Содержание
- 2. Методичне забезпечення Б.Л.Голуб \ Б.Л.Голуб, Є.М.Шукайло. Методичний посібник до вивчення дисципліни “Програмування та алгоритмічні мови”. Методичний
- 3. Рекомендована література Базова Б.Керниган \ Б.Керниган, Д.Ритчи. Язык программирования С. – Санкт-Петербург, 2001. – 300 с.
- 4. Лекція 1_Тема №1 Введення в програмування
- 5. 1.1. Алгоритми та програми Алгоритмом називається визначена послідовність дій, виконання яких забезпечує досягнення кінцевої мети. Алгоритмічна
- 6. Структури алгоритмів 1) слідування (лінійна структура, коли перетворення інформації відбувається послідовно за певними формулами); 2) розгалуження
- 7. У словнику будь-якої мови знайдуться слова для опису трьох можливих структур алгоритму, для зображення алгоритму графічно
- 9. Блок-схема алгоритму обчислення коренів квадратного рівняння
- 10. 1.3. Мови програмування. Компілятори програмування У вузькому сенсі під програмуванням (кодуванням) розуміють написання програм (інструкцій) на
- 11. Компілятори програмування Для перетворення програм на мові високого рівня у програми на машинній мові використовуються спеціальні
- 12. Основні мови програмування FORTRAN COBOL PASCAL BASIC C C++ Об'єктно-орієнтовні мови програмування
- 13. Рейтинг TIOBE Index
- 14. Рейтинг TIOBE Index побудований на оцінці результатів пошукових запитів, що містять назву мови. Логіка цього індексу
- 15. Рейтинг IEEE Spectrum
- 16. Щорічний рейтинг IEEE Spectrum Top Programming Languages використовує 11 метрик з 8-ми джерел, включаючи пошукові запити,
- 17. ІСТОРІЯ МОВИ С ХАРАКТЕРИСТИКА С-СИСТЕМ С - розроблена Деннісом Річі у 1972 році. С++ - Б'єрном
- 18. С-системи С-системами - комплекс програмних продуктів, які дозволяють розроблювати програми на мові С. Вони складаються з:
- 19. Алфавіт мови. Алфавіт мови С/С++ складається з: великих і малих літер латинського алфавіту: "А", ..., "Z",
- 20. Директиви препроцесора Препроцесор - це програма, яка опрацьовує директиви. Директиви препроцесора - це команди компілятора відповідної
- 21. Наприклад: #include для підключення бібліотеки зі стандартними математичними функціями, або #include "d:\stud\MyBib.h" для підключення власного створеного
- 22. Директива #define має подвійне значення. По-перше, вона може задати стале значенню (оголошує сталу). Наприклад, якщо у
- 23. Головна функція Головна функція, яка має бути у кожній програмі - це функція вигляду: int main(void)
- 24. Головна функція або void main() { тіло функції; } Така функція називається функцією main() типу void.
- 25. Коментар Коментар - це фрагмент тексту програми, який слугує для пояснення призначення програми чи окремих команд
- 26. Стандартний вигляд програми // коментарі #include int main() { ; return 0; // або return (0);
- 27. Приклад простої програми, виконання якої дозволить отримати на екрані монітора рядок тексту /*Виведення рядка тексту*/ #include
- 28. Функція виведення даних printf printf ("Рядок Форматів", об'єкт 1, об'єкт 2, ..., об'єкт n); Рядок Форматів
- 29. Команди форматування (специфікатори формату) для printf ()
- 30. Основні керуючі символи '\ n' - новий рядок; '\ t' - горизонтальна табуляція; '\ v' -
- 31. Наприклад, int main() { printf ("Celebration:%c %d %s\n", ‘s’, 22,” of September!"); return 0; } призводить
- 32. Типи даних
- 33. Типи даних(продовження)
- 34. Функція введення даних scanf() Функція введення даних з клавіатури scanf() виконує читання даних, що вводяться з
- 35. Арифметика мови С
- 36. Програма знаходить суму двох чисел /* Програма знаходження суми */ #include main() { int d1, d2,
- 37. Усі арифметичні операції є двомісними. Результат ділення двох цілих чисел також буде ціле число (7/4=1, 17/18=0).
- 38. Операції присвоєння У мові С передбачено декілька операцій присвоєння. c=c+3; або c+=3; Будь-який оператор виду змінна=змінна
- 39. Бібліотека математичних операцій sqrt(x) –знаходження кореня числа х tan(x) – тангенс числа х sin(x) – синус
- 40. Приклад #include #include int main() { int a1=2, a2; /* Об'ява змінних*/ float b1,b2,rez; a2=5; printf("Ввести
- 41. Підключення української мови
- 42. Windows-1251 (також вживаються назви Win1251, CP1251) — кодування символів) — кодування символів, що є стандартним 8-бітовим
- 43. ASCII(від назви Американський стандартний код для інформаційного обміну, англ. American Standard Code for Information Interchange) в
- 44. Таблиця ASCII (кодиування Windows-1251)
- 46. Приклад 1 Написати програму, яка обчислює суму двох цілих чисел
- 47. #include int main() {int x,y; printf("\n Calculate sum: "); printf("\nInput x="); scanf("%d",&x); printf("\nInput y="); scanf("%d",&y); printf("%d+%d=%d",x,y,x+y);
- 49. #include int main() {int x,y; printf("\n Calculate sum: "); printf("\nInput x="); scanf("%d",&x); printf("\nInput y="); scanf("%d",&y); printf("%5d+%5d=%7d",x,y,x+y);
- 51. printf("%05d+%05d=%07d",x,y,x+y);
- 52. #include #include int main() { int x,y; printf("\n Calculate sum: "); scanf("%d%d",&x,&y); printf("%d+%d=%d",x,y,x+y); return 0; }
- 54. #include #include int main() { int x,y; printf("\n Calculate sum: "); scanf("%d+%d",&x,&y); printf("%d+%d=%d",x,y,x+y); return 0; }
- 56. Формат виведення дійсних чисел float b=323.765381; printf("%f\n",b); printf("%5.3f\n",b); printf("%3.10f\n",b); printf("%.4f\n",b); printf("%.5f\n",b); printf("%3.0f\n",b);
- 57. Приклад 2
- 59. #include #include int main() {int a=2; float x,y,t1; printf("\nInput x="); scanf("%f",&x); printf("Input y="); scanf("%f",&y); t1=1/a*(x*x+2)*(5*y-log(x));
- 60. printf("%f",t1); return 0; }
- 61. t1=1.0/a*(x*x+2)*(5*y-log(x));
- 63. Скачать презентацию