобі дитячі ігри та забави можна
- 5. Розділ 3 § 23 Як поєднувати алгоритмічні структури? Об’єкт Зірка переміщується сценою Задано швидкість переміщення Малювання
- 6. Розділ 3 § 23 Як описувати алгоритми руху лабіринтом? У командах групи Рух знак «мінус» перед
- 7. Розділ 3 § 23 Як описувати алгоритми руху лабіринтом? Так само, як у кінозалі ти визначаєш
- 8. Розділ 3 § 23 Як описувати алгоритми руху лабіринтом? Якщо виконавця перемістити по горизонталі від центра
- 9. Розділ 3 § 23 Як описувати алгоритми руху лабіринтом? Якщо виконавця переміщувати на 5 кроків ліворуч,
- 10. Розділ 3 § 23 Наприклад, команда відповідає подія на сцені: Як описувати алгоритми руху лабіринтом? виконавець
- 11. Розділ 3 § 23 У командах: Як описувати алгоритми руху лабіринтом? Знак мінус означає, що число,
- 12. Розділ 3 § 23 Як описувати алгоритми руху лабіринтом? Значення позиції виконавця важливе для створення алгоритмів
- 13. Розгадайте ребус Розгалуження «Ребуси українською» © rebus1.com Розділ 3 § 23
- 14. Автор: Мацаєнко Сергій Васильович Джерело: teach-inf.com.ua Фізкультхвилинка Розділ 3 § 23
- 15. Автор: Мацаєнко Сергій Васильович Джерело: teach-inf.com.ua Працюємо за комп’ютером Розділ 3 § 23 Сторінка 133-134
- 16. Автор: Мацаєнко Сергій Васильович Джерело: teach-inf.com.ua Працюємо за комп’ютером Розділ 3 § 23 Вправа 1. Лабіринт.
- 18. Скачать презентацию